המשך אהבה בהסתר פרק ט"ז

בקי 21/10/2011 593 צפיות אין תגובות

רוזי נכנסה למחלקה ודבר ראשון רצתה להניח את הבגדים במחסן אך לצערה אנה הייתה במחסן. "מה יש לך ביד רוזי? "כמה בגדים שאני מחזירה למחסן", "אוקי תניחי שם מתוקה אני שמחה לומר לך שאת נראית מהממת, הסומק על לחייך מתאים לך מאד ועושה אותך יותר יפהפייה מכפי שאת כי את ממילא פצצה, ח ח ח " אנא פתחה את דלת המחסן ויצאה משם כשרוזי הולכת אחריה. היא הכניסה לכיסה את הכסף שקובי החזיר לה וחשה כעין בערה באותו כיס, אלוהים כמה היא אוהבת אותו, כמה היא רוצה להתכרבל בין זרועותיו לנצח , אך זה לא יקרה לעולם.

רוזי ראתה שהשעה 16.30 ואמרה לניקול שתואיל לומר לד"ר ז'ק שהיא פשוט עייפה ויצאה מהמחלקה לכיוון הבית. "אין בעייה רוזי, זה טוב שאת באמת תלכי הביתה כמו כולם לאחר משמרת אחת ותוכלי לנוח כדי לשמור על הכוחות. אגב רוזי את חוזרת להורים או לדירה שלך" ? " אני הולכת היום הביתה, אינני רוצה להמשיך לגרום להורים שלי עגמת נפש כפי שנהגתי לצערי הרב , בדירה שלי ארגיש חופשייה".

"רוזי אם את צריכה משהו אל תהססי להתקשר אלי " בשביל זה יש חברים, לא רק לשעות טובות ומאושרות אלא גם בשעות טובות אך פחות משמחות " תודה ניקול יקירתי,היא הורידה את החלוק הלבן , לקחה את התיק שלה ועם הנייד עפה החוצה, אל הרחוב שאיש אינו מכיר אותה ובו מותר לה לבכות מותר לה להיות עצובה מותר לה להתנהג כפי שלבה מכתיב מבלי להתבייש.

היא צעדה לדירתה ברגל, לפני שעלתה הביתה קנתה לה כמה מצרכי מזון בסופר סל מאחר ולא לקחה מאמה ולו קופסה אחת עם מטעמיה, קרוב לוודאי שאמה לא בישלה כלל, כי היא הייתה כל כך עצובה.

רוזי עלתה לדירה והטלפון צלצל. "היי ענתה רוזי היי מאמי מדבר אבא " "כן אבא שלי המתוק הכרתי כמובן את קולך, אני רוצה לתת קפיצה אלייך ולהביא לך ארוחות צהריים לכמה ימים, את מסכימה"? אבא'לה הרגע קניתי לי המון מצרכים מהסופר כך שהיום בשום אופן אל תגיע לדירה שלי המרחק רב ומחר אלוהים גדול, נהיה בקשר" "את בטוחה רוזי"? "ודאי אני בטוחה מאד, אבא'לה איפוא מאמי? "היא ישנה, את רוצה לומר לה משהו חשוב ודחוף? אני רוצה לומר לה ולומר לך כי אני מאד אוהבת את שניכם וצר לי על עגמת הנפש שגרמתי לכם ממש צר לי:

"רוזי אמר האב: לא גרמת לנו שום עגמת נפש, אלה אירועים שכל זוג הורים חווה עם ילדיו ואנחנו ההורים חייבים להיות בהיכון כדי לנסות לעזור או לפחות להקשיב ככל שניתן הדבר" "אתם ההורים הכי נפלאים בכל העולם כולו חחחח" וסגרה את הטלפון.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך