בקי
כל הזכוית שמורות לבקי לוי בלבד !!!!!!!!!!!!!!

המשך הרומן המטוס פרק י'

בקי 26/04/2012 525 צפיות אין תגובות
כל הזכוית שמורות לבקי לוי בלבד !!!!!!!!!!!!!!

אביב ויעל שבו למטוס לאחר הפגישה הנרגשת של אביב עם מיכאל קברניט גבוה משכמו ומעלה גבר יפה תאר ויפה מראה.

"ואוו אמרה ליעל ואוו אני לא מאמינה שפגשתי אותו יעלי ? את לא יכולה לומר לי שהוא לא מקסים נכון יעלי"????

"נכון אביבי אך עלייך להיות עם הרגלים על הקרקע ולמרות היותך דיילת הראש שלא יהיה בעננים הבנת אותי נכון"?????

"ודאי נכון וחצי חחחחחחח"

הנוסעים אשר אמורים לטוס ארצה החלו להגיע ואביב קידמה את פניהם בחיוך וברכה חמה.

שני הטייסים גם הם שבו למטוס כשרון מחזיק בידו 2 חבילות קטנות.

שניהם תופסים את מקומם בתאם ולאחר שכל הנוסעים עלו למטוס אביב העלתה את כבש המדרגות פנימה בתוך המטוס ונעלה היטב את הדלת.

"רון ברך את הנוסעים בברכת ברוכים הבאים וביקש שיחגרו את חגורות הבטיחות רק לזמן ההמראה ולאחר מכן הם חופשיים להתנתק מהן".

המטוס פרש כנפיו והמריא כשבעוד 5 שעות לערך הוא ינחת בנתב"ג .

הדיילות הכינו כהרגלן בהכנת העגלות כשהן תעבורנה מנוסע לנוסע להגיש שתייה חמה או קרה וכן מגשים אישיים עם כמה מיני עוגות אשר מעל לניילון שעוטף אותה הם עושות רושם כטעימות מאד מאד.

הפעם בקשה אביב מיעל שהיא תיכנס ותגיש לטייסים את הארוחה הקלה.

"מה קרה מאמי שאלה אותה יעל"???

"ממש כלום אך אין לי ראש עם המבטים שהם מתבוננים בי והחיוך המתנשא בפרט של יהלי"

"נראה לי שאת מגזימה חייכה אליה יעל אך בודאי שאכנס לתא שלהם מיד.

לאחר 2 שניות יצאה יעל כשבידה 2 חבילות קטנות.

"בואי למטבח אמרה יעל לאביב"

אביב נכנסה מיד למטבח ויעל נתנה לה אחת מהחבילות הקטנות אשר נתן לה רון עבור שתיהן.

אביב פתחה את החבילה שבידה ושם מצאה ברכה מאד יפה וכן טבעת עשוייה כסף טהור. החבילה של יעל הייתה בדיוק כמו זו של אביב.

"מה קורה לו השתוממה יעל מעודי לא הגיש לי ולו פרח בודד מעולם לא"

אביב קראה את הברכה בזו הלשון: לאביב אשר את האביב ועלומייך הכנסת בינינו על כך מודה לך מאד מאד ומאחל לך כי תצליחי ותגשימי אל כל משאלותייך ממני בתודה רון.

ואוו זה ממש מרגש ומה הוא כותב לך יעל??? יעל פתחה את המעטפה וכך היה כתוב בה: ליעל הדיילת הותיקה אשר בכל מצב ידעת להיות רגועה תמיד עם מלה טובה וחיוך מקסים. אני מבין שאת עומדת בפני פרישה ומה שאני רוצה לאחל לך תמשיכי ליהנות מחייך ולהפיק מהם את המירב בידידות ארוכת שנים רון.

"יעלי את בוכה"?????? "לא אני מנוזלת" אביב חיבקה את חברתה וטפחה על שכמה את אחת ויחידה מקווה שהפרישה שלך לא תגיע במהרה".

"מאמי אמרה לה יעל תוך כדי בכי הטיסה הזו היא האחרונה שלי כשננחת בנתב"ג אני אהיה דיילת גימלאית ומה אעשה עם עצמי"????????

אביב ניסתה להרגיע את חברתה שממש ממש נקשרה אליה וביקשה ממנה שתישאר במטבח והיא תאסוף את כל המגשים מהנוסעים ותיכנס להודות לרון על הברכה המהממת.

השעות עברו הדיילות עברו פעם נוספת בין הנוסעים והפעם הציעו להם כעין ארוחת ערב חלבית אשר רבים מהם ויתרו מאחר והיו מאד שבעים.

קולו הצלול של יהלי נשמע נוסעות ונוסעים יקרים אנא תואילי לחגור את חגורות הבטיחות מאחר ועוד זמן קצר מאד ננחת בנתב"ג מודה לכם כי טסתם עם אל על נתיבי אויר לישראל בתקווה שתשובו שנית לטוס עימנו.

המטוס נחת בנתב"ג ואביב הוציאה את המדרגון מכבש המטוס ונעמדה לצד הדלת כשהיא נפרדת בחיוכה המזהיר מכל הנוסעות והנוסעים.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך