הנערה עם שעון החול

Bloddy bomb 19/12/2023 361 צפיות אין תגובות

כותרת: הנערה עם שעון החול

דְרָמָה

סגנון: Expository

תפאורה: איטליה, שנות ה-50

תַקצִיר:
הסיפור מתרחש בעיר הציורית פירנצה, במהלך שנות ה-50. הגיבורה, ג'וליה, היא ילדה צעירה ומקסימה בת שמונה עשרה, עם סוד מסתורי שמייחד אותה מהאחרות. לג'וליה יש שעון חול עתיק שנראה שיש לו את הכוח לתפעל את הזמן. המתנה הזו, לעומת זאת, מתגלה כקללה כאשר ג'וליה מבינה שבכל פעם שהיא משתמשת בה, מישהו סביבה נעלם באופן מסתורי.

מערכה 1:

1. היכרות עם ג'וליה, ילדה בודדה ומסתורית שגרה עם סבתה בפאתי פירנצה.
2. ג'וליה מגלה בטעות את שעון החול בעליית הגג ומתחילה להתנסות בכוחותיו.
3. ג'וליה פוגשת את מרקו, אמן צעיר שמתאהב בה, אבל לא יודע את סודה.
4. ג'וליה משתמשת בשעון כדי להציל את חייו של מרקו, אך סבתו נעלמת באופן מסתורי.

מערכה 2:

1. ג'וליה מבינה ששעון החול הוא הגורם להעלמות ומחליטה להסתיר אותו.
2. ג'וליה מחפשת נואשות דרך להחזיר את סבתה ומגלה שניתן להשתמש בשעון רק פעם ביום.
3. ג'וליה פוגשת שען מבוגר, מר רוסי, שיודע את סוד השעון וחושף בפניה את סיפורו.
4. ג'וליה מחליטה להשתמש בשעון כדי להחזיר את סבתה, אבל מגלה שאי אפשר לתמרן את הזמן בלי השלכות.

מערכה 3:

1. ג'וליה מבינה שבכל פעם שהיא משתמשת בשעון, הזמן עוצר עבור כולם מלבדה.
2. ג'וליה עומדת בפני הבחירה להקריב את האושר שלה כדי להחזיר את האנשים הנעדרים.
3. ג'וליה מחליטה להשתמש בשעון כדי להחזיר את כל הנעדרים, כולל סבתה.
4. ג'וליה מבינה ששעון החול היה רק ​​אמצעי ללמוד להעריך את הזמן ואת האנשים שהיא אוהבת.

הגמר:

1. ג'וליה מחליטה להשאיר את שעון החול אצל מר רוסי, בידיעה שהיא לא יכולה יותר לתמרן את הזמן.
2. ג'וליה ומרקו מתאחדים ומחליטים לחיות כל רגע ביחד, מעריכים את הזמן שיש להם.
3. ג'וליה מוצאת אושר בחייה, בידיעה שלמדה שיעור חשוב על ערך הזמן והאהבה.

הערה: המתאר שסופק הוא רק מדריך כללי לעלילת הרומן. מחברים יכולים להוסיף פרטים, דמויות ועלילות משנה כדי להעשיר את הסיפור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך