" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל "-פרק 29

קורל_434 28/03/2014 1153 צפיות 7 תגובות

תגובות יפות שלי!!

פרק 29 –
חיפשתי את סתיו, הוא היה ליד הדי ג'י, סימנתי לו שאני כאן, הוא רץ אלי
" חיים שלי !!! " צעקתי אליו וקפצתי עליו, " כמה אני שמח לראות אותך יפה שלי " הוא חייך ונתן לי נשיקה. הלכנו לרקוד – ואי איזה מסיבההההה טוב שלא כל הבצפר פה, כיף כיף כיף !!
יצאתי לבחוץ לדקה לשאוף אוויר המסיבה הזאת מעייפתת !!
התיישבתי על איזה ספסל שהיא מחוץ לבית " נטלי.. " שמעתי מאחורי, לידור ??????
הסתובבתי, לא דמיינתי זה היה הוא, קמתי.
" מה.. מה אתה עושה פה ? " שאלתי בהלם ה' מה הוא עושה פה ?? ועוד במסיבה של סתיו ?? הוא היה רחוק ממני והתחיל להתקרב אלי " באתי לקחת אותך חזרה אלי.. " הוא הגיע אלי והחזיק לי את היד. " אני.. אני עם סתיו" אמרתי מסמנת לו להתרחק.. " את שלי מה את לא מבינה ?? " הוא הרים קצת את קולו וחיזק את האחיזה שלו ביד שלי. " די לידור.. " השתחררתי מהאחיזה שלו והסתובבתי ללכת, פחדתי,הוא משך לי את היד והצמיד אותי אליו " את כנראה לא הבנת.. את באה איתי " הוא הרים את קולו והתחיל למשוך אותי לכיוון המכונית שלו.
" תפסיק די " צעקתי כשגרר אותי אחריו, מה הוא עושה פה בכלל ?? מה יש לו ??
"תעזוב אותה !! " שמעתי צעקה מרחוק, הסתובבתי, גם לידור, זה היה סתיו, הוא הגיע אלינו הוא לקח את היד שלי ושם אותי מאחוריו. " מה אתה עושה פה ? " סתיו שאל אותו בעצבים, " חוזר לקחת את החברה שלי " לידור ענה לו והרים את הקול גם הוא " נטלי לכי תהני במסיבה " סתיו לחש לי וניסה לחייך כיאלו כלום לא קרה. " היא לא הולכת לשום מקום היא באה איתי " לידור שמע את סתיו. " נטלי לכי למסיבה " סתיו לחש לי ונשמע רציני. הסתובבתי ללכת, לפתע שמעתי קול מאחוריי, סתיו הרביץ ללידור לידור הרביץ לסתיו אתם לא רוצים לדעת מה הלך שם.. רצתי אליהם, ונעמדתי בניהם " אם אתם רוצים להרביץ אחד לשני אתם תצטרכו לפגוע בי " צעקתי, שניהם נעצרו " למה באת ? " הסתכלתי על לידור " תראה למה גרמת " ירדו לי דמעות, " נטלי .. " הוא אמר בקול חלש, כיאלו מנחם. " אל " עצרתי אותו. " סתיו אני מצטערת " הסתכלתי עליו, " אל תבכי יפה שלי.. " הוא ענה לי ברכות. סובבתי את ראשי ללידור " תלך מפה ואל תחזור" אמרתי, והתקרבתי אליו במרחק נשיקה, " א ף – פ ע ם " המשכתי,הדגשתי כל אות, והלכתי לעמוד ליד סתיו." נטלי .. " לידור התחיל להגיד, " תלך מפה כבר ! " הרמתי את כולי והדמעות המשיכו לרדת .. הוא הסתכל עלי למה שניות, הסתובב והלך.
" אהובתי .. " סתיו הרים אותי, התפרצתי בבכי לא עמדתי במה שקרה, איך ? מה הוא עשה פה ? מה הלך פה ?? " אני אוהב אותך " הוא הסתכל לי בעניים, פעם ראשונה מאז שנהיינו חברים.. " אני אוהבת אותך " החזרתי לו, אני באמת אוהבת אותו, התנשקנו, אף נשיקה שלנו עד עכשיו לא עולה על הנשיקה הזאת.. הוא כזה מדהים..
החזקנו ידיים, " אני מצטערת שהרסתי לך את היום הולדת.." אמרתי לו בדרך חזרה למסיבה " את לא הרסת את שיפרת, אני שמח שאת פה " הוא אמר לי ברצינות וחייך, " אני שמחה שיש לי אותך " השבתי וחייכתי,
* נגמרה המסיבה אני נשארת לישון אצל סתיו הוא נתן לי בגדים שלו, הם היו גדולים עלי כמו שמלה (:
" אני שמח שעברנו את זה " הוא אמר לי במפתיע כשיצא מהמקלחת, הוא היה עם מגבת במותן ובלי חולצה. " אני שמח שעברת לגור פה, ושאת שלי" הוא המשיך, מאיפה זה בא ?
" באמת לירי הזכירה איזה יום אחד שאף אחת פה לא מספיק טובה בשבילך, יש פה מלא בנות שוות וילדות טובות, למה אף אחת לא הייתה מספיק טובה בשבילך ? " שאלתי וחייכתי.
הוא התיישב על המיטה לידי הוא שתק ולפתע הפרצוף שלו השתנה, " מה יש ? " שאלתי מודאגת, " אני ….. " הוא התחיל להגיד.

תגובות וממשיכה ((:


תגובות (7)

המשך

28/03/2014 20:53

תמשיכייייי

28/03/2014 21:27

מושלםםם

28/03/2014 22:10

תמשיכיייייייייי

28/03/2014 22:19

תמשיכי דחוףף אני לא עומדת במתח!!

29/03/2014 07:42

תמשיייייכייי אנייי במתחחח

29/03/2014 09:54

תמשיכיייייייי

29/03/2014 18:49
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך