" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 30

קורל_434 30/03/2014 1040 צפיות 6 תגובות

תגובות תגובות תגובות!!

פרק 30-
באמת לירי הזכירה איזה יום אחד שאף אחת פה לא מספיק טובה בשבילך, יש פה מלא בנות שוות וילדות טובות, למה אף אחת לא הייתה מספיק טובה בשבילך ? " שאלתי וחייכתי.
הוא התיישב על המיטה לידי הוא שתק ולפתע הפרצוף שלו השתנה, " מה יש ? " שאלתי מודאגת, " אני ….. " הוא התחיל להגיד, " הייתה לי חברה שנה שעברה, היינו ביחד שנתיים.. " הוא אמר, " והו.. " אמרתי מופתעת, שנתיים המון זמן.. " כן.. היא עזבה לארגנטינה באמצע שנה שעברה .. הייתי שבור, אהבתי אותה כל כך, לא רציתי אף אחת לא מפה ולא משום מקום אחר ,אף אחת לא הצליחה למלא את המקום שלה.. " הוא הסתכל עלי " עד שאת הגעת .. " הוא חייך, " חיים שלי " חיבקתי אותו, " אני מצטערת " אמרתי , " אין לך על מה, עבר " הוא חייך אלי ונתן לי נשיקה. אהובי !!
**
בצפר.
" איפה היית אתמול חצי מהמסיבה ?? חיפשתי אותך שעות ! " נוי אמרה לי כשהיינו בהפסקה, סיפרתי לה הכול, מה שקרה עם לידור, איך שסתיו הגיע בדיוק בזמן ..
" יפה שלי … " היא חיבקה אותי בנחמה, " איך את ?? " היא שאלה הברכות, חיים שלי הילדה הזאתתתתת !! " אני בסדר יצור, תודות לסתיו " חייכתי בציניות, שברתי את האווירה המדוכאת.
" תיראי אותך רוקדת לי בין חתונות בנים רבים עלייך מכות, עניינים, מה נהיה " היא זרמה איתי וצחקה, " סתמייי זה לא מצחיק " צעקתי וצחקתי גם אני.
נגמר היום.
הלכתי לסתיו, התגעגעתי אליו הוא לא בא היום לבצפר, " חיים שלי !! " צעקתי וקפצתי עליו, " אהובתי !! " הוא תפס אותי ונישק אותי, כמה אהבה !!
ישבנו לראות טלויזיה מחובקים שנינו.. האושר והשמחה שהכל עבר, ושעכשיו הכל בסדר.. שאין למה לדאוג, שאנחנו יודעים שיש לנו אחד את השני בכל מצב, שמצאנו אהבה אמיתית !!
אין יותר מאושרת ממני עכשיו, הלוואי שהכל ישאר ככה לתמיד..

הסוף (((:

כמו שאתן רואות, החלטתי לסיים את הסיפור, אולי בקרוב עונה שתיים.. (;
בנתיים.. מישהי מעוניינת לסיפור חדש ומעניין ??
לכל הקוראות המעלפות שלי, אשמח לחוות דעת על הסיפור, אוהבת ♥


תגובות (6)

ואווו זה מושלםםםםםםםםםםםם

30/03/2014 14:30

זה סיפור מושלםםםםםםםםםם

30/03/2014 15:16

מהמםםםםםםםםם

30/03/2014 15:21

מושלםםם את חייבת לעשות עונה שניה!!

30/03/2014 17:51

תעשי עונה שנייה זה נגמר מהר מידי :(

30/03/2014 20:51

תעשיי עוד עונה או סיפור חדש אבל יצא לך פרק מהמם וסיפור מושייי

01/04/2014 07:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך