זאת עם המשקפיים P:
טוב עם משהו זוכר את הסיפור הזה אני אשמח שתגיבו :)

נ.ב עם משהו רוצה המשך לאחד הסיפורים תגיבו ואני ימשיך :))))

הנערה ברכבת-7 :)

טוב עם משהו זוכר את הסיפור הזה אני אשמח שתגיבו :)

נ.ב עם משהו רוצה המשך לאחד הסיפורים תגיבו ואני ימשיך :))))

הסערה שכחה והספינה הפסיקה להתלתל .טאי הבין שהבוקר עלה אבל רוב המלכים רק הלכו לישון בגלל שהיו ערים כל הלילה בניסיון לשמור על הספינה .
טאי שמע ויכוחים מהסיפון לבסוף הוא זיהה את קולו של שון
"אני אשאר לשמור " אמר שון ולאחר מספר שניות הוא התייצב למחסן של הספינה כשהוא ספוג במים.
"טוה רוב הצוות ישן אז תגידו לי מה אתם עושים פה ?" הוא שאלה ויישר את עיניו החומות -צהובות אל טאי .
"אנחנו לא מכאן ואני צריך גם לשאול שאלה …כלומר איפה זה כאן ?" שאל טאי .
"אתם נמצאים על הספינה של ג'ון הארוך ועכשיו איך הגעתם לכאן ?" שאל שון במבט נוקב
טאי הבין שלא יכול להתחמק אז הוא סיפר לשון את כל הסיפור כולל החלק שטאי עד לא היה בטוח בו כל כך .
"אז אתה מבין אני חושב שגם אתה אמור להיות חלק מהצוות כי הגענו לכן בדיוק שירדת להביא את החבל " אמר טאי
"אבל … אולי זה היה צרוף מקרים " שון נשמע לא בטוח בעצמו כאילו הוא שוקל את האפשרות שטאי דובר אמת אבל בכל זאת מתקשה להאמין בזה .
"אני לא בטוח … כלומר ראיתה את מליסה בחלום היא … טוב …" טאי נזכר בנשיקה וזה גרם לו להסמיק . "היא אמרה שהצוות שלי צריך להיות מזמנים שונים כלומר גם מתקופת הפירטים שזה עכשיו " עכשיו טאי הבין באמת למה הכוונה . הוא חייב לגייס את האנשים שמליסה מזמנת עבורו אחרת ….היא לא תנצל .
"אתה פשוט חייב להצטרף " טאי אמר בהחלטיות אחרי שניות ארוכות של מחשבה ..
"אני … לא יודע מה להגיד אבל קודם צריך לספר עליכם לקטן …. תתחבאו עד העגינה מחר ואז נגידו לו שאתם רוצים להיות חלק מהצוות לפחות לזמן קצר " אמר שון .
לאחר מכן הם התפצלו שון הלך עם נאטוס לפינה אחת של החדר וטאי נשאר עם אנאלין .
"היי " הוא אמר במבוכה ולא הבין איך היא לא מתפוצצת מרוב צחוק בשל פניני החומה שהוא הראיף עליה במשפט המהולל שאמר הרגע .
"היי " היא ענתה והשפילה את מבטה .
"אני … תשמעי אני לא ממש יודע איך אנשים יתנהגו בימי הביניים אבל בבקשה תסבירי לי למה את לא מדברת איתי "אמר טאי שהיה מבולבל לחלוטין
"זה … אני …. כלומר …." אנאלין גמגמה ונראה שהיא לא שולטת בזה .
"הכל בסדר באמת אני רק רוצה הסבר "טאי ניסה להרגיע אותה ואחז בידיה .אנאלין נשמה נשימה עמוקה התיישבה על דופן הספינה .
"פשוט … קשה לי לדבר עם אנשים …זאת אומרת מאז שאני קטנה תמיד אמרו לי 'למה את לא כמו נאטסו היא כל כך מוצלחת 'זה קרה תמיד ובכל דבר גם ההורים שלי אמרו את זה אני יודעת שזה מרושע אבל יותר נחמד לי לגור אצל סבתא היא אוהבת אותי באמת ולא משווה אותי לנאטסו אני …. אני יודעת שזה ממש לא יפה מצידי אבל לפעמים אני ממש שונאת אותה על זה שאני לא כמוה " שתף של דמעות פילח את עיניה של אנאלין וטאי הבין בדיוק למה היא מתכוונת .
בלי להרגיש המחשבות על טוני התגנבו למוחו והוא שקע בזיכרונות כאילו היו סרט ישן .סרט ישן שהוא ממש לא רצה לראות ..


תגובות (4)

תמותי אנאלין!

04/09/2013 03:54

תמשיכי ^-^ !!!

04/09/2013 04:09

נאם נאם נאם לא יודעת למה אבל ניראה לי שמליסה תיראה ככה >.<

http://dyedredhair.tumblr.com/post/25920761943

04/09/2013 04:30

אנאלין מלחיצה אותי קצת ^-^
תמשיייכייייי <3
נ.ב- שנה טובה ;)

04/09/2013 05:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך