המקובלים והלא מקובלים- עונה שנייה ( דמויות)

time machine123 25/04/2016 589 צפיות אין תגובות

לינדה לי-ילדה עשירה ומפונקת,שמציבה לעצמה ומטרות ומשיגה אותן,כול מה שהיא רוצה היא מקבלת בהישג יד.
כשלינדה עזבה את ביה"ס היא הייתה במצב נפשי רע מאוד,לאחר שהובסה היא הייתה מושפלת,נשבר לה הלב,והיא לא יכלה להישאר יותר במקום שעשו עליה לינץ',היא לא יכלה להביט בעיניהם של חבריה ושל פרנקו,ואז כשהיא עלתה לאוטובוס לשדה התעופה היא טסה לניו-יורק וחשבה שתשלב מהר בעזרת הכסף של אביה והיופי שלה,היא רצתה להתחיל בחיים חדשים,אבל זה לא היה קל,והעבר לא עזב אותה,היא לא יכלה להתעלם מהעובדה שהיא הפסידה,הרי היא "ווינרית",היא נועדה לנצח,אין מצב שהיא תפסיד.
האם לינדה תחזור ותשיב מלחמה?

פרנקו דה למביון-חתיך בעל עיניים בהירות,כובש ושובר לבבות,ילד עשיר ומפונק,שהתבגר ולמד הכול על החיים שלו,הוא הבין שמשפחה לא בוחרים ולמד לחיות עם אבא שלו,הוא הבין שצריך לקבל אנשים ששונים ממך,ולמד להכיר את לולה,הוא הבין שלא כול מה שנראה לך טוב הוא מספיק טוב בכדי להיות אמיתי,וגילה את הפרצוף האמיתי של לינדה,הרבה דברים עברו עליו בחיים הוא עבר מכשולים בהצלחה,והוא חושב שאין דבר שהוא כבר לא יכול לעמוד בפניו,הוא לקראת השנה האחרונה של הלימודים,ורוצה לסיים אותה כבר,אבל לאחר שהוא נפגש מלינדה עוד עדיין יש חשש קטן בליבו…
האם קשר שלו עם לולה יתחזק או שמא הוא יתפורר?

לולה צ'אבלי-בחורה צנועה ויפהפייה בעלת יופי טבעי,מאובדן הורים ונערה כפרייה,לנערה מלאת חברים ושמחת חיים שגדלה ונהייתה יפה יותר.
כמה שלולה עברה בשנה ההיא,הכירה חברים טובים,השלימה עם דודה שלה,התמודדה מול לינדה,והתאהבה בפעם הראשונה והצליחה בקשר עם פרנקו,לולה התבגרה גם היא מהשנה הקודמת,היא מרגישה יותר בטוחה,היא מרגישה שטוב לה,היא כבר לא תמימה כמו פעם,והתמודדות עם לינדה גרמה לה להבין דבר או שניים,לולה פוחדת שלינדה תחזור ופרנקו יאבד לה,אבל היא יודעת שזה לא יקרה.דבר אחד רע היא קיבלה מהשנה הקודמת וזאת היכולת לחקות את לינדה בדיבור בסגנון ובהתלבשות,מבלי שכולם שמו לב לולה נהייתה יותר ויותר דומה לה באופי בעיקר,ההשפעה היא רעה מאוד,לולה הופכת להיות סוג של ביצ'ית וזה לא טוב כי מהר מאוד היא תמצא את עצמה בלי חברים.
האם לולה תהפוך להיות רעה כמו לינדה ואפילו יותר?

תומס-בחור שובב בעל יופי מדהים,תומס בחור בעל מלא כריזמה,עוד עדיין מלך הבנות,מלך היציאות,וגם מלך ההברזות.
תומס הוא בליין רציני,שאוהב לשתות אלכוהול וליהנות מהחיים.
הוא גם במקרה חברו הטוב ביותר של פרנקו,הם כמו אחים,הקשר שלהם מתחזק יותר ויותר מיום ליום,ואין דבר שהם לא מספרים אחד לשני,הם חשובים נורא אחד לשני,תומס חבר של דיאנה ואיתה הוא רוצה להישאר,הבעיה היחידה שלו שקשה לו להיות נאמן רק לאחת.
האם הוא יצליח להתגבר על יצר השוביניסטיות שלו?או שמא יבגוד בדיאנה?

דיאנה-בחורה מצחיקה בעלת יופי אקזוטי.דיאנה היא בת זוגתו של תומס,והיא אוהבת אותו נורא,היא גם אוהבת לצאת לבלות בעיקר איתו אבל לה ולתומס יש בעיות קנאה,היא לא רוצה לוותר עליו אבל לא רוצה שיבגוד בה,וקשה לה להתמודד עם זה,כלפי חוץ זה נראה שהם זוג רגיל שמאוהב אבל כלפי פנים יש ביניהם מריבות כול הזמן.דיאנה הייתה חברה מאוד טובה של לינדה מגיל קטן,אבל היא "בגדה" בה ובחרה להיות אחרת,ישרה וטובה,כרגע היא יותר עם לולה,אבל כבר היא חלק מ"חבורה" והיא כבר לא שפוטה של אחרות,היא בן אדם בפני עצמה ואחרות הולכות אחריה.
האם הבעיות שלה ושל תומס בזוגיות יסתדרו?אולי הם לא מתאימים?

מילגרוס (מגי)-מגי,בחורה מדהימה בעלת יופי עוצר נשימה,היא חברתו של אנחל,והיא נהנית מכול רגע בחיים,היא בת זוגתו של מפורסם ולכן היא נהנית מהחיים הטובים,מגי השתנתה היא כבר לא נותנת שידרכו עליה,והיא כבר לא תמימה,היא יודעת כבר הכול על החיים והיא שלמה איפה שהיא נמצאת יכול להיות שלפעמים הביטחון עולה לה לראש אבל היא יודעת להסתדר,בזכות אנחל מגיע קיבלה המון הצעות לקמפיינים והיום היא דוגמנית מובילה.
האם הפרסום שלה זה לטובה או לרעה?

אנחל- בחור יפה בעל יופי מלא עוצמה.אנחל הוא מפורסם בעצמו בתור שחקן/דוגמן כבר כמה שנים הוא נמצא בתעשייה,הוא עבד קשה כדי להתברג בה ונתמך ע"י משפחתו ובעיקר על ידי מגי בת זוגתו,דרכו מגי נהייתה דוגמנית מובילה בחודשים ספורים,מה שלו לקח שנים,ואין אחד שלא שמע עליה,התקשורת אוהבת אותם,והם זוג פופלארי,מפורסם ומדובר.
אנחל לפעמים נתקף קנאה שהוא רואה את מגי בצילומים חושפניים או עם גברים אחרים בעבודה,קשה לו להסתגל למקצוע החדש שלו והוא מנסה להוריד אותה מזה.
האם הוא ייתן למגי להמשיך לעסוק במה שהיא אוהבת?או שהוא ייפרד ממנה?

אמנדה ספירס-בחורה מדהימה שעברה מאירופה לבואנוס איירס בעקבות נסיעות עסקים של אביה,היא יתומה מאם,אך עשירה ואוהבת את החיים בעיקר קניות,היא מפונקת,ושונאת את בואנוס איירס,היא לא אוהבת דבר שם,ובכלל היא לא רצתה לעבור,היא רצתה לחזור לחיים הטובים שבאירופה ולא האמינה עד כמה יש לה חרא של מזל.אבל כשהיא רואה את הבנים שיש בביה"ס חייה משתנים.זהירות- בחורה חסרת מעצורים.
במי היא תתאהב?ומה היא תעשה בכדי להשיג אותו?

זאק-חתיך,חדש בביה"ס,הוא עבר מקליפורניה לבואנוס איירס רק בגלל שאימו התגרשה מאביו ואילצה אותו לבוא איתה לחיים חדשים הרחק מארה"ב,זאק לא שלם עם ההחלטה של אימו אבל הוא זורם,זאת במילא השנה האחרונה של ביה"ס ומה כבר יכול לקרות?מה שהוא לא יודע זה שהוא נכנס לביה"ס לא רגיל…ביה"ס שבו כול יום החיים משתנים.
האם הוא יצליח להשתלב וגם להתאהב?

ג'וני-בחור חתיך,את ג'וני כבר כולנו מכירים,זה שאומר את מה שהוא חושב ישר בפנים,זה שכנה עם אנשים ותמיד אומר את האמת,בחור עם שמחת חיים וחיוך כובש,חיוך שנעלם ביום שמלודי מתה.עצוב לשמוע זאת אבל עבר חודש מאז שמלודי מתה והוא עוד עדיין לא שוכח,את היום ההוא שהם רבו,היא ברחה ממנו ויצאה לרחוב,הוא בעקבותיה,צועק עליה,היא לא שמה לב והולכת תוך כדי צרחות הוא רואה שמכונית מתקרבת ולא יכול לעשות כלום,זה מאוחר מדי-היא מתה.הוא מרגיש אשמה גדולה למלודי עם מה שקרה,הוא בדיכאון,הוא עצוב,הוא לא שוכח אותה,הוא לא היה עם אף אחת כול הזמן הזה וגם לא מתכנן להיות,הוא מרגיש שבשבילו נגמרו החיים.
האם הוא יצליח לצאת מהבור שהוא שקוע בו?

דמויות משניות-

מלווינה-המנהלת הקשוחה,הדודה של לולה,מנהלת את ביה"ס בהצלחה ומחזיקה הכול על הכתפיים שלה.

גוסטבו-אבא של פרנקו,גוסטבו התחיל בכלל בתור המחנך של כיתה י"א,אך אם כול הכישורים שהוא הפגין השנה מלווינה מצאה לנכון לתת לו להיות סגן המנהל שלה ולהוריד ממנה חלק מהעבודה הרבה שיש לה.

אמיליה-אישה יפהפייה,המחנכת החדשה של הכיתה,היא מדהימה,וכול הבנים מזילים עליה ריר,ומתחילים איתה במקום ללמוד,אבל היא לא מעוניינת בקטנים,היא רוצה מישהו מצוות המורים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך