Ariel ॐ
אני אוהב אותך יפה שלי ♥ * 30.11.15 עברה שנה,באמת אהבתי אותך אבל החיים ממשיכים וגם אני ... זמן עושה את שלו :)

הסיוט

Ariel ॐ 30/11/2014 847 צפיות 2 תגובות
אני אוהב אותך יפה שלי ♥ * 30.11.15 עברה שנה,באמת אהבתי אותך אבל החיים ממשיכים וגם אני ... זמן עושה את שלו :)

חצי שנה עברה.. שנינו כבר במקום אחר וחשיבה שונה, או שלא ? מעניין אם היא חושבת עליי באותה מידה שאני חושב עליה כל לילה מאז הפרידה שלנו ,כל לילה אותה רוטינה :מוזיקה סיגריות סמים אלכוהול ואולי איזה סרט שרק יסיח את דעתי ל70 דקות שבהם אני לא ארגיש את הנפש שלי הולכות לאיבוד עמוק עמוק עמוק במעמקי התודעה הפסיכית שלי…כבר 1 בלילה ,יום שישי ותייגו אותה באיזו שהיא תמונה קבוצתית של חגיגות יומולדת לאיזה ידיד או חברה שלה .. באמת שלא אכפת לי ממילא אנחנו כבר לא מדברים והחלק שלי בעולם שלה נהיה קטן יותר מיום ליום שעובר . הסקרנות גוברת על כל הגיון בריא שקיים בעולם הזה ונכנס לראות מתיי התחברה לאחרונה לוואטסאפ , "מה רק ב10 וחצי ? זין בטח ממש מעניין במסיבה הזאת"
מדליק עוד סיגריה ושומע עוד שיר עם מילים שאמורות לגרום לי להרגיש יותר טוב עם עצמי.חרטא.
העיניים נסגרות והשגעון נפתח ! הכל מרגיש כל כך מוחשי ואמיתי כאילו אני ממש שם ! היא כל כך יפה אלוהים..היא מושלמת בשבילי שהיא קמה בבוקר ויוצאת עם כפכפים וטרנינג כדיי לזרוק ת'זבל בזמן שאמא שלה צועקת עליה על משהו טיפשי שקרה,תדמיינו רק לשניה איך היא נראית בשיא הופעתה !
היא עומדת שם ,צוחקת ,מדברת ,מפלרטטת,מצטלמת ,ונשענת על כל בן אפשרי שקיים במסיבה הזאת . הראש שלה בשמיים ! חצי קרטון אל-אס-די
ג'וניט חשיש וכמה שוטים של וודקה בטעם מתוק ונשי כלשהו עושים בחורה משוחררת.
הבן זונה מגיע ! ראיתי איך הוא שם עליה את העיניים מתחילת הערב,מתחיל לחשוב לעצמי כמה פעמים אני יכול להספיק לדקור אותו עד שהוא יבין שהמטרה היא רצח ולא פציעה… הם מתחילים לדבר ,יש לה משהו בעיניים ,מין זוהר כזה וניצוץ של התרגשות והתלהבות,אני לא ישכח את הימים שהיא הייתה מסתכלת עליי ככה….
הוא מציעה לה לעשות איתו עוד שוט,אבל למה כבר לא 3 ? הם הולכים לחדר צדדי כי היא טוענת שהיא צריכה לשכב כי "כואב לה קצת הראש" ,הוא איתה . מנסה לנשק אבל היא מסובבת את ראשה,הוא שואל עם קרה משהוא והיא אומרת שכבר חצי שנה לא התנשקה עם בחור . הם שוכבים ביחד ומתחילים את השיחה שלא נגמרת לעולם" בנות בנים אהבה שנאה רומנטיקה דרמות וכל מה שמסביב " הוא מספר לה על אחת שפעם הייתה לו,היא מספרת לו עליי .הסיפור הנדוש הזה על ההוא שהיה החבר הרציני הראשון ,האהבה הראשונה,והפעם הראשונה שלה . הם מתקרבים והפעם היא לא התנגדה לנשיקה שלו והיא אפילו המשיכה יותר ,הנגיעות לא מפסיקות וזה הדדי משניהם,בגדים יורדים ומה שקורה קורה… לאחר כל הלילה הזה שהשמש מתחילה לעלות והן מחכות רק שניהן למונית שתיקח אותן הביתה.. חברה שלה שואלת ומתחקרת והיא מספרת לה הכל,החברה כמובן מפרגנת ואומרת שהגיעה הזמן,והיא מהנהנת לה תוך כדיי שהיא שואפת מהסיגריה שיש לה ביד…
המונית כבר הגיעה והן נוסעות הביתה ולא מדברות,תשושות מדיי מהלילה הזה
היא יורדת בבית ,פותחת את השער והדלת ונכנסת ישר לחדר שלה,
מורידה איפור מורידה בגדים שמה את הפלאפון במטען והולכת לישון בידיעה שהדברים כבר לא יהיו כמו ממקודם.
היא שמה את הראש על הכרית ובום !
אני קם במכה אחת מהמיטה ומנסה להבין מה לעזעזל קרה כאן ?! מסתכל ימינה ,מסתכל שמאלה ורואה את הראש הקטן שלה מבצבץ מתחת לשמיכה שלי ,על המיטה שלי, בתוך החדר שלי . בוהה בה כמה שניות נותן נשיקה על המצח ועולה למטבח להכין קפה,בזמן שאני מחכה למים שירתחו אני מנסה להבין אם לחייך לשמש ולציפורים כי קמתי מסיוט הזוי רע ולא נכון או לנפץ תכוסשלהאמאמא של הקומקום המזדיין כי קמתי לסיוט שאפילו עוד לא התחיל ?


תגובות (2)

מדהים ! אין לי מילים .

30/11/2014 07:10

    תודה רבה :)

    30/11/2014 07:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך