avivlasn
http://cdn4.amcn.in/lcd.alle.bg-74f3f31876urn-jpg-253-315-cc-dri-p5zrx6p2fea1mxl0646.jpg עם זה לא עבד לכם זאת ג'וליאנה (הקישור שלמעלה ) בבקשה עוד תגובות :)

הסיפור שלי -פרק שלישי-י

avivlasn 22/05/2014 716 צפיות 2 תגובות
http://cdn4.amcn.in/lcd.alle.bg-74f3f31876urn-jpg-253-315-cc-dri-p5zrx6p2fea1mxl0646.jpg עם זה לא עבד לכם זאת ג'וליאנה (הקישור שלמעלה ) בבקשה עוד תגובות :)

אוי לא !!
"שיט" מילמלתי "מה קרה " אמר לי גל כריסטיאן עבר וחטף לי את השקית עם השתייה ואמר "תודה אחותי" אמר והלך "שוןןן כריסטיאןןןן" צרחתי כולם הסתכלו עלי מוזר "תחזרו לעינינים שלכם " אמרתי בעצבים וכולם המשיכו בשלהם "מה קרה " אמר שון שעמד פתאום לידי עם כוס בירה .
"מה מה קרה אמא ואבא בדרך" "מה את רוצה שנעשה?" לא כאילו הוא מטומטם! "תעיף את כולם!" אמרתי ושלחתי לאמא אסמאמס / כן אמא את תביאי לנו משהו לאכול אנחנו מתים מרעב/ זה בטח יעסיק אותה . טוב הם לא מתכוונים לעזור לי כיביתי את המוזיקה ועמדתי על כיסא "יאלה להתפזר נגמר המסיבה עופווו!!!" שמעתי מלא קולות בוז "יאלהההה עופו" צעקתי שוב הם התחילו לצאת סוף סוף. לאט לאט נשארנו רק אני,כריסטיאן,שון,רומי,גל,מריסה(חברה של רומי)פיטר -חבר של כריסטיאן ושון עיינים כחולות,שיער שטני מסודר כמו של גסטין ביבר (של עכשיו לא שהיה קטן).הם ישבו בספה " טוב יאלה קומו צריך לנקות אמא ואבא מגיעים" אמרתי להם וזרקתי להם כלי ניקיון .הם קמו והתחילו לנקות חוץ מי פיטר וגל שישבו על הספה ודיברו "מה נראלך גם אתם יאלה הפהפ!"אמרתי להם כמה שיותר אנשים ככה יותר מהר :) טיקטקנו הכל מהר ובית היה מצוחצח . -I don't know about you but im feeling 22- צלצל הטלפון זאת הייתה אמא "הלו מותק תקשיבי אנחנו נגיע יותר מאוחר בסוף אז תכינו לכם משהו לאכול כבר בסדר?" "ברור ברור" "אז אתם תסתדרו?" "כן אמא אל תדאגי לנו" "יופי אז ביי מתוקה" ביי אמא אוהבת" אמרתי עשיתי קול נשיקה וניתקתי "סתם סידרנו את הבית" נאנחתי והתיישבתי על הספה והוספתי "אמא ואבא בסוף יבואו מאוחר " "אז בואו נראה סרט" הציעה רומי ,כולם הסכימו. אני הכנתי פוקפורן לכולם בזמן שפיטר ושון מחפשים סרט שנראה "יאלה בחרנו סרט שבו "אמר פיטר באתי לשבת ליד גל אבל סלי גנבה לי אותו ;/ אז ישבתי ישבתי באמצע ששון לידי ומצד שני פיטר . התחיל הסרט ,הם בחרו סרט אימה כל שניה צרחתי וקפצתי על פיטר ושן שם צוחקים לי בפרצוף ….נגמר הסרט "וואי ג'ולי הרגת לי את האוזן"אמר לי שון "מי שמדבר כל הסרט היא קפצה עלי " התערב פיטר וכולם התחילו לצחוק ולרדת עלי "טוב קלטנו אז צרחתי יאלה זהו נגמר שחררו " אמרתי אבל הם המשיכו " טוב עזבו אותה צריך לנקות את כל הפוקפורן מהריצפה "אמרה רומי תודה לך ! "כן מרוב הצרחות של ג'ולי כל הפוקפורן נשפך על הרצפה "אמר פיטר ונתתי לו מכה ביד "טוב אני וסלי עפנו" אמרה רומי ונתנה לכריסטיאן נשיקה "גם אני " הוסיף גל "בוא אני ילווה אותך לשער " אמרתי לו ."יאלה ביי פיצית " "היי אמרתי לך לא לקרוא לי ככה " אמרתי ונתתי לו מכה בראש "חחח טוב טוב עזבי אותי" "ביי גל" אמרתי שהוא התרחק "ביי קטנה " אמר והלך מעצבן! ]יטר שון וכריסטאן ראו טלוויזיה והצתרפתי אלהם "תנמיכו קצת " אמרתי ונשכבתי בספה הראש שלי היה על הרגליים של שון הרגשתי שהעיינים שלי נעצמות ונרדמתי …באמצע הלילה הרגשתי שמישהו מרים אותי .


תגובות (2)

דבר ראשון — יש לך טעם טוב במוזיקה אם בחרת את השיר "22" של טיילור (;
ודבר שני — תמישיכיייי … אני במתח *0*
ואת מוזמנת לקרוא גם את שלי ^^'

22/05/2014 19:02

    חח תודה ואני אשמח לקרוא את שלך !

    22/05/2014 20:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך