המסתורית- פרק 19

lior_s 14/10/2014 781 צפיות 2 תגובות

"בוקר טוב" נופר אמרה בקול שקט וצעדה אל עבר המטבח. "בוקר טוב" אופק אמר והתקדם אליה בשביל לנשק אותה, היא נרתעה אחורה. "אוקיי" מלמל.
"בוקר" אמר איתי שהיה שקוע בפלאפון שלו, אפילו לא הסתכל עליה. "את רעבה?" שאל אופק. היא הנהנה והסתכלה על איתי. "איפה אתי?" איתי הרים את מבטו והסתכל על אופק. "לא יודע, היא יצאה אתמול בערב, לא דיברנו עדיין" אמר. "אתה מתכנן להתקשר אליה מתישהו?" איתי אמר בתקיפות. אופק הסתכל עליו, "תתקשר אליה" הצביע על הפלאפון שלו עם הסנטר והסתובב בחזרה.
יש משהו אחד שאופק לא סיפר לנופר, איפה אבא שלו? זה מה שהיא שאלה את עצמה כל הזמן אך לא העזה לרגע להעלות את הנושא הזה ליד אופק.
כל הזמן היא העלתה השערות על מה שקרה לו, מעניין למה הוא לא סיפר לה, היא רצתה לדעת, היא ידעה שגם החיים שלו, גם החיים שלו לא מושלמים. והוא יספר לה באיזה שהוא שלב, היא בטוחה שהוא יספר לה.
*
"תתלבשו ונלך" אמר איתי וקם משולחן האוכל. "נלך? לאיפה?" אמרה נופר והסתכלה על אופק שהיה שקוע בצלחת שלו. "הולכים לקנות לך בגדים" אמר בקרירות. "לקנות לי בגדים?" אמרה בכעס, היא לא אהבה שאופק היה קונה לה דברים כל הזמן, עם כמה שהייתה רוצה לומר לו ברגע זה שיש לה מספיק בגדים, היא לא הצליחה. כי אין לה.
"מי קונה בגדים בשבת?" אמרה לאחר ששתק. "יש לי דוד שהוא במקרה יבואן, אין לך מה לדאוג, סמכי עלינו" חייך אליה איתי. "לכי תתלבשי" אמר אופק ועלה במדרגות.
*
"מה קורה?" נכנסה נופר לחדרו של אופק ושילבה את ידיה על החזה. "מה קורה?" חזר על שאלתה והוריד את חולצתו, הוא היה די שרירי. "למה אתה מתנהג ככה?" התקרבה אליו ושמה את ידה על הכתף שלו, עברה בשניהם צמרמורת.
זאת הפעם הראשונה שהיא יוזמת מגע איתו, יכול להיות שמשהו בה באמת השתנה בזמן הכל כך קצר הזה?
"כלום" נענע בראשו. "מה קורה אופק?" אמרה והרימה את מבטו אליה. הוא שתק. "אני נשבע שאם אנחנו נשאר ככה עוד כמה שניות אני אתנפל עלייך בנשיקות" אמר במבט מהופנט.
נופר צחקה והשפילה את מבטה, מיד אחר כך היא הרימה אותו והסתכלה עליו.
הוא התקרב אליה, שם את ידיו על גבה וגרם לה להתקרב אליו. הוא הסיט את שיערה מפניה ונישק אותה.
*
"אופק, עוד כמה זמן אני צריך לחכות?" אמר איתי ונכנס לחדרו של אופק, שם הוא מצא את נופר ואופק מתנשקים שהתנתקו בשנייה ששמעו את קולו. הוא חייך והתיישב על מיטתו של אופק, נופר שמה את ידה על ראשה. "זה בסדר תמשיכו, לא התכוונתי להפריע" אמר איתי והסתכל על שניהם. "אם הייתי יודע שזה העיסוקים שלכם לשבת לא הייתי בא בכלל" המשיך לדבר רק הוא.
"טוב הבנו" אמרה נופר, "בוא תביא לי בגדים" אמרה ויצאה מהחדר. "רק תיזהרו לא לעשות שטויות, אתם רק בני שש עשרה, ואני פה, חופשי, הולך בין החדרים" צעק להם מחדרו של אופק וצחק.


תגובות (2)

את כותבת מושלם!!!תמשיכי3>

14/10/2014 21:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך