נוני love
מישהו יודע איך כותבים 'ממתחת למיטה' בלי שהוא ירצה לתקן אותך אבל אין לי מה להציעה?


(לא היה לי הרבה זמן לכתוב אז זה כל מה שכתבתי ;) איך?

המשך מס'1 של 'סיפור אהבה אבוד'

נוני love 04/01/2013 910 צפיות 2 תגובות
מישהו יודע איך כותבים 'ממתחת למיטה' בלי שהוא ירצה לתקן אותך אבל אין לי מה להציעה?


(לא היה לי הרבה זמן לכתוב אז זה כל מה שכתבתי ;) איך?

"אין צורך ! באמת, הבית שלי ממש מעבר לגבעה… באמת שאין צורך!" היא לקחה את סלה מידו של ג'ייק. "להתראות!" אמרה והחלה לרוץ לכיוון ביתה. היא הסתכלה לאחור, וראתה את ג'ייק מסתכל עליה כאשר הוא יושב על כבו של סוסו הלבן. היא חייכיה ונופפה בידה לשלום, ואז נעלמה מאחורי הגבעה.

היא עלתה במדרגות ורצה על אביה. "ראיתי שפגשת את הנסיך ג'ייק בדרך הנה." אמר בקור. 'למה הוא תמיד מדבר עלי כאילו שאין לי רגשות?!' חשבה לעצמה ג'נט, "הנה, הבאתי לך את המצרכים." אמרה ורצה לחדרה.

היא התיישבה על המיטה והוציא ממתחת לכרית את יומנה. היא החלה לכתוב. 'יומני היקר. היום פגשתי את הנסיך ג'ייק, אני חושבת שאולי התאהבתי… אבל אני לא יודעת עם זה התחושה של אהבה.

אבא שוב דיבר אלי בקרירות. כאילו שאין לי בכלל לב, כאילו שאין לי רגשות. והנה עוד יום אבוד… למה הוא עושה לי את זה?' היא סגרה את יומנה והחזירה אותו ממתחת לכרית. היא ניגשה אל החלון והביטה דרכו על המקום שבו התנגשה בנסיך ג'ייק. וחייכה .

נוני love ♥


תגובות (2)

יואו סיפור ממש חמוד!
תמשיכי דחוף! ;)

04/01/2013 08:02

תודה !

04/01/2013 08:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך