המקובלים והלא מקובלים – פרק 1

time machine123 31/03/2016 914 צפיות אין תגובות

היא נכנסה למיטה,כשבראשה מלא מחשבות טובות ומלא זיכרונות מאותו הלילה,היא נרדמה בעוד היא נזכרת מה קרה רק לפני כמה שעות,באותו הערב המושלם הזה.
-פלשבק לאחור,השעה 22:00 בלילה-
פרנקו:"נו,בחייך לינדה כמה זמן,את מתכוונת לייבש אותי עוד הרבה זמן בחוץ?"אמר פרנקו בייאוש בעודו דופק על הדלת של חדרן של לינדה ודיאנה.
לינדה:"אני כבר מסיימת,ממש עוד שנייה" אמרה לינדה כשקולה נשמע מן הדלת.
פרנקו:"כן,זה מה שאמרת לפני חמש דקות,מי לימד אותך לספור?" אמר פרנקו בשעשוע.
לינדה:"ממש מצחיק" אמרה בציניות,"יודע מה?,תחכה לי כבר באוטו,אני כבר באה" אמרה לינדה במתיקות ופרנקו הלך לכיוון המכונית.
-כעבור 5 דקות,לינדה יצאה מן ביה"ס,לבושה בשמלה,יפה כרגיל-
לינדה:"איך אני?"שאלה בחיוך.
פרנקו:"מהממת כרגיל" אמר פרנקו בחיוך.
לינדה:"אתה בטוח?"שאלה מהססת.
פרנקו:"אפילו אם היית באה בפיג'מה היית הכי יפה במועדון" אמר פרנקו בחיוך.
לינדה:"גם אתה הכי חתיך שיש" אמרה בחיוך ונתנה לו נשיקה קטנה על השפתיים.
-השעה 22:30 בלילה,פרנקו ולינדה נכנסו למועדון,למסיבת סוף החופש,יום לפני תחילת הלימודים-
פרנקו:"טוב אהובתי,אני הולך דקה לתומס ואנחל,נתראה עוד מעט" אמר פרנקו נתן לה נשיקה מלאת אהבה והלך משם.
-בפינה במועדון-
תומס:"אה אחי?"אמר תומס ונתן לו תפיחה בגב.
פרנקו:"מה קורה גבר?"אמר פרנקו וחיבק את אנחל.
אנחל:"אתה יודע,סוחבים" אמר אנחל בייאוש.
תומס:"טוב יאללה מה אתם נעמדים לי פה,זאת מסיבה לא?בטוח יש פה כוסיות לא מהסביבה" אמר תומס מחפש בחורות.
אנחל:"תגיד,איפה לינדה?" אמר אנחל מסוקרן
תומס:"אגב,הנה עוד לינדה (גם:יפה)" אמר תומס בעודו מצביעה על הבחורה ומפריעה להם בשיחה.
פרנקו:"לא יודע,בטח בשירותים אם הבנות,אתם יודע איך הם..מתסדרות מול המראה כול היום,למה אתה שואל?" שאל פרנקו בחשד.
אנחל:לא,לא,סתם..אחלה מסיבה הא?" העביר נושא מהר.
תומס:"טוב,אני זז" אמר תומס חצי מסטול,"אהה,תודה אחי" אמר תומס בקריצה.
פרנקו:"על מה?" שאל פרנקו לא מבין
תומס:"אתה יודע,שדיברת על לינדה,בנות,שירותים,נתת לי רעיון,עשיתי אחד ואחד ויצא לי שווה מלא בנות,יאללה אני זז יש לי הרבה עבודה הערב" אמר והלך לכיוון השירותים.
אנחל:"הוא בחיים לא ישתנה,הא?" שאל אנחל
פרנקו:"בחיים לא" אמר משועשע.
-בשירותי הבנות,תומס עומד מאחורי הדלת מצותת,שם מדברות דיאנה,לינדה ומגי-
לינדה:"אוי אתם לא מבינות עד כמה אני מחכה להתחיל ללמוד" אמרה לינדה מרוצה מעצמה.
דיאנה:"ללמוד?זה הדבר האחרון שהייתי רוצה לעשות עכשיו" אמרה בגיחוך דיאנה.
לינדה:"צודקת,ללמוד לא,להיות עוד פעם בבית ספר שלנו-כן" אמרה בחיוך.
מגי:"אתם יודעות,אני חושבת שמשנה לשנה הבנים נעשים מכוערים יותר ויותר" אמרה מגי מבואסת.
דיאנה:"כן אהה".
לינדה:"תדברו בשם עצמכן,אולי אתם חושבות ככה אבל אני כבר מסודרת" אמרה בערמומיות וקרצה להם לינדה,ברגע שהיא בטח את הדלת נפל תומס היישר לרצפה.
לינדה התכופפה אליו והרימה את ראשו.
לינדה:"תומי?כל כך התגעגעת אלייך,אבל לצותת לבנות בשירותים?כל כך נואש אתה?" אמרה בציניות ויצאה משם.
מגי:"איכס,אתה מסריח ממלא אלכוהול,אני הולכת יש לי דברים יותר חשובים מאשר לראות אותך" אמרה ויצאה משם.
תומס קם מהרצפה,הוא הצמיד את דיאנה לקיר ואמר:"טוב,נשארנו רק אני ואת בובה.. הבעיה היא שלא הייתי נוגע בך אפילו במקל.." אמר בציניות ויצא משם.
דיאנה נשארה בהלם,והיא הייתה חייבת להחזיר לו,רק היא לא ידעה איך היא נשארה כמו קרחון לידו,היא לא מבינה למה היא כ"כ משתנה כשהוא לידה.
-השעה 00:00 בלילה,חלק שותים,חלק רוקדים,אלגרה ישבה ליד הבר,ואליה הצטרפה מגי-
מגי:"מה איתך אלגרה?" שאלה אותה בחיוך.
אלגרה:"נורא,יש לי מזל שיש לי אותך,אני לא יכולה כבר לסבול את לינדה היא בלתי נסבלת…איפה היית כל הזמן הזה?" שאלה אלגרה מסוקרנת.
מגי:"אממ…אמ…"מחפשת תירוץ טוב.
אלגרה:"איפה?בשירותים?" שאלה אלגרה
מגי:"כן..כן..בשירותים" גמגמה.
אלגרה:"עם מי?"שאלה בחשד
מגי:"עם חברה אחת..את לא מכירה" נשמה לרווחה.
אלגרה:"טוב.. לפחות לך יש עם מי להסתובב" אמרה אלגרה כשלפתע מגי ראתה את לינדה ודיאנה מתקרבות.
מגי:"טוב,אני חייבת ללכת,את יודעת איך זה,נתראה,הייתי פה" אמרה מגי וחמקה משם במהירות.
-לינדה ודיאנה התקרבו אל אלגרה –
לינדה:"תגידי,יכול להיות,יש מצב,אולי..ראיתי אותך מסתובבת עם חברה?" שאלה לינדה בציניות.
לינדה:"אהה,שכחתי,אין לך חברות,אופס,טעות שלי" אמרה לינדה בצחקוק.
דיאנה:"לינדה?לא יפה,תתביישי לך,אני בטוחה שחיות המחמד שלה הם חברות טובות שלה" אמרה דיאנה והשתיים צחקו.
אלגרה:"אין לי חיות מחמד" אמרה בחיוך וחשבה שהיא יצאה מזה.
דיאנה:"אופס,אז צדקת לינדה אין לה חברות בכלל" אמרה בציניות והם חמקו משם עוד לפני שהיא הספיקה להחזיר להן.
-השעה 1:00 בלילה,המסיבה לקראת סיום,האולם התחיל קצת להתרוקן,אנחל ראה את לינדה הוא חשב לעצמו שהיא כ"כ יפה,והוא החליט שיהיה שווה לספר לה מה הוא מרגיש אליה שהוא כבר לא יכול להחזיק את זה עוד בבטן אפילו אם זה אומר שהוא יפסיד את החברות שלו אם פרנקו,הוא לא יכול להתכחש למה שהוא מרגיש,הוא ניגש אליה-
אנחל:"היי" אמר בחיוך.
לינדה:"מה קורה?" החזירה לו חיוך גם.
אנחל:"לינדה,אני צריך לספר לך משהו חשוב מאוד.." אמר אנחל מהוסס.
לינדה:"מה?" שאלה מסוקרנת.
אנחל:"אני…" אמר מגמגם.
לינדה:"אתה..?"המשיכה אותו.
אנחל:"אני הולך לספר לך עכשיו משהו ממש חשוב,אני רציני" אמר אנחל ולינדה ניסתה להקשיב,ובדיוק כשאנחל ניסה להתחיל לדבר בא פרנקו נעמד מאחורי לינדה ,חיבק אותה מאחור ואמר:"מה אתה בדיוק רוצה לספר לחברה שלי?" שאל בסקרנות


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך