המקובלים והלא מקובלים – פרק 36

time machine123 03/04/2016 702 צפיות אין תגובות

-בביה"ח-
המסדרונות היו לבנים וקרים,הם בישרו רעות,כול מי שנמצא שם היה מתוח,לחוץ,מתהלך לו במסדרון באי ידיעה מה קורה בקיר שמעבר ליקירי ליבו..כול החברים של פרנקו התפללו למענו שהוא יחיה.
-פלשבק לאחור-
הוא נסע על הכביש המהיר כשלפתע הריח ריח של שריפה,הוא עצר את הרכב שלו,והלך בעקבות הריח,הוא שם לב למכונית שרופה והרוסה בתחתית הצוק הענק,הוא התקשר מיד אל צוות חילוץ כשהם הגיעו הוא התפלא לדעת מי התגלה בפניו בין כול ההריסות.
ג'וני:"פרנקו?!?!אני לא מאמין!!" אמר ג'וני מופתע לדעת כאשר חילצו אותו.פרנקו היה נראה נורא.הוא היה מחוסר הכרה במצב לא טוב,כולו מדמם מלא חבטות ושריטות הוא חובר מיד למכונת הנשמה והובהל לבית החולים,לפני שהכניסו אותו לאמבולנס ג'וני שלף את הסלולר שלו והחליט לחייג ללינדה.
-אצל לינדה-
היא ישבה לה בחדר ומרחה לק על הציפורניים כשלפתע פתאום הטלפון שלה הבהב על השידה,היא שמה שעל הצג היה כתוב "פרנקו",היא ענתה.
לינדה:"הלו,אמור איך הלך לך?" שאלה בשמחה כשלא ידעה מי על הקו.
ג'וני שמע את קולה המתוק והרך ולא יכול היה לספר לה,הוא לא עמד בזה…הוא שתק ולא אמר דבר.
לינדה:"פרנקו?!" שאלה שוב ושברה את השתיקה.
הוא אזר אומץ והחליט ליידע אותה.
ג'וני:"אה.." גמגם.
לינדה:"מי זה?" שאלה מתוחה.
ג'וני:"בוניטה(תרגום:יפה,חתיכה),זה..ג'וני" ניסה להיות איתה עדין.
לינדה:"ג'וני?מה אתה עושה עם פרנקו?ואיפה הוא?" הציפה אותו במיליון שאלות.
ג'וני:"את יושבת?" הכין אותה.
לינדה:"דבר ג'וני!" כבר התעצבנה.
ג'וני:"פרנקו עבר תאונה קטלנית!!!" פלט את זה כבר.
לינדה:"מה?!?!?!?!?!!?!?!" הייתה בהלם טוטאלי.
הפלאפון נשמט מידיה ודמעות ענקיות הציפו את ענייה,היא ישבה שם בחדר בדאגה לאהוב ליבה..היא בכתה,כשלפתע שמע צלצול נוסף,הפעם מהפלאפון של ג'וני.
לינדה:"מה?" ענתה כולה בבכי והוא נשבר מלשמוע אותה.
ג'וני:"לינדה..את צריכה לבוא לביה"ח המקומי כרגע מעבירים אותו לשם" ביקש ממנה.
לינדה:"ג'וני…אני זקוקה לך.." אמרה בבכי שהמיס אותו לגמרי.
"איך כל יום איתך אני רוצה לנשום,
ומשהו שבך כבר לא משאיר מקום
מה עוד יש באהבה..?
לפני שהיא תהיה אלי טובה…"
ג'וני:"אני יודע,תבואי לשם,אני יחכה לך שם,אני נוסע בעקבות האמבולנס של פרנקו" קבע איתה.
לינדה:"אתה מוכן לספר לי מה קרה שם?" דרשה ממנו.
ג'וני:"אני נסעתי על הכביש המהיר ועצרתי את הרכב כשהרחתי ריח שרוף,הלכתי בעקבות הריח וראיתי למטה בתחתית צוק גבוה אוטו מרוסק לחתיכות,ישר הזמנתי צוות חילוץ וכשחילצו את הבן אדם שמתחת להריסות הופתעתי לגלות שזה פרנקו.." הסביר לה את הכול ולא שיקר לה.
לינדה:"אני לא מאמינה,למה דווקא לו למה?!?" המשיכה לבכות.
ג'וני:"תודיעי לכולם ותבואי,כול מה שתצטרכי אני פה בשבילך בוניטה" ניתק את הפלאפון ולינדה רצה לעבר הקפיטריה שם היו כולם.
-בקפיטריה-
היא נכנסה לקפיטריה בבכי,כשכול האיפור שלה מרוח,ופשוט בכתה,דיאנה ומלודי ניגשו אליה וחיבקו אותה,כאשר כולם התאספו סביב.
דיאנה:"אמיגה,מה קרה לך?" שאלה בדאגה כשהרפתה מהחיבוק.
לינדה:"קרה משהו נורא…" אמרה תוך כדי בכי.
מלודי:"מה יכול היה לקרות כבר?" לא הבינה אותה.
לינדה:"זה…זה פרנקו" החלה לספר.
תומס:"מה קרה לו?" דאג מאוד.
לינדה:"הוא עבר תאונה קטלנית" פרצה בבכי ענק כשכולם היו בהלם.
תומס:"מה?!זה לא יכול להיות!!" היה בשוק.
לינדה:"הלוואי וזה לא היה קורה!" מחאה את דמעותיה וכולם רצו לעבר ביה"ח.
מלבד לולה,שעמדה שם בהלם ונשארה לבד,היא הייתה פשוט משותקת לא הוציאה הגה מפיה,היא שתקה,כול איברי גופה השתתקו,היא לא הגיבה פשוט,היא לא האמינה שזה מה שקרה לאהבה הראשונה שלה,והיחידה שלה,הדמעות יצאו מעצמן למרות שהיא התאפקה לשמור אותן,היא החליטה ללכת לביה"ח להתפלל למענו,היא הייתה מוכנה לתת את חייה רק בתנאי שהיא תחיה.
"כל כך הרבה ימים רציתי לדבר,
ומשהו נשאר, תמיד חסר…
תראה אותנו עייפים,
מאלף חלומות כשנרדמים…"
לבסוף כולם הגיעו לביה"ח זמן מה אחרי שג'וני ופרנקו הגיעו.
-סוף פלשבק-
לינדה:"איפה הוא?" שאלה תוך כדי התנשפות מההגעה לביה"ח.
ג'וני:"הוא בטיפול נמרץ עכשיו,הכניסו אותו לחדר ניתוח בדחיפות" הסביר לה.
לינדה:"אני רוצה לראות אותו!" צעקה בכי וג'וני תפס אותה ועצר אותה.
ג'וני:"לא!לינדה!את לא יכולה ואת יודעת את זה,אל תעשי שטויות…" ביקש ממנה.
מגי:"אני לולה ואלגרה הולכות לכנסייה למטה,להתפלל בשבילו,על כול חדש תודיעו לנו,אוקי?" כולם הנהנו והם הלכו,הם התפללו למענו בלי לעצור,לולה התפללה כול הזמן מבלי לעצור למענו,היא ביקשה מאלוהים שיחזיר לה אותו במהרה.
-בביה"ח שם נמצאים:לינדה,מלודי,דיאנה,ג'וני,תומס,אנחל ומתיאס-
מלודי ישבה עם תומס בצד והם ביחד חיזקו אחד את השני.
אנחל ומתיאס הרגישו קצת לא שייכים בגלל שהם בסכסוך עם פרנקו,אבל החליטו להשאיר את הכול בצד,אחרי הכול הוא חבר,הם שמחו שסוף סוף אין מעריצים שיציקו להם.
דיאנה:"אני הולכת להביא קפה לכולם" אמרה והלכה לכיוון הקיוסק.
ג'וני ולינדה ישבו מחובקים ביחד,היא בכתה והוא חיבק אותה וניחם אותה.
ג'וני:"די בוניטה…יהיה בסדר.." ליטף את פנייה הרכות בהרבה חום ואהבה.
לינדה:"אני מרגישה אשמה אתה יודע?" אמרה בבכי.
ג'וני:"למה את מרגישה אשמה?את הרי לא עשית דבר…" הסביר לה.
לינדה:"כן…על כול הפעמים שרבנו..והאשמתי אותו בדברים וקינאתי לו ועשיתי לו בלגן וחיים קשים,אז בסוף הוא ואני נענשנו על זה..מבין?עונש מאלוהים,עכשיו כשאני הגעתי למצב הזה..אני מרגישה שכול הריבים שלנו זה הדברים הכי טיפשיים ,זה כלום,כול מה שצריך זה אהבה בחיים" אמרה כשדמעות זולגות מלחייה.
ג'וני:"את הדבר הכי יפה והכי מקסים שפגשתי בחיי" אמר כשהביט בעיניה הכחולות.
לינדה:"יכול להיות שזה בגללי?" שאלה בספקות.
ג'וני:"אין מצב!אלו לא רגשות אשם…זה נקרא אהבה…" ליטף אותה.
לינדה:"יש לי מזל גדול שנכנסת לי לחיים!" אמרה בטיפה של אושר ונשקה לו בלחי,בעוד הוא מלטף את שערותיה.
"כי בסוף אהבה,
לי יש עוד זמן,
אני רוצה לעוף…עכשיו לשם,
עד כמה בשבילנו,רחוק מכאן?
האושר,האושר…."
-השעות עברו לאט,לאט,המתח נהיה גבוה יותר ויותר,מהרגע שפרנקו הגיע לביה"ח ונכנס לחדר הניתוח אף רופא לא יצא ליידע אותם בקשר למצבו,הם לא ידעו מה יהיה עליו…הוא יחיה?או שמא ימות?-
הבנות חזרו מהכנסייה,דיאנה חזרה מהקיוסק,תומס ומלודי חזרו מקצה המסדרון וכך גם אנחל ומתיאס וג'וני ולינדה,כולם ,עמדו והתאספו אחד ליד השני,כשלפתע הרופא יצא מן חדר הניתוח.
-הרופא ניגש אליהם וכולם דאגו לשלומו של פרנקו-
לינדה:"ד"ר..תגיד לי מה איתו,הוא חי?" שאלה.
תומס:"מה מצבו?הוא בסדר?" שאל אותו.
ג'וני:"הניתוח עבר בשלום?" קיווה לטוב.
לולה:"תענה לנו בבקשה!אנחנו רוצים לדעת מה איתו!" דרשה לשלומו.
הרופא:"אני מבקש לא בבת אחת..אתם תדעו הכול" אמר להם.
לינדה:"ובכן…?" המשיכה אותו וקיוותה לטוב.
הרופא:"חברים,יש בפי בשורות רעות" אמר בצער,וכולם נכנסו ללחץ נוראי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך