לאלוש המאמוש ;)
זאת לאלי המאמי שכתבה את הסיפור נסיך החלומות שלי, בית הרוחות ועוד כמה.
מפה אמשיך את הסיפורים הישנים שלי ואתחיל חדשים כמו זה , פשוט שכחתי את הסיסמא של המשתמש הישן, מקווה שתהנו אז תגובותתתתתתתתתתתתת!

המעבר והאהבה הראשונה :) פרק ראשון!

לאלוש המאמוש ;) 05/07/2012 796 צפיות 3 תגובות
זאת לאלי המאמי שכתבה את הסיפור נסיך החלומות שלי, בית הרוחות ועוד כמה.
מפה אמשיך את הסיפורים הישנים שלי ואתחיל חדשים כמו זה , פשוט שכחתי את הסיסמא של המשתמש הישן, מקווה שתהנו אז תגובותתתתתתתתתתתתת!

היי אני נועה ואני בת 15, היום זה היום האחרון של החופש הגדול ומחר אני מתחילה בית ספר חדש.
אני כל כך בלחץ, אני לא מכירה שם אף אחד חוץ מאת מיטל (חברה טובה), אבל עדיין אני לא יודעת אם אני אסתדר שם בכלל.
החלטתי לכתוב יומן ובו אכתוב על כל משקורה לי.

1.9 יום ראשון:
הגעתי לבית ספר וישר חיפשתי את מיטל, הרי בלעדייה אין לי מה לעשות פה, חיכיתי לה בשער וראיתי שהיא לא מגיעה אז החלטתי ללכת לכיתה החדשה שלי ולחכות לה שם.
כשהגעתי ראיתי מלא פרצופים לא מוכרים, הייתי כל כך בלחץ שמיטל לא תבוא בזמן ואז אני באמת אהייה לבד.
לפתע שמעתי את הדלת של הכיתה נפתחת ו.. לא זאת לא הייתה מיטל זאת הייתה עוד ילדה לא מוכרת, אבל כששמעתי שילדה אחרת קראה לה בשמה (ליאת), נזכרתי שאני ומיטל שמענו עליה.
זאת הייתה הסנובית של השכבה.
בזמן שהייתי עסוקה בלחקור פרצופים חדשים, מיטל נכנסה לכיתה, חיבקתי אותה והרגשתי כזאת הקלה, עכשיו אני לא לבד.
נשמע הצלצול להתחלת השיעור הראשון, התיישבתי במקום והמורה הגיעה, זאת הייתה המחנכת.
היא החליטה לעשות היכרות עם כל התלמידים החדשים שהגיעו, אוף איך אני שונאת את הדברים האלה.
היא עשתה סבב עד שהגיעה אליי, אז אמרתי, קוראים לי נועה ואני בת 15 עברתי לפה מ"ניצנים", אני גרה בכפר סבא ו.. זהו.
הגיעה ההפסקה והחלטתי לצאת עם מיטל להכיר קצת את הבית ספר, כשהסתובבנו ראיתי בן מהכיתה ליד שלא הפסיק להסתכל עליי, מיטל שמה לב ושאלה אותי: " רק הגענו וכבר מצאת לך מישהו?", צחקתי ואמרתי : "איזה מישהו, הוא רק הסתכל עליי, מה את עושה מזה עניין?".
המשכנו ללכת והכרנו גם ילדות חדשות, ת'אמת הילדות פה די סבבה והכל, כמו בכל בית ספר יש את הסנוביות ואת הנורמליות רק צריך לדעת להבדיל.
היה צלצול להכנס לכיתה, נכנסנו והתחלנו ללמוד, כך עבר בעצם כל היום הראשון, לא משהו כזה מיוחד, מה שקרה אחר – כך כבר היה יותר מעניין…


תגובות (3)

תוכלי לתאר אותה ותמשיכי ^^

06/07/2012 08:40

תמשיכיייי נשמע מאווד מעניין -,-

06/07/2012 09:47

תודה על ההערות, אני איישם אותן ואני אמשיך :)

07/07/2012 11:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך