קורל_434
תגובות וממשיכה ((:

" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 22!!

קורל_434 24/03/2014 911 צפיות 7 תגובות
תגובות וממשיכה ((:

פרק 22:
מנקודת המבט של לידור –
" אני וסתיו התנשקנו " היא עצרה אותי ואמרה , מה ? מתי ? למה ? למה היא עושה לי את זה ? אני לא מאמין .. אני שונא שונא את הסתיו הזה. ועוד .. שבאתי להגיד לה שאני מתחיל להתאהב בה .. לא ידעתי מה לומר .. הסתכלתי לה בעניים, מאוכזב, חשבתי שבאמת יש בנינו משהו .. " צאי מהאוטו " אמרתי לה , בלי לחשוב פעמיים. מה ? " היא אמרה בקול השקט שלה .. " צאי " השבתי לה והרמתי את קולי , העניים שלה נצצו , לא נטלי .. רק אל תבכי .. אני מתחנן .. היא יצאה . היא לא נתנה לי לראות אותה בוכה . התחלתי לנסוע , הייתי כל כך עצבני לא התרכזתי בכביש , רק חשבתי על מה שנטלי אמרה לי עכשיו , הגברתי מהירות בלי לשים לב, הגברתי והגברתי והגברתי ..
בום .

מנקודת המבט של נטלי –
חצי שעה אחרי מה שקרה עם לידור… הוא היה נראה כל כך כועס ומאוכזב.. אין לו מושג כמה אני מצטערת על הנשיקה הזאת עם סתיו.. אבל אני לא כל כך בטוחה שאני מתחרטת עליה..
" תאונת דרכים קטלנית , ילד בן 17 וחצי שנסע במהירות מופרזת , פצוע קשות בבית החולים הדסה " שמעתי ברקע בחדשות 22 . אומיגאד !!!!!!!!!! מי זה ????? " לידור אבן חן " נשמע ברקע, בדיוק בזמן ששאלתי את עצמי מי זה. פאקקקק פאק פאק זה לא קורה לי . אני לא מאמינה. אני בשוק , אני בהלם . מה אני עושה ????
– צלצול פאלפון : נוי – עניתי. " נטלי ???? את רואה חדשות ??????? " צעקה לי נוי דרך הפאלפון ונשמעה מבוהלת מאוד. " כן מה אני עושה ???? אני סיפרתי לו על הנשיקה עם סתיו בים והוא ביקש ממני לצאת מהמכונית ופשוט נסע !!! " .
" מה?!?!? התנשקת עם סתיו בים ????? " השיבה נוי בהלם בעוד שהיא צועקת.
" עזבי את זה עכשיו מה את רצינית?? מה אני עושה עכשיו ????? " צעקתי לה בחזרה.
" בואי מהר אלי, אנחנו עפות לבית חולים " השיבה לי ונשמע קול של מפתחות ברקע .
" אני באה " עניתי בלחץ. לא הסתכלתי איך אני נראת, רצתי לנוי במהירות.
כשיצאתי לבחוץ כבר ראיתי את נוי בתוך המכונית מחכה רק לי. נכנסתי למכונית טרקתי את הדלת והתחלנו בנסיעה לבית חולים

הגענו, לאחר חצי שעה בערך.
רצנו לכיוון הקבלה של בית החולים, " לידור אבן חן " אמרתי בלחץ כשהגענו.
" חדר 364 קומה 3 " ענתה המזכירה בלי שאלות , נראה שהבינה את הלחץ בו אני נמצאת.
רצנו לכיוון המדרגות , במעלית בטח זה יקח זמן רב יותר, וגם ככה אני לא יכולה לעמוד במקום.
הגענו לקומה, חיפשנו את החדר, ראינו את הוריו של לידור בחוץ, גם את עידן..
נוי רצה לעידן בחיבוק גדול, הם דיברו בניהם לא היה לי כל כך אכפת על מה .
מרחוק שמעתי את הרופא אומר שאסור להכנס לחדר של לידור בנתיים ,
לא עניין אותי ..נכנסתי לחדר של לידור בריצה ……..


תגובות (7)

יאלללה. עבר יותר מדי זמן (:
תמשיכי..

24/03/2014 18:18

כמה זמן לא המשכתתתת
תמשיכיייי

24/03/2014 18:32

תמשיכיייי עבר מלא זמןןן

24/03/2014 18:41

אמאאמאמאמאאא קודם כך המשכת יאייי דבר שני תמשיכייי

24/03/2014 19:15

תמשיכיייייי

24/03/2014 19:29

אני קוראת חדשה ואני ממש אהבת את כל הסיפור הזה

24/03/2014 19:40

תמשיכיייייי

24/03/2014 19:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך