" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 4

קורל_434 06/12/2013 1192 צפיות 3 תגובות

פרק – 4 :
התחלנו ללכת לכיוון הבריכה….

ראינו את לידור ועידן בקצה של הבריכה התחלנו ללכת אליהם , הם קלטו אותנו , המבט שלי ושל לידור נפגש . בלי שום ספק, הוא מושלם. הוא חייך אלי , באתי לחייך אליו ו …. בום
מצאתי את עצמי בתוך הבריכה, כנראה מישהו דחף אותי , אוף הוא לא היה יכול לחכות עד שאני אחזיר ללידור חיוך ? בטח זאת נוי האבלה הזאת .. ממש יופי !!
הוצאתי את הראש מהבריכה, מישהו עד מולי , הרמתי את הראש וראיתי מישהו לא מוכר.
" את חדשה פה ? " אמר הבן אדם הזה , והושיט לי יד כדי לעזור לי לצאת מהמים ..
הושטתי לו את ידי, כמובן שזה לא הולך לעבור בשתיקה .. ! משכתי אותו לבריכה ביחד איתי ,
משעשע ביותר . כשהוא הוציא את הראש מהמים מצאתי את עצמי קרובה אליו בצורה קצת מוזרה יחסית לבן אדם זר שאני לא מכירה , קצת הרבה מוזרה.
" לא ענית לי על השאלה שלי.. " אמר לי וחייך אותו בן אדם בזמן שהוא קרוב אלי במרחק נשיקה ,
והו מסתבר שלידור ועידן לא השווים היחידים באזור. תווי הפנים שלו היו מושלמות, שיער חום ועניים כחולות בהירות עם צורות קטנות בפנים. תרגעי נטלי . מי זה בכלל ??
הוא חייך, אחרי כמה שניות של שתיקה עניתי " כן " , המצב נהייה אפילו יותר מביך , אני ממש לא יודעת איך, אבל הוא היה קרוב אלי יותר מלפני כן . הוא הסתכל לי בעניים ואני לו, פתאום זה לא היה נראה מביך כל כך, זה נראה לי כל כך טבעי.

" אחמ אחמ אחמ " שמעתי מאחורי. זה היה לידור , שחכתי ממנו לכמה דקות.
הסתובבתי .
" מה זה היה ? " שאל אות לידור.
" אין לי מושג " עניתי לו , עוד הייתי קצת בהלם. " אתה מכיר אותו ? " המשכתי ושאלתי.
" ברור.. הוא עולה לכיתה י"ב , מלך הבנות מה שנקרא.." הוא ענה לי בצורה צינית, אך ברצינות.
" יאלה בואי בואי לקצה של הבריכה " אמר לי לידור והתחיל לשחות.
הסתכלתי לאחור, והבחור כבר לא היה שם….

תגובות וממשיכה ! ♥


תגובות (3)

מהמם תמשיכיי

06/12/2013 15:28

דחוףףףףףף להמשיך ממש מהמהמםםם!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

06/12/2013 15:30

המשכתי ♥

06/12/2013 16:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך