המקובלים והלא מקובלים – פרק 4

time machine123 31/03/2016 553 צפיות אין תגובות

-כעבור חודש-
הזמן התאבלות על אמה כבר נגמר,במשך כל החודש הזה לולה הרהרה וחשבה,מה לעשות?,איך ממשיכים מכאן?,הרי,היא חייבת למלא את בקשתה האחרונה של אמה,היא נזכרה שיש לה דודה בעיר הגדולה והחליטה ללכת אליה..לולה החליטה לשהות אצל דודתה בדירה עד שיהיה לה מספיק כסף גם לעבור לדירה משלה,הדודה לא במיוחד אהבה את ה"ביקור פתע" הזה,ולא הייתה עצובה כמעט שלולה ספרה לה שאחותה נהרגה,כלומר אז'לן אמא שלה לולה,לולה הופתעה לגלות שיש בית ספר בשם "פריטי לנד", ביה"ס פרטי,לאומניות,לולה התלהבה במיוחד מהנושא והחליטה להירשם,הדודה לא הייתה מרוצה מזאת בכלל…אבל לא הייתה אפשרות להוריד את לולה מהרעיון הזה,לולה ממש עקשנית.
-סוף פלשבק-
גוסטבו:"היי?לולה?הכול בסדר?את רוצה לשתות משהו?" שאל גוסטבו כשראה שלולה לא מגיבה אליו כמה דקות.
לולה:"לא,לא,זה בסדר,סליחה,רק חשבתי על משהו…"אמרה לולה והתחמקה מהנושא.
גוסטבו:"טוב…יש לך שיחה אם המנהלת היום בערב,אל תשכחי" אמר גוסטבו ולולה הנהנה,לפתע גוסטבו הבחין בפרנקו ומגי רבים על עיפרון.
-בשולחנם של מגי ופרנקו-
מגי:"תקשיב מאמי,אני לא עיוורת,העיפרון הזה שלי,אוקי?עכשיו תן לי אותו" אמרה מגי וניסתה לקחת את העיפרון מידיו של פרנקו.
פרנקו:"תקשיבי לי טוב בונבון,לא עשו אותי באצבע,ואני יודע טוב מאוד,מה שלי ומה שלך,וזה חמודה,שלי" אמר פרנקו וליטף אותה.
מגי:"אתה ממש חוצפן אתה יודע?" אמרה בכעס מגי.
פרנקו:"כן…אני יודע המון דברים" אמר פרנקו בחיוך מתגרה ונשען לאחור אם הכיסא על הקיר.
מגי:" אתה יודע המון דברים אה?" אמרה מגי בחיוך מתגרה והתקרבה אליו.."אז אתה גם בטח יודע שאת ה"עיפרון שלך" אתה יכול לדחוף לתחת" אמרה מגי והתרחקה ממנו ומכל התלמידים נשמע רעש של:"אוווווו".
גוסטבו:"מספיק,מספיק,ברור לי ששניכם לא יכולים לשבת אחד על יד השני,מגי תעברי לשולחן בפינה,את תשבי לבד,ולולה את תשבי ליד פרנקו,אתם משוחררים להיום" אמר גוסטבו וכל התלמידים יצאו מן הכיתה חוץ מלינדה ומפרנקו.
לינדה נשענה על השולחן שלה,ופרנקו עמד ליד השולחן שלו,היא שילבה ידיים,הסתכלה עליו במבט זועף,ויצאה מן הכיתה.
-בקפיטריה-
פרנקו:"נו לינדה חכי שנייה" המשיך לרדוף אחריה עד לקפיטריה.
לינדה:"אתה עברת את הגבול פרנקו דה למבין!,אין לך שום עניין לדבר איתי בכלל,אל תפנה אליי,אל תדבר איתי,אל תתקרב אליי,ואל תיגע בי זבל" אמרה לינדה וסטרה לו בלחי ליד כולם.
פרנקו:"אבל מה עשיתי?" שאל פרנקו בעודו משפשף את הלחי מהכאבים של הסטירה.
לינדה:"נו?והוא עוד שואל מה עשיתי?אתה יודע מה?אתה מגעיל אותי.."אמרה לינדה והעיפה את ידה באוויר כדי לתת לו עוד סטירה אף פרנקו תפס את ידה והצמיד אותה אליו.
פרנקו:"איתי לא לינדה,איתי לא" אמר והוריד את ידה למקומה.
-ליד המזנון-
תומס:"איזה אקשן,אה?" נצמד בחיוך למגי.
מגי:"אתה רוצה להתעסק איתי?"שאלה מגי בזעם.
תומס:"אוו,אני אוהב בחורות חמות" אמר תומס ומגי דפקה לו את המגש עם האוכל בפרצוף.
מגי:"עכשיו גם אתה חם" אמרה מגי בחיוך והשאירה את תומס אם אוכל רותח על הפרצוף.
בגלל סקנדל העיפרון,כל שכבת י"א החלה להתווכח,פתאום לכל אחד היה חשק עז לריב,האוכל התחיל להיזרק על הרצפה,צעקות נשמעו מכל מקום זו היה ניראה כמו פינת אגרוף..תומס צועק "איה,איה,שורף לי בפנים" ורץ בכל מקום אם האוכל,פרנקו עומד אם כאבים בלחי,כל התלמידים רבים אוכל נזרק באוויר לכל מקום.פשוט בלגן.
-בין כל הבלגן,לינדה ניגשה למגי-
לינדה:"תקשיבי לי טוב,טוב, חתיכת כלבה,את הפרת כל קוד מוסרי וחברי,אני לא יודעת אם הפנמת,אבל פרנקו הוא חבר שלי,יותר נכון היה,אני מקווה שאת מרוצה,אה..ורק שתדעי את יותר לא חברה שלי,ואת כמובן לא בלהקה שלי" אמרה לינדה בחיוך מתגרה.
מגי:"מי את בכלל?אם חברים כמוך לא צריך אויבים.." צעקה מגי והשתיים התחילו למשוך זו לזו בשערות והתקוטטו יחדיו,הבנים מיד ניסו להפריד ביניהם,אנחל תפס בידיים את לינדה ופרנקו תפס את מגי.
לינדה:"בוגדים!!!" צרחה וניסתה להשתחרר מאחיזתו של אנחל.
מגי:"את הבוגדת היחידה פה…השיער שלי.." אמרה מגי כשהביטה בשיער הפרוע שלה ובשיער הפרוע של לינדה.
לינדה:"טוב..די..די..נרגעתי…" אמרה בשלווה לינדה ואנחל שחרר אותה,לפתע נשמה צעקה:"בוגדתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!" צעקה לינדה בכל הכוח והתנפלה שוב על מגי,ואז באמת הבלגן המשיך לחגוג לו..אוכל עף…צעקות בכל מקום…כמו טלנובלה…סיוט..
אפשר היה לראות את כולם רבים..תומס החל לזחול על הרצפה ולהתחמק משם במהירות הוא לקח את המכסה של הסיר ושם את זה בתור מגן על ראשו והחל לזחול מהר החוצה כשמעל ראשו מתעופפות צלחות,ואוכל…בעוד כל התלמידים רבים..אישה נכנסת לקפיטריה,אם בגדים לבנים ונעלי עקב..היא עוצרת ומתבוננת בהם..
מלווינה:"מה זה צריך להיות?!?!!?!" שאלה בצרחה וכולם בין רגע לא זזו מקומם אחד על השני,אם אוכל ביד,רק הפנו אליה את ראשם והסתכלו עליה בחיוך מתחנן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך