בקי
תינוק או תינוקת או תאומים או תאומות בדרך לכנסייה ??????? ♥♥♥♥♥ צזך טוב ♥♥♥

המשך הרומן אהבה בהסתר פרק כ"ה

בקי 06/11/2011 1169 צפיות 2 תגובות
תינוק או תינוקת או תאומים או תאומות בדרך לכנסייה ??????? ♥♥♥♥♥ צזך טוב ♥♥♥

וורונה הרדימה שוב את התאומות והפעם היא זו שנכנסה למטבח והכינה לכולם טוסטים, שתייה חמה וסלט ירקות.. "יופי וורונה שמחה רוז'י כך אני רואה שאת באמת מרגישה את עצמך כמו בבית. בשעה 09.00 כשכולם עדיין משוחחים ומעלים זכרונות מהעבר צלצלה הגב' מארסו.

"היי מאמי שמחה רוז'י כן ודאי האורחים אצלנו ואנחנו נהנים יחד איתם". "

מה מאמי, אוקיי שניונת אשאל את כולם:, סליחה אמא שלי מזמינה את כולנו לארוחת צהרים קצת מאוחרת בסביבות השעה 15.00 כדי שגם אבי יוכל להתראות עמכם,"" רוז'י ענה מיד ז'וני תאמרי לאמא שלך היקרה שלי, כי הוחלט פה אחד, שנגיע בשמחה רבה..

מאמי שמעת מה כב' השופט אמר : כן שמעתי את החתן החמוד שלי, יופי נהדר אז נתראה ואני כבר מתחילה בהכנות" באיי מאמי ותודה על ההזמנה..

בסביבות השעה 11.00 חשו כולם עייפות קלה והחליטו להרדם לפחות עד שיסעו לביתם של הורי רוז'י.

ז'וני ורוז'י נכנסו לחדר השינה שלהם והאורחים נכנסו לחדר האורחים שהיה מוכן פיקס עבורם.

"מאמי אמר ג'וני אני כל כך מתרגש עוד יומיים וזהו אנחנו מתחתנים ואוו אני מתרגש ועמק הלב, אני כל כך אוהב אותך, כל כך מעריץ אותך שזו תחושה עילאית. ג'וני אני רוצה לומר לך משהו שללא ספק ישמח אותך, יש סבירות גדולה שאני בהיריון ואווווווווווווווווווווווווווו מההההההההההההההההה ואוווווווווווווווו, אני מאושר באדם, ," מה הכוונה סבירות גבוהה" בדיוק כמו שזה נשמע סבירות .

רוז'י אני מתלבש ויורד לבית מרקחת, אני חייב לקנות את ערכת הבדיקה הביתית , אולי זו תפרש לי סבירות מהי". הוא קם התלבש מיד ויצא לכיוון בית המרקחת. "אלוהים התפללה L עשה שזה יהיה נכון, אני מתה להיות בהיריון וללדת תאומות הלוואי.

יצאה מחדר השינה ונכנסה למטבח להמתין לז'וני ושם הייתה וורונה אשר הכינה ארוחת בקר לבנות, הפעם עשתה להן דייסה כפי שהן רגילות לאכול בבקר. לא נרדמתם שאלה את רוז'י? "לא, השופט הלך לבית המרקחת" למה מישהו לא מרגיש בטוב"?

"וורונה אני חושבת שאני בהיריון וחבל שגיליתי לז'וני הייתי צריכה להתאזר בסבלנות עוד כמה ימים כדי להיות בטוחה, והוא הלך לבית המרקחת לקנות ערכת לבדיקת היריון בבית."

"ואוו רוז'י אני כל כך שמחה בשבילכם מאחלת שאכן התוצאה תהיה חיובית ואוו איזה יופי את תהיי אמא נהדרת ממש מקסימה, שתי הגיסות שחשו כה קרובות אחת לשנייה התחבקו בחום רב זו עם זו.

המשך יבוא


תגובות (2)

הלוואי ורוזי תהיה בהריון :) אני מאוד מקווה שיש לך עוד איזה רומן בדרך? כי אני לא יוכלה בלי המרומנים שלך :) אני מאוד אוהבת אותם אנא תמשיכי

06/11/2011 12:06

ערב טוב מירי שלי המתוקה

תודה מעמק לבי מאחלת לך רק כייף ושמחה באהבה בקי ♥♥♥

06/11/2011 14:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך