" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל "- פרק 19

קורל_434 10/12/2013 947 צפיות 9 תגובות

פרק – 19 :
לא יכלתי לומר לו , אל תזמין את סתיו, כי אז הוא בטוח יחשוב שקרה משהו ויציק לי עד שהוא יגלה מה …

בנסיעה ברכבת לתל אביב, היה מתח ביני לבין סתיו, אבל נראה לי שלא נוי לא עמית שמו לב לזה דיברנו וצחקנו, כאילו כלום לא קרה ..
הגענו (: ים , מסיבת חוף , אין אין יותר כיף מי זה ! לחגוג להנות .. מתאים לי .
הלכנו לאזור הריקודים , היה ממש חם אני ונוי הורדנו את החולצה ונשארנו רק עם בגד ים ושורט קצר , קניתי לי שייק תות-בננה , סתיו ועמית כמו שאתם מנחשים , הלכו לרקוד עם בנות.
אני ונוי התחלנו לרקוד שתינו ביחד, כמו שאנחנו יודעות.. מגיל 5 שתינו בקבוצת היפ הופ מושלמת , ממש בסגנון של סטאפ – אפ , עד עכשיו אנחנו שם .. זכינו מקום שני בארץ בתחרות ההיפ הופ השנתית שנה שעברה (:
בקיצור , אין אחד שלא העביר מבט כשרקדנו.
פתאום איזה בחור שהסתכל עלינו מקודם, התחיל לרקוד בריאקדנס והיפ הופ משולב כזה , ממש יפה , כל הרחבה התחילה לאט לאט להתאסף סביבו, נכנסו לפתע עוד שתי בנות למעגל והתחילו לרקוד איתו, אני ולין נדהמנו, והו בכלל קיימים דברים כאלה בארץ ?? הבנות יצאו והבחור בפנים סימן לי וללין להיכנס " בואי " היא לחשה לי " למה נראה לך " עניתי לה ונעצתי בה מבט , היא נכנסה .
" והווווווווו " צעקתי לה כשהיא התחילה לרקוד, לא רק אני צעקתי תהיו בטוחים.
לאחר דקה שתיים היא סיימה ויצאה מהמעגל. אותו בחור סימן לישוב להכנס למעגל ," יאלה כנסי " לין אמרה לי מתנשפת ודחפה אותי. טוב , אין למה לעשות. התחלתי לרקוד , צעקו לי המון.
לפתע נכנס אותו בן אדם והתחיל לרקוד מולי , אני עשיתי קטע ריקוד והוא עשה קטע ריקוד אחד אחרי השני , הכי ספונטני הכי טוב.
בדיוק ראיתי את עמית וסתיו ברקע , עמית הצטרף לנוי ועודדו אותי שניהם , סתיו לעומתו נראה קצת כועס. מצחיק לראות אותו ככה , למה שלא נגרום לו לקנא גם ? (;
המשכנו לרקוד אבל הפעם ביחד , נהנתי מאוד , לא יצא לי לרקוד היפ הופ עם בן זוג , ועוד כזה חתיך .. אבל העיקר , סתיו נראה מקנא .
פתאום בלי שום הודעה מוקדמת סתיו נכנס גם הוא למעגל !!!

תגובות וממשיכה ! ♥


תגובות (9)

מושלםםםם תמשיכיייייי

10/12/2013 08:01

תמשיכיייי!!!!!!! ותעשי ארוך בבקשההה❤️❤️❤️❤️

10/12/2013 08:31

תמשיכי!
אבל מי זאת לין? פעם את כותבת לין פעם נוי

10/12/2013 08:51

מושלם! תמשיכי

10/12/2013 09:15

הוא יודע לרקוד?… חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכיייייייי

10/12/2013 09:28

תמשיייכי!

10/12/2013 09:54

חחחחחח איזה קנאי בא לי כבר לדעת מה הוא עשה.. תמשיכייייייי

10/12/2013 09:56

ת-מ-ש-י-כ-יייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!! חובההה!!……

10/12/2013 10:52

סליחה שוב על הטעות , לפני שהתחלתי לכתוב את הסיפור חשבתי אם לקרוא לא לין או נוי , אז לפעמים בלי כוונה אני שוכחת .

10/12/2013 11:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך