המקובלים והלא מקובלים – פרק 19

time machine123 01/04/2016 600 צפיות אין תגובות

פרנקו:"מה זאת השאלה הזאת בכלל?" שאל בעצבים.
לינדה:"שאלתי,אז תענה,ואל תנסה להתחמק!!" הזהירה אותו.
פרנקו:"אני לא מנסה להתחמק…אלף פעם חשדת בזה…ואלף פעם אמרתי לך שלא!אני לא אוהב אותה!!אוקי?" אמר בהתמוטטות עצבים והתיישב על הכורסא באנחה.
לינדה:"באמת..?" שאלה ברוגע ובשקט כשהבינה שגרמה לריב.
פרנקו:"כמה פעמים עוד אני יצטרך להוכיח לך את אהבתי..?למה את לא מאמינה בי?" שאל אותה בשקט והיא התיישבה לידו.
לינדה:"בזמן האחרון…אני איבדתי את הביטחון העצמי שלי איתך…אתה בזמן האחרון כל הזמן פישלת ואני כל הזמן סלחתי לך…תבין אותי גם…אתה חושב שאני ניהנת לקנא לך??ממש לא!" הסבירה את עצמה לינדה.
פרנקו:"תיראי אני יודע שפישלתי" אחזה בידה "אבל אני הבטחתי לך במסיבת תחפושות שזה לא יקרה יותר,ואת חייבת להאמין לי..ואני יודע שבזמן האחרון לא היה לנו זמן אחד לשני ואין לך מושג כמה את חסרה לי…אבל קשה לי שאת מקנאה…בעצם למה רק את מקנאה??גם אני יכול לקנא" שינה את דעתו לפתע.
לינדה:"נו באמת…" הורידה אותו מהרעיון הזה אך פרנקו התעקש.
פרנקו:"כן…?למה רק לך מותר לקנא לי ולי אסור לקנא לך?אה?" שאל אותה.
פרנקו:"אני גם יקנא לך עכשיו אם אנחל שמקרקר סביבך 24 שעות ביממה כמו ציפור.." חיקה אותו פרנקו ולינדה צחקה.
לינדה:"עזוב אותך ממנו,אתה יודע שאני אוהבת רק אותך…" ליטפה את פניו.
פרנקו:"את רואה?בדיוק זה מה שאני רוצה להסביר לך…אותו דבר של הקטע עם לולה…אני אוהב רק אותך…" ליטף את פניה.
לינדה:"אז בוא נסכם שמעכשיו אני לא יקנא לך ואתה לא לי,אוקי?" שאלה אותו ופרנקו הנהן.
פרנקו:"מיאמור,את צריכה להבין משהו מאוד חשוב בחיים,לכל קשר יש גורם שלישי…" ניסה להסביר לה.
לינדה:"מה..?!" לא הבינה אותו.
פרנקו:"תיראי…איך אני יסביר לך את זה?…יש בכול קשר ותמיד יהיה בכול קשר גורם שלישי,מישהו שלא שייך או מנסה לחבל בקשר..השאלה היא אם הזוג שאוהב מוכן להתגבר על המכשולים ולהתעלם מאותו גורם שלישי קחי לדוגמא אותי ואותך…מי מפריע מהצד שלך?אנחל…מי מפריע מהצד שלי?לולה…או..תומס ומלודי…יש להם את דיאנה..אנחל ומגי..יש להם אותך..הבנת?זה נקרא משולש האהבה" הסביר לה.
לינדה:"הכול היה פשוט יותר אם…אם לא היה גורם שלישי" גמגמה לעצמה.
פרנקו:"נכון..אבל זה טבע האדם..ואלוהים מציב בפנינו מכשולים ובמקרה שלנו הם לולה ואנחל..ואני ואת צריכים להתגבר עליהם" אמר פרנקו ולינדה הנהנה ונישקה אותו נשיקה מלאת אהבה.
-סוף פלשבק-
מלודי:"לא…אני לא מאמינה!!" הייתה בשוק.."זה מה שהוא חרטט לך?בחייך חמודתי,"משולש האהבה" " אמרה בגנאי מלודי ולא האמינה לזה.
דיאנה:"אני דווקא חושבת שבאיזשהו מקום זה נכון…" חשבה על זה יותר לעומק.
לינדה:"יכול להיות…מה איתך ואם תומס?" שאלה לינדה את מלודי בעוד שלושתן עוד עדיין שוכבות ראש על ראש על הרצפה שבחדרן.
מלודי:"איתי ועם תומס?..את האמת?לא יודעת…" אמרה מלודי בעודה נזכרה בשיחה שלה ושל תומס.
-פלשבק לאחור-
תומס:"אהובתי!!" שמח לראות את מלודי עוברת במסדרון.
מלודי:"היי מיאמור" חייכה גם היא כשראתה אותו והשניים התנשקו.
תומס:"איזה מבאס מה שקרה ללולה,נכון?" שאל אותה בעצב.
מלודי:"כן.." אמרה מלודי כשנזכרה במה שהיא וחברותיה עשו לה.
תומס:"מעניין אותי איך היא הגיעה למצב הזה.." אמר תומס שלא ידע שחברה שלו שותפה למעשה האכזרי הזה.
מלודי:"לא יודעת גורדי(תרגום:חמוד),בטח הכפרייה לא ידעה לשחות..אבל זה לא חשוב עכשיו" העבירה נושא מהר כדי שהיא לא תפלוט משהו בטעות אחרי שנזכרה שהם הבטיחו לא לגלות את זה לאף אחד לעולם.
תומס:"כן…בואי לא נדבר על אחרים יפהפייה,בואי נדבר עלינו…" אמר תומס כשהתקרב אליה בחיוך והצמיד אותה לקיר.
מלודי:"כן…תומס…אני רוצה שנחשוף את הקשר שלנו בפומבי..אם זה לא מפריע לך" דרשה ממנו.
תומס:"זה לא מפריע לי..רק צריך שזה יהיה במקום יפה..לחכות לרגע הנכון…" חייך תומס.
תומס:"כן ו…" החל לדבר אך היא שמה את אצבעה על שפתיו והשתיקה אותו.
מלודי עשתה סימן לשלילה עם הראש.
מלודי:"בחייך,כמה אתה מדבר…מכיר את המשפט:פחות דיבורים יותר מעשים" אמרה מלודי בחיוך ונישקה אותו נשיקה ארוכה.
-סוף פלשבק-
לינדה:"הופה,תיראו אתכם" קרצה לה לינדה.
מלודי:"אני מתה עליו" אמרה מלודי בחיוך ודיאנה נאכלה קנאה מבפנים.
לינדה:"ומה איתך דיאנה?" שאלה אותה.
דיאנה:"איתי?כלום..ריק..אין בחור אחד…זה כמו נחל יבש שאין בו מים…אחחח!!מתי האהבה תדפוק לי על הדלת?" שאלה דיאנה בעצב.
לינדה+מלודי:"היא עוד תדפוק" אמרו שתיהן ביחד ושלושתן צחקו.
לינדה,מלודי,ודיאנה:"איי איי איי האהבה!!" הם אמרו באנחה.
-היא עברה במסדרון ולפתע ראתה אותו-
אנחל:"איך את?" שאל אותה.
מגי:"יותר טוב…" ניסתה לחייך.
אנחל:"אני שמח כול כך לראות אותך יותר טוב,את יודעת..עכשיו שלולה החלימה…" אמר אנחל בחיוך.
מגי:"כן…אבן ירדה לי מהלב,היא עכשיו חזרה מביה"ח ואלגרה איתה בחדר שלנו..להגיד את האמת?היא אומנם החלימה מהר..אבל בשבילי ובשביל אלגרה זה היה כמו נצח…כמו ימים שחורים" אמרה מגי בעצב וחיבקה את אנחל,הוא ליטף את שערה וניחם אותה,היא שכחה איתו את תחושת הזמן ולפתע הבחינה בכך שהם מחובקים חזק והיא התנתקה מהחיבוק.
מגי:"אנחל…" גמגמה.
אנחל:"אני יודע,אני יודע,'תתרחק ממני,אני לא בנויה לקשר ובלה בלה בלה' " ניסה לחכות את מגי כשהיא מסרבת.
מגי:"דווקא לא" אמרה בחיוך.
אנחל:"באמת?" היה מופתע.
מגי:"אתה יודע..עדיף להתחרט על משהו שעשית מאשר להתחרט שלא עשית אותו" אמרה מגי בנחישות
אנחל:"אני מבטיח לך שאני לא יגרום לך להתחרט" השלים את משפטה.
מגי:"תיראה אנחל אני אוהבת אותך מאוד ואני רוצה שנהיה חברים..אבל אתה חייב להבטיח לך שאתה לא רוצה להיות בגלל שאתה רוצה לגרום ללינדה קנאה אלא שאתה רוצה להיות בגלל שאתה אוהב אותי..את מגי" היא אמרה בחיוך ואנחל שתק.
אנחל:"למרות שזה קשה לי,את הדרך הטובה ביותר בשביל שאני יוציא את לינדה מהראש ומהלב,כי אהבה איתה לא תהיה באופק, זה עבוד מראש זה קשה שאתה אוהב מישהי אבל הלב שלה תפוס למישהו אחר" נזכר בזה.
מגי:"אהובי,בוא נעביר נושא טוב?" אמרה בחיוך.
אנחל:"כן..בואי לא נדבר בכלל" אמר אנחל בחיוך והשתיים התנשקו נשיקה מלאת אהבה.
-במסדרון ביה"ס-
פרנקו:"מלווינה" ניסה לעצור בעדה כשעברה במסדרון.
מלווינה:"מה?" ניסתה ללכת ממנו מהר.
פרנקו:"איך לולה?" שאל.
מלווינה:"בסדר" ענתה בהתחמקות ובקצרה.
פרנקו:"אני יודע הכול מלווינה.." אמר פרנקו בגילוי.
מלווינה:"הכול על מה?" לא הבינה.
פרנקו:"אני יודע שלולה היא האחיינית שלך,אין טעם שתסתירי את זה ממני" הסביר לה ומלווינה שתקה.
פרנקו:"אני לא יחשוף את הסוד שלך,אבל מתישהו זה יתגלה,ואני מקווה שאת מתייחסת יפה ללולה,זה מגיע לה!" הוא אמר ברוגע והלך משם.
מלווינה:"מה יהיה אלוהים מה?" שאלה את עצמה בייאוש והלכה משם גם היא.
-במגרש הגולף-
כל החברה היו שם,לינדה ריכזה את כולם על הדשא,כולם התיישבו במעגל והיא בעצמה.
אלגרה:"מה הייתה ההודעה הכול כך חשובה?" אמרה בחוסר חשק.
לינדה:"סבלנות,סבלנות אלגרה" ניסתה להסביר.
לינדה:"טוב,התכנסנו כאן,קודם כול כדי לחגוג את שלומה של לולה" מחאה כפיים וניסתה להיות "נחמדה" וכולם גם הריעו.
מגי:"צבועה!" גמגמה לעצמה.
לינדה:"וגם באנו לחגוג 2 זוגות חדשים שנהיו בפרט לנד,והם…" השאירה את כולם במתח.
לינדה:"תומס ומלודי,ומגי ואנחל" הכריזה לינדה באושר וכולם מחאו להם כפיים ואיחלו להם מזל טוב…"
-כעבור חמש דקות-
כול הזוגות האוהבים ישבו על הדשא ביחד וכול אחד היה עסוק בבועה שלו,אפילו אלגרה ומתיאס ישבו ודיברו בתור ידידים ביחד,רק על הדשא ישבו כמה בנות לבד…בלי בן זוג..בלי אהבה..
אלו היו לולה ודיאנה..שרף אותן מבפנים לראות את כול הזוגות האחרים..עוד יותר שרף את דיאנה לראות את תומס ומלודי ביחד ואת לולה לראות את פרנקו ולינדה ביחד..כולם היו מאושרים מלבדם..אז מסתבר שהאהבה לא תמיד מתוקה.
"אבל משולש האהבה יכול גם לפעמים להיות הרסני ללא ספק,תמיד יהיה גורם שלישי במשולש האהבה שיהיה חסר אהבה,שיהיה עצוב,שיהיה נבגד,שירגיש לא שייך,תמיד יהיה גורם שלישי במשולש האהבה שירצה נקמה,שירצה להילחם,ובדיוק בגלל זה יש שנאה בעולם,כזה הוא משולש האהבה"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך