הנשיקה הראשונה

30/05/2014 3233 צפיות תגובה אחת

" חחחחחחחחח את לא נורמלית נשבע לך " צחק והביט בי רוקדת על החול למוזיקה שנשמעה מאחד האוהלי מסיבות שהיו קרובים לאיפה שישבנו.
" מה? זה נורמלי לגמרי " צחקתי, גונבת לו את הבירה מהיד ולוקחת שלוק נדיב במיוחד.
" הייי גנבתתת " צחק בילדותיות, עדיין יושב על החול ומושיט את ידו שאביא לו את הבירה.
" מממממ לא נראה לי.. תצטרך להתאמץ קצת יותר " צחקתי והוא ישר קם והחל לרוץ אחריי לאורך החוף.
" תפסתי אותך " צחק כשתפס בידי. הוא משך אותי אליו, ובשנייה אחת תפס את שפתיי בשפתיו. הנשיקה הראשונה שלי…
הבירה נפלה מידי כאילו הייתה נוצה, ידיי ישר חפנו את לחייו ואת צידיי צווארו. עשינו הפסקה קטנטנה של אוויר וכעבור 2 שניות בערך הוא שוב תפס את השפה התחתונה שלי בשפתיו ומצץ אותה, גורם לכל הגוף שלי לרעוד ולי להיאנח בפיו ולנעוץ את אצבעותיי בכתף ימין שלו.
הלשון שלו לא איחרה מלהגיע, וכעבור 2 דקות בערך הרגשתי שעוד שנייה אני כבר מתעלפת מרוב שאין לי אוויר. הוא הרגיש בזאת, ונתן לשפתיים שלי הפסקה, והחל לנשק את צווארי.
" יואו אביאל " נאנחתי מעונג כשהרים אותי באוויר ונשך ומצץ נקודה מסויימת בצווארי.
וואלה, גם נשיקה ראשונה וגם היקי ראשון והכל בערב אחד. יפה לי.
איכשהו הרגליים שלנו הסתבכו אחד בשני, ונפלנו שנינו על החול. התפקענו מצחוק, משהו רגעי ומטורף לגמרי. אבל כעבור מספר שניות הוא נשכב מעליי וחזר לנשק את שפתיי.
אנחנו שוכבים על החול, מתנשקים בלהט לא נורמלי. יש לי כבר היקי מתחת לאוזן והיקי בקו הכתפייה של החזייה, בדיוק מסתיר – מזל.
" רציתי לעשות את זה כל כך הרבה זמן " שמע את עצמו מודה כשהתנתקנו מתנשפים, יושבים על החול ומביטים אל הים החשוך. רק הכוכבים מאירים אותו.
" כן? " הבטתי בו, כל כך חתיך שרציתי למות באותה השנייה שהבטתי בו.
" את רק שבועיים בבית ספר, וכבר התאהבתי בך כמו ש.. בחיים לא התאהבתי, במיוחד לא ככה.." אמר.
חייכתי מרוצה, מתיישבת עליו, בקטע אוטומטי הוא כבר מחבק את הגב התחתון שלי, אני על הברכיים וגורמת לכך שאני גבוהה ממנו בראש. הוא מרים את פניו אליי, אני מנשקת אותו נשיקה קטנה על הלחי, ואז בסנטר, ואז הוא כבר מצמיד אותי אליו ובאופן חלק וטבעי השפתיים שלי מתחברות אל שלו..


תגובות (1)

זה כל כך מתוק!!

30/05/2014 17:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך