" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 11

קורל_434 07/12/2013 1081 צפיות 9 תגובות

פרק – 11 :
" את לא יוצאת אם אף חבר שלי , את לא זוכרת מה קרה בפעם שעברה ? " המשיך ואמר ברצינות . " ברור שאני זוכרת ….. " עניתי לו , ירד לי כל המצב רוח ..
גיא .. זה היה השם שלו , אהבתי אותו כל כך .. הוא פגע בי , התנשק על מישהי אחרת .. הוא היה החבר הכי טוב של עמית , ברגע שעמית שמע על מה שקרה .. והו .. עדיף שלא תדעו .
לקח לי המון זמן להתאושש מי זה , לא צריכה אהבה חדשה !
עמית שם לב איך הפנים שלי השתנו בשנייה .. " אחותי , אל תדאגי .. א ף – א ח ד לא יפגע בך , בהבטחה ! "
" אוהבתתת אותך " חיבקתי אותי . לא יכלתי לבקש אח יותר דואג אוהב ושומר ממנו !

– " שמעי שנייה יצור , הבנתי מעידן שיש היום מסיבה אצל אחד הח'ברה " נוי התקשרה אליי ,
– " זורם לי (; " עניתי לה , אני אוהבת מסיבות , לרקוד להנות .. זה הקטע שלי ((:
– " סבבה בשעה 10:00 עידן ולידור באים לאסוף אותנו " היא אמרה לי בהתלהבות .
– " 8:30 את אצלי ! " כמו שאמרתי כבר , רק אצלי מתארגנים למסיבות !!
– " סגרנו . אוהבתת אותך ! " ענתה לי נוי .
– " גם אני יצור שליייי " החזרתי לה וניתקתי את השיחה .
" אז גם את באה למסיבה ? " שאל אותי עמית , כנראה הוא שמע את השיחה שלנו ..
" כן למה גם אתה בא ? " עניתי לו , בטח כל המסיבה הוא ישמור עלי .. " כן " הוא אמר לי וחייך חיוך שאומר : תזהרי . " סבבה " חייכתי , ועליתי למעלה .

* מנקודת המבט של לידור –
" נו יהומו הן באות ?? " שאלתי את עידן , אנחנו אצלו .
" כן כן סתום תפה כבר יחופר " ענה לי , ישש עוד פעם לראות את נטלי , עוד חיוך שלה , עוד מבט שלה … היא מושלמת .. היא כל מה שיכולתי לבקש , היא כל כך הטעם שלי !! דבר אחד בטוח .. היא עוד תהיה שלי (;
" אחי נראלך יש לי סיכוי עם נוי ? " אמר לי עידן אחרי כמה דקות שהיה בפייסבוק .
" ברור ימכוער היא כבר התאהבה בך " עניתי לו , " אפילו נטלי אמרה ש .. " באתי להמשיך את המשפט ..
" נטלי אה ? מה איתכם ? " הוא קטע אותי ואמר .. תאמת ? לא יודע מה איתנו .. לפעמים נדמה לי שהיא מתחמקת ממני קצת .. אני בקטע .. לא יודע מה איתה .
" נראה כבר אחי " אמרתי לו " יאלה זזתי להתקלח , ביי הומו " המשכתי .
" ביי הומו " החזיר לי ויצאתי לדרכי הביתה .

תגובות וממשיכה ! ♥


תגובות (9)

כתבתי לך תגובה בפרק הקודם, בבקשה תקראי אותה.

07/12/2013 09:37

תמשיכייייייייייייי

07/12/2013 09:44

תמשיכייייי

07/12/2013 09:45

תמשיכייייייייי

07/12/2013 09:58

ובכן- אני ממש שמחה! אני לא חושבת שאני מייחסת לסמיילים יותר מידי חשיבות, בכל זאת, עוד לא קראתי ספר עם סמיילים, אבל אני חושבת שהבנת את העיקרון.
והשפה שבה אני כותבת- זה עניין של הרגל, השפה שבה את כתבת לי הייתה בסדר גמור, משום מה, השפה בסיפור פחות טובה מאשר זו שכתבת לי בה.

07/12/2013 10:09

וואי מושלםם!! תמשיכייי!! ואשמח אם תקראו את הסיפור שכתבתי ותגיבו ;) תודהה ;)

07/12/2013 10:13

~קוראת חדשה~
אני מוכורה לסיפור שלך ובנוסף את מעריצה של איזי אז בכלל..
בקיצור סיפור מושלם תמשיכייי מהר!
נ.ב.
איזי הוציא שיר חדש שמעת כבר??
♥♥♥לין

07/12/2013 10:31

~קוראת חדשה~
אני מוכורה לסיפור שלך ובנוסף את מעריצה של איזי אז בכלל..
בקיצור סיפור מושלם תמשיכייי מהר!
נ.ב.
איזי הוציא שיר חדש שמעת כבר??
♥♥♥לין

07/12/2013 10:31

רציתי להוסיף, אני לא מעריצה של איזי , אבל אני אוהבת את השירים שלו ..
המשכתי ♥

07/12/2013 10:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך