avivlasn
יהיה פוסט תמונות של הדמויות בהמשך.....:) מקווה שאהבתם מאוד השקעתי

הסיפור שלי -הקדמה-

avivlasn 21/05/2014 837 צפיות אין תגובות
יהיה פוסט תמונות של הדמויות בהמשך.....:) מקווה שאהבתם מאוד השקעתי

היי אני ג'וליאנה כן שם מוזר אבל כולם קוראים לי בקיצורים ג'ולי,ג'ל כריסטיאן (אחשלי) קורא לי ג'לי הוא אומר את זה בגלל שאני גמישה :) אני בת 16 בכיתה י' . אני שונאת שקוראים לי קטנה קטנטונת קטני פיצית הבנתם … אני הכי קטנה במשפחה קטנה ומפונקת מנצלים את הגיל ישלי פרצוף פאפי פייס חמוד שאף אחד לא יכול לעמוד בו !אני עצלנית מאוד שבאלי כמובן *-* . ישלי שיער ארוך שטני עד סוף הגב קצת יותר ,עיינים ירוקות מעלפות ,רזה עם עגיל בטבור*-* עצלנית מאווד שבאלי כמובן:) אהבה היה אבל לא הסתדר נפרדנו כידידים הכול טוב.
"יאלה יוצאים תתקדמו לאוטו " אמרה אימי אנחנו עוזבים מכאן הבית ריק ושומם אני יתגעגע בעיקר לשני החברה הכי טובה שלי ולתום הידיד הכי טוב בעולם אין עליהם :) אתמול הם עשו לי מסיבת פרידה שאני לא אשכח בחיים. אבל יש יתרון בעזיבה מעיר זה שבבצפר אני לא הייתי הכי מקובלת וכן היה קשיים :( לא נורא עבר ועכשיו יהיה יותר טוב התחלה חדשה בקיבוץ שאנחנו עוברים אליו כל הארגזים כבר מפורקים ומסודרים בבית החדש יש לי רק עוד מזוודה עם דברים אישים שאני לוקחת בבאגז של האוטו "ג'לי בואי כבר מחכים לך !" העיר אותי כריסטיאן מכל המחשבות
-סטופ סיפור-
סיפרתי על עצמי עכשיו על המשפחה ה"מיוחדת" שלי במיוחדת התכוונתי למעצבנת בעיקר שתי האחים הקרציות האלה . ישלי שתי אחים גדולים ממני בשנה הם תאומים ומעצבנים אבל הם גם דואגים . הלנה: אם ל-3 ילדים (שון כריסטיאן וג'וליאנה)בת 39 נשואה לג'ון.
ג'ון: אב ל-3 ילדים ונשוא הלנה אוהב אותה ואת הילדים יותר מכל דבר בעולם .עובד בחברת הייטק מצליחה מאוד.
כריסטיאן: אחיו התאום של שון והאח הגדול של ג'לי (ככה הוא קורא לה) אוהב אותה ודואג לה:::)
בן 17 בכיתה י'א ,חי את החיים! שיער חום עם עינים אפורות ירוקות עם שרירם וקוביות חתיך אבל תפוס לאהובתו רומי:)
שון: אחיו התאום של כריס -ככה כל המשפחה קוראת לכריסטיאן ,והאח הגדול של ג'ולי הוא מתחבר עם ג'ולי יותר מאשר מכריס. שיער חום ועינים ירוקות קוביות… קיצר חתיך . אין חברה "מחכה לאחת שלו" ככה הוא אומר פאטטי ככה אני אומרת אבל אין מה לעשות לא מקשיב. עקשן מאוד.
רומי : חברה של כריסטיאן אוהבת אותו מלא ואת משפחתו ההורים שלה חברים טובים של ההורים של ג'וליאנה והם גם עברו לקיבוץ רומי כבר בשבוע השני שלה בקיבוץ. עיניים חומות גדולות וחמודות ושיער גלי בלונדיני היא חמודה מאוד חברתית .היא מסתדרת טוב עם ג'ולי.
-המשך סיפור-
"אני באהה!" צעקתי ורצתי לבאגז שמתי את המזוודה ונכנסתי לאוטו…כל הדרך שון וכריסטיאן חירפנו אותי הם שרו צחקו רבו וכל זה שאני באמצע כדי שלא "יריבו" ובגלל זה אני זאת שצריכה לסבול! "אמאאא אניי רעבה מתי מגיעים?" צעקתי "עוד חצי שעה מותק ,רוצה נעצור פה לאכול?" "לא זה בסדר אני יחכה שנגיע " אמרתי שלאט לאט נשכבתי על הכתף של שון ונרדמתי….."ג'ל,ג'ל קומי" אמר ברכות כריסטיאן "ממ..ה" מילמלתי משינה פתחתי את העיני לאט וראיתי מול הפרצוף את שתי המכוערים האלה "אההההההההההההה" צרחתי והם התגלגלו מצחוק "דיי כר זה לא מצחיק " צעקתי שהם עדין צוחקים "דווקא כן..תראי " אמר שון עדין צוחק וא הראה לי תאיפון שלו שהם הסריטו אותי חצופים!! "אחי תעלה את זה " אמר כריסטיאן צוחק כשהוא רואה עוד פעם את הסרטון "שלא תעז "אמרתי עצבנית ונתתי לכריסטיאן מכה ביד "אחח!" אמר " זה עוד כלום למה שאני הולכת לעשות לכם חכו חכו!" צעקתי וראיתי את שון מעלה תסרטון " יא דפוקים אני לא מאמינה שעלתם את זה !!!! אמאאאאאאאאאאאא!" " שקט קצת! הנא תכף הגענו ושון תמחק את הסרטון" אמרה אימא " אבל אימא הוא העלה אי אפשר כבר ראוו" אמרתי עצבנית הם עדין ציחקקו אין אני הראה לכם מזה להתעסק איתי!! האוטו נעצר והחנה בחנייה פרטית זה היה שכונה של בתים מפוארים יצאנו מהאוטו עם המזוודות עמדו בשער שליד הבית עם בפה פעור O:


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך