בקי
חתונה באופק שמחה וצהלה ולגבי רוז'י עבודה אאוט, פנאי וחפש אין ♥♥♥♥♥♥

המשך אהבה בהסתר פרק מ"ג

בקי 30/10/2011 652 צפיות 2 תגובות
חתונה באופק שמחה וצהלה ולגבי רוז'י עבודה אאוט, פנאי וחפש אין ♥♥♥♥♥♥

משפ' מארסו נהנתה מאד מאד בביתו של ארוס בתם הן מהיחס הבלתי רגיל והכיבוד על רמה גבוהה, וכן בקשתו של ז'וני שבתם תפסיק את עבודתה ותהנה מהחופש, והאשר שנפלו והרצון להביא ילד לעולם משמע שהם יהפכו לסבתא וסבא וזה פשוט רומם את מצב רוחם מאד מאד.

לאחר כשעתיים לערך קמו ההורים לשוב לביתם לא לפני שהודו מאד מאד על האירוח המהנה ואיחלו לזוג הצעיר כי תצלח דרכו בכל אשר ילכו.

הדלת נסגרה ורוז'י פתחה את השקית הענקית שהביאו הוריה ושם בתוכה מצאה עולם ומלואו. היא קראה לג'וני והראתה לו את תכולת השקית הענקית הוא שמח מאד ונישק את בחירת לבו ללא קץ.

לאחר שסידרו את הסלון והכניסו את הכלים שהשתמשו לתוך המדיח המשוכלל ישבה רוז'י על הכורסא הנוחה והמתינה לג'וני שיכנס גם הוא לסלון. "מאמי אמר לה ג'וני מה שלומך מתוקה שלי אני מקווה שההורים יצאו שבעי רצון מהביקור אצלנו והחשוב ביותר הוא כי אביך ימשיך את הפרוצדורה בעניין הניירת ממשרד הפנים ויקבע את אחד התאריכים שפנויים הן בכנסיה והן באולם ואזי נהיה בעל ואשה באופן רשמי.

"ז'וני אמרה רוז'י אולי לא כדאי שאני לא אפרוש מהעבודה? אולי עדיף שאמשיך עד לחתונה ואחר כך נחליט"?!

רוז'י שלי היקרה מדוע שלא תהני מהפנאי, שתוכלי לעשות ככל העולה על רוחך עד שאני אשוב הביתה ואז נהיה יחדיו בכייף ? תראי מאמי באם המצב הכלכלי לא היה מאפשר לנו אזי בלית ברירה היית ממשיכה לעבוד אך תודה לאל אני יכול לכלכל אותנו ברווחה וגם כשיוולד לנו תינוק גם בשבילו בשביל כל צרכיו יש לנו אפשרות די והותר.

"אם את מאד מאד מתעקשת לחזור לעבודה לא אמנע ממך כמובן, הלוא את אדון לעצמך" "לא אחזור לעבודה אתה צודק והיא חיבקה אותו בחום רב המביע אהבה אדירה ממנה אליו. אז אתה יודע מה ? המשיכה רוז'י מחר אני אכנס לבית החולים ואודיע לד"ר פרנסואה ולד"ר ז'ק על בקשתי לצאת לחופשה ללא תשלום למשך 3 חדשים בינתיים."

"מצויין מאמי ממש נפלא, במהלך שלושת החדשים הללו אנו נתחתן בשעה טובה ואחר כך הכל פתוח נחיה ונראה"

"אני אוהבת אותך ולעולם אוהב"

"זה הדדי יפה שלי זה הדדי ומחר את יודעת מה נעשה נכין את רשימת האורחים שאנו רוצים להזמין לחתונה לא לפני שאביך יודיע לנו למתי היא נקבעה.

המשך בקרוב


תגובות (2)

מקסים , מדהים וכו'… כל המילים שלי לא מספיקות כדי לתאר את הסיפור הזה :) תמשכי

31/10/2011 08:22

תודה רבה רבה רבה מתוקה שלי באהבה בקי ♥♥♥♥

31/10/2011 09:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך