המקובלים והלא מקובלים – פרק 9

time machine123 31/03/2016 732 צפיות אין תגובות

– פרנקו עלה לבמה ודיבר עם לינדה ולולה,כל שאר הבנות התלחששו בקהל,ושאר הבנים קבעו עם פרנקו לקפיטריה-
פרנקו:"אני כ"כ שמח שאתם מסתדרות ביחד" אמר פרנקו בחיוך ובתמימות.
לינדה:"כן..כן…לולה מדהימה באמת" אמר לינדה כאשר חיבקה את לולה ומאחור צבטה אותה צביטה שמרמזת על שיתוף פעולה.
לולה:"בטח..בטח…אין לך מושג כמה אהבה יש כאן" אמרה לולה בשקר ובציניות.
פרנקו:"אני שמח.." אמר בחיוך. "אתם יודעות?לרגע חשבתי שאתם לא סובלות אחת את השנייה" אמר פרנקו בהקלה.
לינדה:"אולי זה היה רק בדמיון שלך,כי אין לך מושג עד כמה אני אוהבת לולה ומעריכה אותה" אמרה לינדה ומחצה את לולה בחיבוק "אוהב".
פרנקו:"טוב מחכים לי בקפיטריה,ביי אמור" אמר פרנקו ונתן ללינדה נשיקה על השפתיים,כאשר לולה מראה מבטי קנאה בנשיקות שלהם.
-פרנקו הלך,ולולה ולינדה הרפו את החיבוקים והחיוכים וחזרו למציאות-
לינדה:"אני חייבת להודות,את משחקת יפה לכפרייה מטונפת!" אמרה לינדה בצחוק.
לולה:"תיזהרי,או שאני אספר לפרנקו הכול!" אמרה לולה באומץ.
לינדה:"או שמה?או שמה?אה?" אמרה לינדה והתקרבה אליה.."אתה לא תעזי לפתוח אפילו את הפה שלך,שמעת אותי?" אמרה לינדה באיום ולולה הנהנה כאשר אלגרה ומגי התערבו.
מגי:"אולי איתי את תצליחי אבל איתה?לא!" אמרה מגי והגנה על לולה.
אלגרה:"כן…אני לגמרי מסכימה עם מגי.." אמרה אלגרה בהסכמה.
לינדה:"הופה!תראו מי הגיעו:התאומות הסיאמיות…מה קרה?אין לכן ריב משלכן שאתם צריכות לסדר ביניכם?" אמרה לינדה בגיחוך.
אלגרה:"נכון…אנחנו עוד עדיין בריב,אבל אנחנו אוהבת מאוד את לולה היא חברה שלנו ואנחנו יודעות להתאחד" אמרה אלגרה כאילו היא נושאת נאום כשלפתע דיאנה ועוד חברותיה של לינדה התערבו בריב.
דיאנה:"תקשיבו לי טוב טוב חבורת סתומות שכמותכן..אני עוד עדיין לא יודעת את מי מכן כדי יותר לשנוא…אבל מה שאני כן יודעת זה שאם לולה תדבר…גם אני ידבר!" אמרה דיאנה בחיוך ערמומי היישר ללולה.
לינדה:"על מה את בדיוק מדברת?" שאלה אותה.
דיאנה:"לולה יודעת טוב מאוד…נכון לולה?" אמרה דיאנה בהתנשאות ולולה החלה להחוויר פנים.
לינדה:"אין לי מושג מה דיאנה יודעת אבל מה שאני יודעת זה ששלושתכן לא בקבוצת ריקוד שלי,לא התקבלתן ולא תוכלו לייצג את פרט לנד בחו"ל" אמרה לינדה בשמחה כאשר הראתה להם את כל 10 הבנות אשר התקבלו השנה והיא ודיאנה ביניהן.
אלגרה:"אה כן? אז אני לולה ומגי נקים קבוצה משלנו..מי איתנו?" אמרה אלגרה ו- 10 בנות שלא התקבלו נעמדו מאחוריהן.
לינדה:"חבורת כלומניקיות..מה השם שלכן?חבורת הזבל?" אמרה לינדה בצחקוק ועוד לפני ששתי הקבוצות הבינו מה קורה הם פרצו בריב…כל הבנות משכו את השיער אחת לשנייה וצרחו ורבו אחת אם השנייה.
-בקפיטריה­-
תומס:"אללה קבוצה!" אמר בעידוד.
פרנקו:"שתוק כבר,אני גמור" אמר פרנקו והתיישב ליד אחד השולחנות.
אנחל:"תגידו זה לא נראה לכם מוזר?מה למתיאס ולכדורגל?" אמר אנחל המום.
פרנקו:"כן..ניראה לי הוא רוצה להיות איתנו קצת..אולי ניתן לו הזדמנות" אמר פרנקו חושב על משהו.
תומס:"כן לא נהיה כבדים איתו..אבל אם הוא לא נראה לי,אז הוא לא יהיה איתי אפילו דקה" אמר תומס בגיחוך.
אנחל:"טוב נלך על זה" אמר אנחל וסימס למתיאס בפלאפון.
פרנקו:"מה כתבת לו אחי?" שאל אותו.
אנחל:"שיבוא היום בערב…אל שלושתנו לחדר..אתה יודע פיצה..מוזיקה" אמר אנחל בקריצה.
תומס:"ובחורות!!"אמרו שלושתם בצחקוק ובחיוך מנצח והרימו לחיים עם הבירות שלהם.
אנחל:"שתקו שנייה הוא החזיר לי הודעה" אמר אנחל בעודו קורא את ההודעה.
פרנקו:"נו,מה הוא אומר?" שאל מסוקרן.
אנחל:"הוא אומר…" השאיר אותם במתח.
תומס:"דבר כבר!" אמר בלחץ.
אנחל:"שהוא בא!!!!!!" אמר בחיוך וכולם נהיו שמחים.
תומס:"זהו זה סגור…הלילה בחדר…אנחל תדאג לפיצה… פרנקו לבחורות" אמר תומס מארגן את הכול כפי שרצה.
פרנקו:"מה אתה אומר…ומה איתך?" שאל אותו.
תומס:"אני כבר עושה..לדאוג מה שאתם תעשו" אמר להם בחיוך ערמומי ושלושתם צחקו.
-באולם הריקודים,גוסטבו שעבר במסדרון וראה את מה שמתרחש מיד עצר את המהומה,הושיב את כל הבנות על הכיסאות,עלה על הבמה ולקח מיקרופון-
גוסטבו:"אני יכול להבין מה זה צריך להיות?אתן בנות..לא בנים… אתן צריכות להיות עדינות…אז אני מבין שזה לא קל להתארגן על עצמכם…אני שמעתי עכשיו מלינדה וממגי את כל מה שקרה ומצאתי פתרון:
השנה יהיו בבית הספר שתי קבוצות…תהיה ביניכן תחרות כל השנה..ובסוף השנה אחת מן הקבוצות תיסע לייצג את ביה"ס בחו"ל..
לינדה איך קוראים לקבוצה שלכן?ומי מנהיג אותה?" שאל אותה גוסטבו.
לינדה:"אני המנהיגה כמובן,וקוראים לה,"פרט לנד סקול" אמרה לינדה בחיוך של ווינר.
גוסטבו:"ומה איתכם?" הביט גוסטבו על אלגרה מגי ולולה.
מגי:"לולה היא המנהיגה,וקוראים לקבוצה:"בנות הכפר" אמרה מגי בחיוך.
גוסטבו:"שם מקורי…" אמר גוסטבו אך לינדה קטעה אותו.
לינדה:"וגם טיפשי" אמרה לינדה בגיחוך וכל השאר צחקו.
גוסטבו:"שקט!!,אני מאחל לכן שתהיה תחרות הוגנת לאורך כל השנה ובהצלחה!" אמר גוסטבו וכולם התפזרו,רק אלגרה ומגי נשארו באולם.
מגי:"אלגרה…" עצרה אותה.
אלגרה:"מה?" שאלה אותה.
מגי:"מה יהיה איתנו? את חייבת לסלוח לי…אני כבר הוכחתי לך שמעכשיו אני רק איתך!ואת ראית את זה היום…" אמרה מגי בחיוך ובשכנוע.
אלגרה:"נכון..אני סולחת לך…אבל…אם דבר כזה או אחר יקרה שוב..את יכולה לשכוח ממני…" אמרה אלגרה ומגי קפצה עליה וחיבקה אותה.
מגי:"וואי אמיגה!,כ"כ שימחת אותי עכשיו התגעגעתי אלייך ואל השיחות שלנו" אמרה מגי באושר.
אלגרה:"גם אני..מאוד..טוב שנזוז?" שאלה אלגרה בחיוך,מגי הנהנה והם הלכו להן לדרכן.
-הערב התקרב,לינדה נתקלה בפרנקו במסדרון-
פרנקו:"אמור.." אמר בחיוך ונתן לה נשיקה מלאת אהבה.
לינדה:"בוא נשב שנייה" אמרה לינדה והם התיישבו על אחת הספות שהיו שם.
פרנקו:"איך הלך לך?" שאל אותה.
לינדה:"נורא.בסוף לולה אלגרה ומגי החליטו "להתמרד",ונוצרו שתי קבוצות..אני ודיאנה נגד לולה אלגרה ומגי בעיקרון…." אמרה לינדה מצוברחת.
פרנקו:"אל תדאגי..אני בטוח שתהיה הכי טובה כרגיל..אומנם קצת חבל לי…אבל את יודעת שאני תמיד יתמוך בך.." אמר פרנקו בחיוך..
לינדה:"תודה מיאמור" אמרה וליטפה אותו.
פרנקו:"חכי לי שנייה אני הולך לשירותים טוב?" אמר פרנקו והלך לכיוון שירותי הבנים.
לינדה הבחינה שהוא השאיר על הספה את הפלאפון שלו היא החלה לשחק בו עד שהגיעה ל"שיחות אחרונות" היא נכנסה לשיחות אחרונות ולא האמינה למראה עיניה:

שיחות אחרונות:
– "Club girls" (תרגום: מועדון בנות).
– תומס
– אנחל
– מתיאס
– לינדה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך