בקי
מבקרים אצל ההורים - מזל טוב ♥♥♥

המשך אהבה בהסתר פרק ל"ב

בקי 27/10/2011 667 צפיות אין תגובות
מבקרים אצל ההורים - מזל טוב ♥♥♥

רוזי וז'ון סיימו את ארוחת הצהרים והוא ביקש ממנה שתצלצל להוריה לומר אם הם פנויים מאחר שרוצים לבקר אצלם.

רוז'י צלצלה ואמה ענתה: "הלו "היי מאמי" היי רוזי שלי מה שלומך מתוקה? סיימת את המשמרת שלך"?

"לא מאמי היום לא הלכתי לעבודה" "למה אינך חשה בטוב חלילה"? "מאמי אני חשה לא רק בטוב אלא במצוין, ופניה הסמיקו, ג'וני ראה את להט הנעורים והאהבה שמשתקפים מפניה המהממות של האשה שאתו היא חיבק אותה ושפתיו רפרפו בשיא העדינות על צווארה הברבורי ועל פניה היפהפיות , "מאמי אני רוצה להפתיע את שניכם ולבוא לבקר נניח בעוד שעתיים משהו כזה"? "רוז'י האם בשביל לבקר אותנו את צריכה להתקשר" אנא הכניסי אותי בסוד הכמוס שלך"

"מאמי תכיני דברים טעימים ואני אגיע ביי מתוקה שלי אוהבת אותך ואת אבא'לה " והיא סגרה את הטלפון.

ג'וני הרים את רוז' ממקום מושבה ונשא אותה בזרועותיו לעבר הספה שבסלון. הוא רכן כלפיה ושפתיו חיפשו את שפתיה הכמהות לעוד ועוד נשיקות מהגבר הזה שהוא כל כך עדין, כל כך נפלא, הגבר שסוגד ליופייה הרב.

רוז'י נשארה שוכבת על הספה וג'וני מיהר למטבח שטף את הכלים ואת כל מה שהיה לסדר סידר ומיד וחזר לאהובתו. "רוז'י אני רוצה לקנות לך מתנה קטנה", אבל כבר נתת לי טבעת זוהרת מאין כמותה, ",אוקיי בואי לא נתווכח תתארגני ליציאה לעבר המרכז" אבל ג'וני שלי קבעתי עם ההורים בעוד כשעתיים למה לנו לצאת כבר "?

"בואי מתוקה תתכונני ונצא לדרך". רוז'י פסקה מהשאלות שממילא לא תקבל עליהן תשובה והיא החליקה את בגדיה שעל גופה, נכנסה לאמבטיה להסתרק אך זה לא צלח בידה התלתלים חשו בטוב כשהם גולשים על כתפיה ומעטרים את ראשה ביופי שונה מכולן יופי של ליידי של גברת חטובה ומהממת.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך