בקי
פסטה טעימה הכינה רוז'י וערבה כל כך לחיכו של ז'והן. ♥♥♥♥♥

המשכו של הרומן "אהבה בהסתר"פרק נ"א

בקי 01/11/2011 694 צפיות 2 תגובות
פסטה טעימה הכינה רוז'י וערבה כל כך לחיכו של ז'והן. ♥♥♥♥♥

ג'וני הביא את השקית עם כל הפינוקים ושניהם טרפו הכל נהנו וצחקו, טרפו והתנשקו פשוט מסיבה של שניים שניים שאפשר לומר: שניים שהם אחד".רוז'י שמחה כל כך שמצב רוחו של אהובה חזר ואולי בתוך תוכו הוא חושב על אחיו אך משתדל לא להעכיר את האוירה ולעניות דעתי אולי שמח שרוז'י הצליחה לפתות את סגור ליבו ועד כמה שהוא הצליח להכיר אותה היא תדאג להגעתם של כל משפחת אחיו התאום. בזאת אין ספק .

השעה הייתה 24.00 ומיודעינו המתוקים פרשו לשנת לילה נעימה לאחר יום מלא וגדוש. שניהם נכנסו לחדר השינה ולא להאמין לאחר זמן קצר ביותר שקעו בשינה נעימה כשהם מחובקים כהרגלם.

בבקר התעורר ז'וני והביט לעבר השעון שמבשר כי השעה ממש מאוחרת. הוא התלבש מהר וכתב פתק מלא אהבה לזו שישנה לידו ומיד נסע לבית המשפט.

גם רוזי התעוררה אך השעה הייתה ממש ממש 13.00 ואוו אלוהים מה קורה לי ישנה עד שעת צהרים. היא קמה מיד מהמיטה ולאחר שהתקלחה החלה לסדר את כל הבלאגן שנשאר במטבח והחליטה לבשל פסטה שהיא מומחית בהכנתה.

היא הקיפה את הדירה וסידרה את הטעון לסידור החליפה מצעים בחדר השינה ופתחה את החלון שיכנס אויר נקי , במטבח המשיכה בבישול הפסטה ובבד בבד מילאה את המדיח והפעילה אותו ובשעה 14.30 היה הכל מסודר טיפ טופ. לאחר שסיימה את הכנת הפסטה כשהיא שמה אותה כמה דקות בתנור , היא נכנסה להתקלח והתלבשה הכי יפה שאפשר לקבל את אהובה.

השעה הייתה 15.00 וצלצול מוכר ואהוב נשמע בדלת. היא פתחה את הדלת וחיבקה ונישקה לזה שעדיין לא נכנס הביתה." מאמי מה קרה?"

”התגעגעתי אליך מאד מאד מאד " אוקיי אז אני רשאי להכנס "? "ואוו סליחה אנא תרגיש את עצמך כאילו אתהבבית שלך חחחחחחח. ז'וני נכנס לביתו והריח של הפסטה בתנור התפשטה בכל הדירה. . "מאמי אין לך מושג כמה אני רעב " "אוקיי מתוק שלי שב בבקשה ומיד אגיש את הפסטה שאותה אני יודעת להכין הכי טוב מכל המאכלים האחרים.

ואכן טעמה היה דלישס טעים ביותר ג'וני הילל את הארוחה וביקש מנה נוספת. רוז'י כמובן הגישה לו וביקשה לעשות לחיים עם בקבוק היין שהיה בפריזידר זמן מה.

הם סיימו את ארוחתם והתישבו בסלון לשתות כוס קפה ומה שנשאר מהפינוקים של אמש הוגשו היום ברב פאר והדר לשולחן הסלוני. רוז'י התיישבה הכי קרוב שאפשר ליד ארוסה וכל הזמן היה חיוך עם אשר ושמחה מעטר את פניה. ז'וני ליטף אותה החל משיערה הפרוע והמדהים ולאורך כל גופה החטוב והמהמם.

"מאמי שאל זוני האם דיברת עם ההורים?" "למען האמת לא" "אני אצלצל אליהם בעוד שעה מאחר ועכשיו הם נחים ואולי אפילו ישנים.

"רוז'י בואי נלך גם אנחנו לחדר השינה " "למה אתה רוצה לנוח"?

"לא אגלה לך מה שאני רוצה אולי לנוח ואולי לא. כיצד יכלה הגברת החטובה לסרב לכזאת הצעה מצד ארוסה כיצד?

ניפרד מהזוג הצעיר והמאוהב ונשוב לפגשם בעוד כמה שעות.

המשך יבוא


תגובות (2)

מקסים תמשכי :)

02/11/2011 09:46

ערב טוב רותם תודה מתוקה ♥♥♥♥

02/11/2011 10:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך