avivlasn
http://37.media.tumblr.com/db2459bf9ea0ab90544d8a4a267def7d/tumblr_mqzdobm0AV1sxvrqko1_500.jpg מה שהיא לבשה לבצפר .

הסיפור שלי -פרק 4

avivlasn 23/05/2014 836 צפיות 3 תגובות
http://37.media.tumblr.com/db2459bf9ea0ab90544d8a4a267def7d/tumblr_mqzdobm0AV1sxvrqko1_500.jpg מה שהיא לבשה לבצפר .

באמצע הלילה הרגשתי שמישהו מרים אותי…..
ראיתי מטושטש אבל הבנתי שזה שון שמרים אותי לחדר שלי,בטח כי נרדמתי על הספה
——————————–בוקר—————————–
השעון צלצל והתעוררתי עם שיער הפוף עם הבגדים של אתמול. קמתי כמו זומבית לכיון המקלחת ,והיא הייתה נעולה :/ דפקתי ושמעתי את שון צועק "דקהההה" "נו שון תצא אני צריכה להתקלח!!" אחרי 20 שנה הוא נזכר לפתוח את הדלת "וואו מה עבר עליך " אמר שראה אותי כמו זומבית "אני לא טיפוס של בוקר"אמרתי ופתחתי את הדלת ואז כריסטיאן רץ במהירות למקלחת ונעל את הדלת על הפרצוף " כריסטיאן צא יגנבבב " צעקתי "מי שתופס תופס" אמר ושמעתי את המים זורמים אוחח. אחרי חצי שעה הוא יצא עם מגבת "אין כמו מקלחת טובה בבוקר " אמר "טמבל אין בעיה חכה חכה " אמרתי ונכנסתי למקלחת, נעלתי את הדלת והתקלחתי יצאתי לכיון הדלת עם מגבת סביב גופי. נכנסתי לחדר והתחלתי לבחור בגדים ליום הראשון שלי בבצפר למרות שזה כבר אמצע שנה. הבצפר שאני נרשמתי אליו והתקבלתי :) זה לא בצפר רגיל יש בו הרבה מגמות ,אני למשל במגמה של שירה,כולם אומרים לי שיש לי קול אלוהי אבל אני לא חושבת ככה. יש שם מלא מלא דברים מגניבים,למשל למגמה שלי יש כיתה מיוחדת ויש לנו גם חדר הקלטות,יש גם לאומניות של ספורט,קפיטריה, ובריכה לאלה שבשחיה אומנותית .לבסוך לבשתי שורט ג'נס עם חגורה חומה חולצה בצבע קרם נופלת מעל שרווואל בז ותיק חום ונעלים חומות (ברציתי להוסיף) קצת בושם אני לא אוהבת להתאפר אבל רק לאירועים מיוחדים אני מתאפרת קצת.בתיק שמתי קצת מחברות והיום אני כנראה אצא לקנות עוד דברים של בית ספר+בגדים,אני רוצה גם למצוא עבודה אז עם אני יסתובב בקניון אז אני יחפש כבר. ירדתי למטה ראיתי את כולם כבר מאורגנים כבר לצאת לקחתי שקית שוקו (אני מתה על שוקו שונאת קפה )
"יאלה שון אתה מקפיץ אותי" "כן יאלה בואי "אמר לי "רגע שניה חכו לי " אמר כריסטיאן שסיים לסדר את השיער חח נכנסנו לאוטו ואני כבר סיימתי את השוקו הגענו לבצפר שון החנה ואמר "יאלה ג'ולי את תסתדרי או שאת רוצה עזרה " "לא זה בסדר ביי" אמרתי חיבקתי אותם והלכתי לכיון המזכירות רק איפה זה המזכירות !?!? הלכתי לא יודעת בדיוק לאן כנראה שהייתי צריכה את העזרה של שון אוף. עמדתי שם מבולבלת וראיתי ילדה חמודה עוברת היה לה עיינים חומות נוצצות ושיער מדורג ארוך ארוך בצבע ג'נגי היה היתה דווקא יפה "אממ סליחה אבל את יכולה לעזור לי פה ?" אמרתי ורק עכשיו שמתי לב שיש מישהו לידה רגע זה לא.. גל ! "היי ג'לי מה את עושה פה ?" "כרגע מחפשת את המזכירות " "בואי אני יעזור לך!" אמר לא יודעת למה אבל פשוט אמרתי את זה " לא לא צריך אני יודעת איפה זה ביי " אמרתי והלכתי איזה מטומטמת אני טיפשה טיפשה אמרתי ונתתי לעצמי מכות בראש "לא יפה להרביץ לעצמך" שמעתי קול מאחורי, הסתובבתי ונגלה למולי ילד בגיל שלי פחות או יותר עם שיער בלונדיני ועיינים חומות בהירות בהירות עם גוף שרירי ותיק גב על כתף אחת . "אממ …ל..א ..זה סתם " אמרתי קצת נבוכה הוא צחק ואמר "אז את בטח חדשה בואי המזכירות שמה" אמר וסחב אותי למבנה בצבע תכלת "אז איך קוראים לך?" שאל אותי בדרך "ג'וליאנה ולך ?" "ג'ייסון אני בכיתה י'א 6 עם תרצי לראות אותי "אמר וקרץ לי "הנה הגענו ניפגש " הצדיע לי עם שתי עצבעותיו והלך . נכנסתי וראיתי אישה בערך בשנות ה 40-45 לגילה ונראה דיי צעירה "אממ היי אני התלמידה החדשה ג'וליאנה " אמרתי "אוו שלום אהה ג'וליאנה כן כן " אמרה וחיטטה בערמת הדפים שלה היא הוציאה דף הושיטה לי אותו ואמרה "הנא פה המערכת שלך את תביני הכל כבר,ואני בטוחה שתהני פה !" "תודה ביי" אמרתי "להתראות" ענתה לי . אוקי מממ אני בכיתה י' 3 הלכתי בין הכיתות אוו הנא , דפקתי בדלת ונכנסתי ראיתי למולי כיתה וחיפשתי ילדים שאולי אני מזהה באתמול ומצאתי דווקא היה שם את גל אוו יופי וגם את הילדה מקודם שדיברה איתו הג'נגית אוקי זהו זה מי שאני מכירה ! "אוו שלום את בטח ג'וליאנה" אמרה המורה שנראתה צעירה וחייכנית דווקא חמודה! חייכתי "אממ כן "
" טוב יופי תתישבי ליד ממממ ליד רון" אמרה והצביעה על ילד שזוף עם שיער חום כהה ועיינים כהות כחולות "אוקי" אמרתי התקדמתי למקום והנחתי את התיק ישבתי בדיוק מאחורי גל והג'נגית אני צריכה לדעת מה השם שלה …..עבר השעתים המשעמות אבל רון העביר לי אותם בצחוקים הוא עשה לי פרצופים קורעיםם! והמורה כל שניה העירה לי ורון וגל שלח לי מבטים לא מובנים. בהפסקה גל ורון הלכו עם החבורה שלהם ונשארתי שם הג'ינגית שעכשיו אני כבר ידע את השם שלה נגשה אלי עם עוד שתי בנות "היי שלום לך אני ג'ינה" אמרה הג'נגית כלומר ג'ינה "ואלה בוני " הצביעה על ילדה נמוכה עם שיער בלונדני ונמשים "וליאן" הצביעה על ילדה עם שיער שחור שבקצוות צבוע לבלונד ועיינים כחולות "היי" "יוו אני ראיתי אותך מסתובבת עם ג'ייסון זה נכון?!" שאלה בהתלהבות בוני מי זה? …אה כן ג'ייסון "כ..ן כן נראה לי למה ?!" "כי הוא הילד הכי מושלם בבצפר כולם מאוהבת בו ,אני לא יש לי כבר מישהו שאני אוהבת!" אמרה ג'ינה "כן היא כאילו מאוהבת מעל הראש בגל " אמר ליאן הרגשתי צביצה קטנה בלב למה דווקא בגל ! למה?! "מה הבעיה בזה הוא חתיך חמוד מצחיק " אמרה בחולמניות ג'ינה וכולם צחקו, צחקתי צחוק מזוויף נו מה יש אני מכירה אותו כולה יום וחצי מספיק ג'וליאנה דיי! פקדתי לעצמי " טוב אני הולכת, באלי להיות לבד " אמרתי ולקחתי מהתיק את האייפון והאוזניות יצאתי לבחוץ והפעלתי מוזיקה – Grenade של ברונו מארס –
טיילתי לי אבל זה לא מקום שקט כמו שאני אוהבת להתנתק מהעולם לא נורא. ישבתי בספסל והרגשתי שמורידים לי את האוזניות הסתובבתי וקפצתי בבהלה וראיתי את ג'ייסון צוחק מהקפיצה שלי "היי" אמרתי "אוהבת להתבודד הא?" "משהו כזה " "אז בואי ישלי מקום מצוין שנוכל שנינו להתבודד"קרץ ותפס בידי


תגובות (3)

אימאלה ברונו מארס אהבת חיי !!
עכשיו אני משלימה את הפרקים שלך, כדאי לך להמשיך עכשיו!!!
אשמח אם תקראי גם את הסיפור שלי :)

23/05/2014 14:21

תתמשיכיי

23/05/2014 14:24

חחח תודה המשכתי 3>

23/05/2014 14:40
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך