המקובלים והלא מקובלים – פרק 29

time machine123 01/04/2016 627 צפיות אין תגובות

הם עצרו את הנשיקה,ושתקו.הם היו פשוט מבולבלים לגמרי,לינדה לא ידעה מה הולך פה בכלל.אנחל היה מאושר שסוף סוף היא שמה עליו ומשהו קורה לו איתה אפילו שהיא לא יודעת שהוא מאוהב בה…כול התקופה שלו עם מגי גרמה לו להירגע ולשכוח אותה…אבל עכשיו בשנייה אחת הכול חזר אליו והציף אותו שוב,כאילו מגי לא קיימת הוא לא חשב עלייה באותו רגע,בכלל,הוא לא חשב על כלום,רק על לינדה.
לינדה:"אנחל אני…מצטערת זה לא..זה לא היה במקום.." אמרה כולה בגמגומים.
אנחל:"כן..אה..ג..גם אני מצטער" אמר מבולבל.
לינדה:"לא,לא,זה ממש לא היה במקום,באמת…לך יש את מגי,לי יש את פרנקו..באמת אנחנו מסודרים,זאת הייתה טעות" הלכה בחדר הלוך וחזור מבולבלת והתכחשה למציאות,היא ניסתה להרגיע את עצמה.
לינדה:"לינדה הכול בסדר,הכול בשליטה" הרגיעה את עצמה שוב.
אנחל:"אמ..לינדה" פנה אליה והרגיע אותה במילותיה,היא נרגעה והתיישבה לצידו על הרצפה.
לינדה:"מה?" שאלה אותו.
אנחל:"אני יודע שזה בלתי אפשרי.." החל לומר "אבל..אני חייב לדעת..מה הרגשת בנשיקה?" שאל אותה בשיא הכנות.
לינדה שתקה ונזכרה שוב בנשיקה.
לינדה:"הרגשתי שזה אסור…שאני חוטאת..שאני בוגדת..הייתי כול כך מבולבלת אבל מצד שני… זה היה מעניין..זה היה מיוחד" חייכה אליו.
אנחל היה מאושר עד הגג לשמוע אותה,הוא הרגיש שהוא בחלום,ושהחלום סוף סוף מתגשם והופך למציאות.
לינדה:"מה איתך..מה אתה הרגשת?" שאלה אותו.
אנחל:"בדיוק כמוך..רק הרבה יותר…" התקרב אליה והחזיק בה "לינדה זה היה עוצמתי וחזק…ונסחפתי ו…אני מרגיש שאנחנו זה הדבר הנכון" ניסה להלהיב אותה.
לינדה:"אתה טועה אנחל..באמת אנחנו רק ידידים טובים וזהו,זאת הייתה מעידה חד פעמית.." ניסתה לשכנע אותו ואת עצמה.
אנחל:"אני לא חושב ככה,הנשיקה שלנו הייתה מדהימה ולא מעידה כמו שאת קוראת לה..זה לא היה סתם..זה היה סימן מלמעלה" אמר ברגש.
לינדה:"אל תתחיל עכשיו עם השטויות הרוחניות שלך!" זלזלה בו.
אנחל:"זאת לא שטות..אני..אני אוהב אותך" הוציא את זה סוף סוף מליבו והרגיש שאבן ירדה לו מהלב..הוא חלם כול כך הרבה זמן לומר לה את מה שהוא מרגיש וקיווה לקבל ממנה אותו דבר.
לינדה:"אתה רציני?" הייתה בשוק ולא ידעה מה לומר.
אנחל:"הכי רציני שיש..אני הרבה זמן ניסיתי לומר לך וגם אז במסיבה אני פשוט לא הצלחתי..לא יכולתי לשמור את זה יותר לעצמי..ואני יודע שזה נראה לך בלתי אפשרי אבל יש סיכוי שזה יצליח" פתח בפנייה את ליבו.
לינדה:"אנחל אתה..אתה מקסים..כן?" ליטפה אותו."ואני מאוד אוהבת אותך אבל בתור ידיד.אני מצטערת לאכזב אותך אבל זה לא ילך בינינו,אוקי?אני של פרנקו,אני שייכת לו!" הסבירה לו ברכות ובעדינות בעוד ליטפה את פניו וקמה לעבר הדלת.
אנחל:" "הרכוש שלו" חיקה אותה."את לא איזה חפץ או אוצר" ניסה להסביר לה.
לינדה:"נכון אני לא הרכוש שלו,אני החברה שלו" הסבירה לו והתקדמה לעבר היציאה של החדר אך הוא עצר בעדה עם מילותיו.
אנחל:"את מתכוונת לספר לו?" שאל אותה והיא הסתובבה.
לינדה:"אין מה לספר,לא קרה פה כלום" רמזה לו ובעוד אנחל נשאר שם פגוע ומאוכזב לינדה יצאה מן החדר.
-בקולנוע-
מתיאס חיכה לאלגרה בכניסת הקולנוע הוא לבש ג'ינס וחולצה יפה,השיער שלו היה מסודר והוא הריח טוב.כעבור כמה דקות אלגרה הגיעה לבושה בג'ינס סקיני יפהפייה עם גופייה יפה וזוהרת,השיער שלה היה פזור עם פן היא הריחה טוב והייתה מאופרת.
מתיאס:"היי,את יפהפייה" אמר כשהביט בה.
אלגרה:"גם אתה נראה לא רע" אמרה בחיוך והשתיים צחקו.
הם נכנסו לסרט,אלגרה באה לשם בידיעה שהיום היא חייבת לעשות מהלך,והמהלך הזה הוא נשיקה.
הסרט היה מאוד יפה ורומנטי..היה שקט שניהם היו שקועים אחד בשני…הם הרגישו שזה הדבר הנכון לעשות ושצריך להתקדם הלאה.
שפתיהם התקרבו אחד אל השני…השפתיים שלהם היו כל כך קרובות לנשיקה עד שלפתע נערה אחת קטעה אותם.
הנערה:"אני לא מאמינה" צרחה כמו מטורפת.
הנערה:"זה מתיאס!!אתה הדוגמן מההלבשה התחתונה נכון?" שאלה בהתלהבות.
מתיאס:"חחח כן זה אני" חייך אליה ואלגרה התעצבנה,היא שכחה שהיא יוצאת עם סלב..ומתיאס ואנחל באמת הפכו להיות כאלה..היה נורא קשה ללכת איתם למקומות ציבוריים כי עכשיו החשיפה שלהם גדולה.
הנערה:"די!אני לא מאמינה אני רוצה להצטלם איתך י'חתיך הורס!" ביקשה ממנו ואלגרה התפוצצה מקנאה שראתה אותם מצטלמים ביחד והוא חתם לה.
הנערה הלכה משם בהיסטריה ומתיאס היה משועשע מהמצב.
מתיאס:"חחח,טוב איפה היינו?" שאל אותה ושניהם התקרבו אחד לשני לנשיקה כשפתאום נשמע צלצול של פלאפון ששוב קטע את הנשיקה.
מתיאס:"שנייה אני יענה" הוציא את הפלאפון מהכיס.
מתיאס:"הלו?" שאל.
קנדי הסוכנת:"מתיאס מתוק,זאת קנדי…אני צריכה אותך ואת אנחל דחוף פה במשרד יש לי הצעה מעניינת בשבילכם..וחוזה שאתם צריכים לחתום עליו" דרשה ממנו לבוא.
מתיאס:"אין בעיה..רק זה חייב להיות עכשיו?אני פשוט פה באמצע משהו…" ניסה להסביר לה.
קנדי:"אז המשהו הזה יחכה,תלמד מתיאס הקריירה זה מספר אחד וכול השאר זה אח"כ..אז יש לך עשר דקות להתייצב במשרד ביי מתוק" הציבה לו אולטימאטום וניתקה.
אלגרה:"מי זאת הייתה?" שאלה אותו בסקרנות.
מתיאס:"זאת הסוכנת שלי,אלגרה..אני חייב ללכת יש לי איזה חוזה לסגור,אז נבקע בפעם אחרת כן?" שאל אותה והיא הנהנה,הוא נתן לה נשיקה קטנה בלחי ויצא משם בעוד אלגרה נשארה לראות סרט לבדה.
אלגרה:"לא ייאמן,פעם הוא היה חנון כזה,היום הוא הכי שווה שיש ועוד סלב,הוא כבר לא סופר אותי.." מלמלה לעצמה בעצב.
-בביה"ס-
היא ראתה אותה עוברת במסדרון,היא ניצלה את ההזדמנות והחליטה שזה הזמן שלה להתחיל לפעול וליישם את התוכנית שלה.
לינדה:"אותך חיפשתי" הצביעה עלייה.
לולה:"אותי?" שאלה.
לינדה:"את רואה פה עוד מישהי מכוערת?" הסתכלה בתימהון.
לולה:"לינדה אין לי סבלנות לריבים שלך מה את רוצה?" ניסתה לא לריב איתה.
לינדה:"אני רוצה שתעופי לי מהחיים ומהחיים של פרנקו!" דרשה ממנה.
לולה:"אני בכלל לא מעורבת בהם,מה את רוצה ממני?" שאלה בתמימות.
לינדה:"פרנקו לא פה,את לא חייבת לשחק את עצמך מטומטמת ותמימה,כי אולי זה עובד עליו אבל עליי ממש לא..את חושבת שאני לא ראיתי איך את מנסה להרשים אותו שאתם שרים ביחד?את טועה ובגדול! כי אני רואה הכול ואת לא תגנבי לי את החבר כפרייה!" צעקה עליה.
לולה:"אין לי שום כוונה ל"גנוב" לך את החבר אוקי?עכשיו אפשר ללכת?" ניסתה ללכת אך היא עצרה בעדה ודחפה אותה לאחור.
לינדה:"טוב נו אם אין ברירה…" אמרה באדישות.
לולה:"אם אין ברירה מה?" לא הבינה כלום.
לינדה:"כמה?" שאלה אותה.
לולה:"כמה מה?" עוד עדיין לא הבינה.
לינדה:"טיפשה..כמה כסף את רוצה בשביל לעזוב את בית הספר ולהיעלם לי פעם אחת ולתמיד מהחיים??" שאלה ברשעות בעוד לולה עמדה קפואה במקום


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך