המקובלים והלא מקובלים – פרק 10

time machine123 31/03/2016 564 צפיות אין תגובות

-לינדה הייתה פשוט בשוק,בהלם,היא הייתה המומה,היא חייגה על המספר וענו לה בצד השני-
לינדה:"שלום,בקשר להזמנה?של היום בערב,אז זהו ש…." לינדה דיברה כמה דקות עם האחראי שם,וניתקה,פרנקו חזר.
פרנקו:"סליחה,אמ…איפה היינו?" שאל פרנקו.
לינדה:"כלום…על הלהקה..תגיד יש לך תוכניות היום בערב?" שאלה בכוונה.
פרנקו:"כן,אמ..הבטחתי לתומס שאני ילמד איתו למבחן.." אמר פרנקו משקר ומגמגם.
לינדה:"מוזר…" אמרה בחשד
פרנקו:"מה מוזר?" שאל אותה.
לינדה:"אתה ותומס לא לומדים לשום מבחן..תמיד אתם מעתיקים מזה שיושב לידכם…" אמרה לינדה והכשילה אותו.
פרנקו:"כן אבל..תומס יושב ליד דיאנה והיא תלשין עליו בטוח,ואני יושב ליד לולה ובלי להעליב האיי קיו שלה נמוך יותר משל כלב.." אמר פרנקו ולינדה צחקה.
פרנקו:"לפחות גרמתי לך לחייך.." אמר פרנקו כאשר התקרב אליה ונישק אותה בפה,תוך כדי הנשיקה אנחל משך את פרנקו מהחולצה בפרעות ולקח אותו לצד.( אנחל גם לא ממש אהב שהוא מתנשק עם מי שהוא אוהב)
פרנקו:"מה אתה עושה אידיוט?" שאל אותו בכעס.
אנחל:"נו מה אתה רוצה,תומס שלח אותי לברר" אמר אנחל כשהמציא תירוץ טוב.
פרנקו:"לא יכולת לחכות שאני יסיים איתה שנייה?" שאל פרנקו בעצבים.
אנחל:"לא.." אמר בגמגום ונזכר שהוא צריך לשקר לו…"לא…לא יכולתי לחכות לך בזמן שאתה מתמזמז איתה.." המציא לו.
פרנקו:"טוב נו,מה רצית?" שאל אותו.
אנחל:"התקשרת למועדון?" שאל אותו.
פרנקו:"נו,מה נראה לך..? ברור שכן!עכשיו לך כבר…" אמר פרנקו שרצה להעיף את אנחל,אבל אנחל החל לחפור לו בכוונה שעות על ימין ועל שמאל,עד שהוא סיים לדבר עם פרנקו,פרנקו הסתובב ולינדה כבר הלכה משעמום,אנחל חייך חיום ערמומי והלך משם.
– בקפיטריה-
לינדה:"אמיגה,אני צריכה ממך טובה…" אמרה לה בחיוך מתחנף…ודיאנה ליטפה אותה.
לינדה:"לא טובה של כלב מטומטמת!…טובה של "עזרה" הסבירה לה לינדה.
דיאנה:"אהה,אז תגידי!,טוב מה את צריכה?" אמרה דיאנה כאשר לינדה גוררת אותה במהירות ליציאה.
לינדה:"אני יסביר לך הכול בדרך,עכשיו בואי אין זמן…" אמרה לינדה והשתיים נכנסו לאוטו.
-הם עברו במועדון,ואספו איתם שתי בנות,הם התלבשו בבגדי גוף ורודים,נוצות,גרביונים,ומסכות לפנים-
דיאנה:"אני לא מאמינה שאני עושה את זה בשבילך.." אמרה בדיכאון.
לינדה:"יהיה כיף…חוץ מזה…מישהו צריך ללמד אותם לקח" אמרה לינדה בחיוך ערמומי והשתיים צחקו.
-בחדר של אלגרה מגי ולולה,לולה ישבה על המיטה משועממת ואלגרה ומגי חזרו מאושרות לחדר-
לולה:"השלמתן?" שאלה אותן.
מגי:"כן!!" אמרה בחיוך.
לולה:"אני כל כך שמחה בשבילכן…זה כמו לראות תרנגולת שסוף סוף הטילה את הביצה שלה" אמרה לולה מאושרת רק מלחשוב על זה ומגי ואלגרה צחקו ועשו בפרצוף מוזר.
אלגרה:"בכול אופן,מעכשיו,אחרי הלימודים אנחנו נעשה כול היום חזרה,ונהיה הכי טובות שיש,בקרוב תהיה תחרות ראשונה,ואנחנו חייבות לנצח בה" אמרה אלגרה מאושרת ומלאת ציפיות.
מגי:"ומכיוון שאת המנהיגה שלנו,את חייבת להביא מקור,השארה ודוגמה לכל שאר הבנות" אמרה מגי בחיוך.
לולה:"אני ממש לא יודעת למה בחרתם דווקא בי להיות המנהיגה אני בכלל לא אחת מכן" אמרה לולה בעצב.
אלגרה:"את כן,תפנימי את זה כבר! את אחת מאיתנו,בחייך..ראינו איך רקדת היום על הבמה..את מלכה! אין לך מה לדאוג.." עודדה אותה אלגרה.
לולה:"אני לא יודעת מה הייתי עושה פה בלעדיכן,אי אפשר לבקש יותר מזה!" אמרה לולה באושר וחיבקה אותן.
-השעה הייתה שמונה בערב,מתיאס כבר היה אצל אנחל,פרנקו ותומס,על השולחן שבחדר היו כמה משולשי פיצה ובירות,הם ישבו והריצו דאחקות בחדר,עד שלפתע נשמעה דפיקה בדלת-
אנחל:"זה בטח הן.." אמר בחיוך ובקריצה,"יאללה אני פותח להן" אמר אנחל כשכל הבנים הסתדרו מול המראה.
-הם פתחו את הדלת ו-4 בנות יפהפיות שפניהן מוסתרות במסכה נכנסו לחדר-
תומס:"הופה.." אמר בחיוך ופרנקו דפק לו על הגב.
אנחל:"טוב נו למה את מחכים…יאללה.." אמר אנחל וכל אחד מן הבנים בחר לו מישהי..ועלה איתה למעלה לאחד החדרים..
-בחדר של פרנקו-
פרנקו:"איך קוראים לך בובה?" שאל אותה בחיוך.
***:"מה זה משנה?.." ליטפה אותה.
פרנקו:"צודקת..זה לא משנה…" אמר פרנקו וכרך את ידיו סביב מותניה.
***:"תגיד לי ממתק,יש לך חברה?" שאלה אותו.
פרנקו שתק…
***:"אתה לא עונה? שתיקה אומרת הכול…" אמרה האישה ונישקה אותו בפה…
-בחדר של תומס-
תומס:"זה היום המאושר בחיי!" אמר בצחקוק.
***:"אני בטוחה בזה.." אמרה בחיוך.
תומס בלי לחשוב פעמיים נישק אותה בפה.
-לפתע שתי הנשים הורידו את המסכה ופרנקו ותומס היו בהלם-
פרנקו:"לינדה?!?!?!" הוא היה בשוק והעיף מעליו את כל הצעיפים עם הנוצות.
תומס:"דיאנה?!?!?!" שאל אותה בהלם,וסרק את תלבושתה הססגונית ואת איך שהיא נראית בה


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך