cupcake21
והפעם פרק ארוך :) מקווה שאהבתן :)

הסוד – פרק 24

cupcake21 21/06/2014 1279 צפיות 9 תגובות
והפעם פרק ארוך :) מקווה שאהבתן :)

הסוד
פרק 24:

אני, אשלי, קייל ואוסטין פנינו לכיון האוטובוס שהיה ליד האכסניה. נסענו להר נורא גבוה כשהמורים אומרים לנו שאנחנו עומדים לעלות עליו ולרדת ממנו מה שגרם לי קצת לפחד כי יש לי פחד גבהים. כשהגענו התחלנו לעלות. העלייה הייתה נורא קלה והתחלתי לדבר עם אשלי. "אשלי מה נעשה היום בערב?" שאלתי "בואי נלך לבריכה" אמרה "לא יהיה קריר?" שאלתי "איזה קריר תראי איזה חום" אמרה ושתתה מבקבוק המים "טוב, צודקת" אמרתי וצחקתי. "על מה אתן מדברות?" שאל אוסטין וקפץ על שתינו מאחורה "היום בריכה רוצה?" שאלה אשלי "כן ברור" אמר וקייל הצטרף "אמרתם בריכה?" שאל ואנחנו הנהנו "גם אני בא" אמר וקרץ. הבטתי על כל השכבה שהייתה מעלינו וראיתי את איתן ואמילי מדברים בצד. כשהגענו לירידה עיניי חשכו. "אני לא עומדת לעשות את זה" אמרתי כשראיתי ילדים מתיישבים על האדמה ופשוט "גולשים" למטה. "מהה לעזאזלל??" שאלה בצעקה אשלי והתחילה לבכות. כולי רעדתי כשראיתי את הגובה שאנחנו צריכים לרדת. אוסטין התיישב ושם אותי עליו וחיבק את מותני. "את יורדת איתי או לבד?" שאל כשאני עדין יושבת עליו "איתך, אבל בבקשה בבקשה בבקשה לאט" התחננתי "מבטיח לך" אמר ונישק את הלחי שלי. "אני לא עומדת לעשות את זה" צעקה אשלי בבכי "תרדי איתי" אמר קייל והחזיק בידה "איך את מעדיפה? בישיבה או בעמידה?" שאל וצחק "ישיבה" אמרה ביללה ואני ואוסטין חייכנו על הדאגה של קייל לאשלי. קייל התיישב ומאוחריו התיישבה אשלי כשהיא מחזיקה בחוזקה את ביטנו של קייל. נראה כאילו הוא עומד להיחנק או להקיא. למזלי אני לא אתלכלך כי אני יושבת על אוסטין ואשלי יושבת מאחורי קייל. "מוכנים?" שאל אוסטין "כן" אני וקייל ענינו כשאשלי לא עונה וקוברת את ראשה בכתפו של קייל. אוסטין לקח תנופה קדימה וגם קייל כשאני צורחת ועוצמת את עיניי מרוב פחד ואוסטין רק צוחק ביחד עם קייל. ברקע שמעתי את הבכי החזק של אשלי מה שגרם לי לצחוק תוך כדי. לבסוף כשהגענו למטה נשמתי לרווחה וקמתי מאוסטין כשאני עוזרת לו גם לקום. קייל קם ואשלי נשארה על הריצפה. "אני רוצה שוב" אמרה והביטה בנו בפרצוף תינוקי מה שגרם לנו להתפרץ מצחוק. "שוב?! בכית כל הדרך" אמר קייל "מור הרסה לי את האוזניים" אמר אוסטין וגירד באוזנו מה שגרם לי ליצחוק בקול.

***

בערב הלכנו לחדר והחלפנו לבגדי ים וירדנו לבריכה. נכנסנו בקפיצה לבריכה והתחלנו להשפריץ אחד על השני כשהכל נעצר פתאום כשאמילי וכל החברים שלה הגיעו עם רמקול ושמו שירים בעוצמה חזקה וקפצו לבריכה כשהם מרטיבים את כולנו. נאנחתי בחוזקה ביחד עם כולם ויצאנו מהבריכה כשאנחנו מביטים על הבריכה ומבינים שאין לנו בכלל מקום לזוז שם. הלכנו לחדר אוכל והתיישבנו כולנו כשבחרנו לעצמנו אוכל. "וואי מה הבעיות שלהם" אמרה אשלי בעצבים כשהיא פותחת את שקית המלח בחוזקה ומפילה בטעות הכל על השניצל שלה. "זה לא קטשופ, זה מלח את יודעת" אמר קייל וכולנו צחקנו. "זאת אומרת שאת מאוהבת" אמרתי לאשלי והיא הסמיקה. רגע, מה? היא הסמיקה? "תשתקי" אמרה וגילגלה עיניים והתחלנו לאכול. לבסוף לפני שנכנסנו לחדר אז לקחתי את קייל לצד כשאוסטין ואשלי נכנסים לחדר. התיישבתי על אחד הכיסאות כשקייל מתיישב מולי. "אז.. יש לך סיפור אהבה שמתחיל?" שאלתי כשאני לוגמת מכוס המים שלקחתי איתי. "מה זאת אומרת?" שאל ועיקם את פרצופו "תעשה טובה, אני רואה את המבט שלך על אשלי כשהיא מדברת איתך. ולדבר על זה שלא הייתה לך בעיה לישון איתה?" אמרתי וצחקתי קלות. "מה הבעיה שאני אשן איתה?" שאל כשהוא מרים את רגליו על הכיסא "להזכיר לך מה היית חושב על אנשים שישנים על אותה מיטה כשהם לא מאוהבים?" שאלתי ופתחתי את עיניי "טוב נו.." אמר לרגע "צודקת.." אמר ונאנח. עשיתי פרצוף ניצחון. "אז.. מה אתה חושב על אשלי?" שאלתי כשחיוך מרוח על פניי. "שהיא פשוט מושלמת. היא מצחיקה, יפה, עוזרת, חופרת בעיקר" אמר וצחק ואני הסכמתי איתו. "אני אוהב בנות שחופרות" אמר וקרץ אליי "וביום שרק נפגשנו? זוכרת איך היא לא הפסיקה להתלהב ממני?" שאל בפרצוף מבסוט מה שגרם לי לתת לו מכה בכתף. "אני מאוהב בה" אמר והשפיל את מבטו "אני חושבת שזה הדדי" אמרתי וחייכתי קלות כשמבטו של קייל הועבר אליי "אני מקווה" אמר. קמתי מהמקום וחיבקתי אותו והתקדמנו לחדר.

***

"תסתכל על אשלי, יש לה שקיות מתחת לעיניים ואני מתערבת איתך שהיא תלך לקחת את הקונסילר" אמרתי לקייל שהיה במקלחת כשהוא שותף את פניו "אז?" שאל ועיקם פרצוף "אז.. כמה שניות אתה חושב יקח לה להבין שהקונסילר לא אצלה?" שאלתי כשאני מוציאה מתיק האיפור של אשלי את הקונסילר. קייל הסתכל עליי במבט שובב וחזר ביחד איתי לחדר. אשלי קמה מהמיטה והלכה לכיוון החדר מקלחת. קייל רץ למיטה שלי והתיישב לידי "4 שניות" אמרתי וצחקתי "6 שניות" ענה. כשהיא נכנסה לגמרי התחלנו לספור "1, 2, 3-" "מי לקח לי את הקונסילר???" צעקה בחוזקה אשלי ויצאה החוצה "פשש אפילו לא ארבע" אמרתי וזרקתי לאשלי את הקונסילר כשהוא פוגע בראשה ונפתח ונמרח על אפה מה שגרם לכולם לשכב על הריצפה מרוב צחוק. לבסוף כשנרגענו אשלי נכנסה שוב לחדר ואוסטין וקייל נתנו לי כיף.
"באמת שאני לא מבין אותך, את הולכת לישון למה את שמה קונסילר?!" אמר אוסטין כשהוא נשכב לידי "בנות צריכות להיות יפות גם כשהן ישנות" אמרה כשהיא מורחת קרם על ידיה "סליחה?!" אמרתי כשאני עוברת למצב ישיבה משכיבה. הייתי עם גולגול רפוף בלי איפור ושיער פרוע, אז מה היא מנסה לומר?! "זה כולל אותך" הצביעה עליי אשלי ונשכבה. נאנחתי ונשכבתי גם אני כשקייל מכבה את האור ונשכב גם הוא. "לילה טוב" אמרתי ופיהוק ונרדתי תוך שניות אחדות.


תגובות (9)

חחחחחחח אני מתההה גגגאאאדדד
תמשיכי בדחיפוות

21/06/2014 18:59

מושלםםם תמשיכייי דחוףף!!

21/06/2014 21:18

תודה :)
מחר אני ממשיכה ;)

22/06/2014 22:19

אני כל כך אוהבת אותךךךךך♥♥ את יודעתתת?
[אבל לא יותר מנתי אישתי (; ]
תמשיכיייייייייי

נ.ב
שמת לב שיש לך 7 מדרגים שדירגו 5 לבבות?
♥♥♥♥♥
גם אני דירגתי ככה!
והווו

22/06/2014 22:29

    אוהבת אותך גםםם
    וכן שמתי לב ;) חחחח

    22/06/2014 22:31

omg תמשיכיייייייייייייייייי

23/06/2014 13:39

+5

23/06/2014 13:39

עכשיו יש לך שמונה מדרגים

23/06/2014 13:40

תודה רבה רבה לכולםםם
היום עולה פרק :)

23/06/2014 20:30
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך