זאת עם המשקפיים P:
לא פרק ממש משמעותי אבל עדיין מקווה שאהבתם :)

הנערה ברכבת- 9 :)

לא פרק ממש משמעותי אבל עדיין מקווה שאהבתם :)

טאי התעורר למשמע קול קורא.
"טאי אתה בסדר ?" שאלה אנאלין ועל פניה נשקפה דאגה
"כ.. כן מה קרה ?" שאל טאי והתיישב הראש שלו כאב אבל הוא לא התכוון לספר את זה לאנאלין היא גם ככה נראתה לחוצה .
"התעלפת " אמרה ." לא ידעתי מה לעשות .נאטסו ושון הגיעו שון אמר שזה בטח בגלל שיש לך מחלת ים הוא אמר שתתעורר מתי שתהיו מוכן " היא המשיכה .
"וואו היה … היה לי חלום מוזר זה … זה יותר בסגנון של הערה " טאי נזכר בדברים שהבין הוא ידע שהוא חייב למצוא את טוני לבדוק מה איתו ואולי …. אולי אפילו מליסה תדע מה איתו …
"שון גם סיפר עלינו לקפטן והוא אמר שזה בסדר מצידו שנשאר כאן כל עד נעבוד כדי להרוויח אוכל " היא הושיטה לטאי כמה סמרטוטים .
"מה זה ?" שאל .
"אתה אמור ללבוש את זה … זה לפחות מה ששון אמר " היא משכה בכתפיה והתחילה לעשות במדרגות לכיוון הסיפון .
"טאי …. זה יהיה בסדר עם לא תספר לאף אחד על מה דיברנו ?" שאלה בקול חרישי .
"אני לא יודע על מה את מדברת " אמר טאי וקרץ .אנאלין חייכה חיוך קטן ונעלמה .
טאי לבש את הסמרטוטים שבסופו של דבר נרוא כמו בגדים ממש ישנים ומסריחים אבל נוחים להפליא, ועלה גם הוא אל הסיפון .
נראה שהשערה מאתמול גרמה נזק רב משום שכל הצוות היה עסוק בשיפוצים כולל את נאטסו ואנאלין.
נאטסו הייתה בחברתו של שון ושל עד חבר צוות והם בדיוק החליפו טורן שנשבר ,ואנאלין הייתה בחברתו של הקפטן נראה כאילו הוא ממש נהנה להראיף את חוכמתו מהים עליה והיא הנהנה בהתלהבות והקשיבה לדבריו בצומת לב רבה .
"תסלח לי אדוני הקפטן אני יכול לעזור במשהו ?" שאל טאי והקפטן הפנה את צומת ליבו מאנאלין אליו.
"נערי התעוררת יופי צריך להעמיס עד בספקה לפני שיוצאים לים " אמר בחיוך נעים .הוא לא נראה בכלל כמו הפירטים הטיפוסי שטאי שמע עליהם .הוא היה נראה נקי וחביב ולא היה לא זקן מטונף או אפילו זיפים .
טאי המל לרדת מהספינה על החוף ולעזור לאנשי הצוות האחרים שפעלו בעבודת צוות מושלמת .
"תפוס " קרא אחד השודדים בלי כל הזהרה מוקדמת .טאי הצטרף לחבורת השודדים ,שסביל להניח שאת הסחורה הזו לא גנבו כנראה , והבין שהימים שלוט על הספינה יכולים להיות חוויה ממש מהנה .


תגובות (4)

תודה שנזכרת לפרסם

09/09/2013 10:32

חחחחחח אמרתי שתבקשו מה שאתם רוצי לא אשמתי שלא בקשתם ^^

נ.ב גם כאן אפשר לבקש ואני יעלה :)

09/09/2013 10:50

פרק יפה ^^
אבל אני יודע שאת יכולה הרבה יותר :P ;)
תמשייייכייי מהררררר !!!! <3

09/09/2013 11:11

יאא תודה ^-^

10/09/2013 08:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך