avivlasn
http://37.media.tumblr.com/db2459bf9ea0ab90544d8a4a267def7d/tumblr_mqzdobm0AV1sxvrqko1_500.jpg מה שהיא לבשה לבצפר .

הסיפור שלי -פרק 5-

avivlasn 23/05/2014 1209 צפיות 8 תגובות
http://37.media.tumblr.com/db2459bf9ea0ab90544d8a4a267def7d/tumblr_mqzdobm0AV1sxvrqko1_500.jpg מה שהיא לבשה לבצפר .

ישבתי בספסל והרגשתי שמורידים לי את האוזניות הסתובבתי וקפצתי בבהלה וראיתי את ג'ייסון צוחק מהקפיצה שלי "היי" אמרתי "אוהבת להתבודד הא?" "משהו כזה " "אז בואי ישלי מקום מצוין שנוכל שנינו להתבודד"קרץ ותפס בידי רצנו יד ביד הרגשתי חמימות בידו וקצת מובכת, הגענו למקום יפיפה עם דשא ואגם קטן ולא היה שם אפאחד "וואוו" פלטתי "אין זה שאין כאן אפאחד" "כי רק אני יודע על המקום הזה אפחד לא יודע על זה חוץ ממך " אמר למה ממני?! לא שהזה רע אבל כאילו דווקא אני?! הרגשתי את היד שלי מזיעה קצת "אממ אתה יכול לעזו.."אמרתי והסתכלתי על הידים לא רציתי לעזוב באמת הוא שיחרר במהירות את הידים והסמיק חח בן מסמיק זה מצחיק גיחכתי בטעות "מה מצחיק ?" שאל אותי "לא לא זה סתם"
"ספרי לי" "כלום כלום באמת" שכבנו על הדשא שהרוח נושבת עלינו אנחנו מסתכלים אחד על השני במבטים עמוקים הוא כ"כ יפה… הוא הקריב את ראשו לראשי לאט לאט והתנשקו זה היה מדהים! לא לא אני מכירה אותו רק היום אני לא יכולה להתנשק איתו !! אבל הוא כ"כ יפה וחמוד ו.. לא! אסור אני בקושי מכירה אותו שעתיים התנתקתי מהנשיקה " מה ? למה ?" שאל
"זה פשוט אני מכירה אותך כמעט שעתיים ואני מנשקת אותך זה נשמע לך הגיוני אני לא יודעת כלום עליך"אמרתי בכנות "אז מה את רוצה לדעת תשאלי..ושדעתי זאת הנשיקה הכי טובה שהייתה לי" חייך הסמקתי "אממ לא יודעת תספר לי עליך על המשפחה" "אוקי ממ אני בן יחיד בערך ההורים שלי התגרשו אני גר עם אבא שלי ואמא שלי התחתנה עם חבר שלה ויש להם ילד בגיל שלך זה מסובך " "אוו בסדר " "יש עוד שאלות?" חייך "אממ אני לא יודעת פשוט זה מוזר שניהיה חברים פתאום " ",אוקי היום בשמונה אני יאסוף אותך "החליט החלפנו מספרים והבאתי לו את הכתובה והלכנו לכיתה הצלצול נגמר כבר ממזמן מזה הלך עלי!
נכנסתי לכיתה והמורה ברור שצעקה " מה זה האיחור הזה!!" שונאת שצועקים עלי "סתמי אין לי עצבנים עליך "אמרתי והתיישבתי במקום היא הייתה המומה אין מה לעשות עלי לא צועקים! היא המשיכה ללמד "ואו" אמר לי רון שהתיישבתי "פקעת עצבים את" "תשתוק"
"תזכירי לי לא לצעוק עליך בחיים" אמר " חח בטח " גל הסתכל עלי מוזר ואז קיבלתי הודאה
' איפה היית?'
'מי זה ?'
'גל.. עכשיו איפה היית'
'מאיפה ישלך את המספר שלי'
'אל תשני נושא איפה היית נכון עם ג'ייסון?' מה הקטע שלו !?
' כן ישלך בעיה ?!'
' תתרחקי ממנו תאמיני לי הוא רק יפגע בך!'
'לא רוצה אתה לא אבא שלי ' חצוף
" מה זה מתכתבת באמצע שיעור !!" המורה צעקה מאיפה היא צצה עכשיו !
"כן ואת מפריעה את יכולה לסתום " אמרתי וואי מה ישלי היום המקום הזה לא עושה לי טוב
"חצופהההה צאי מיד עכשיו למנהל " אמרה סמוכה מעצביים יאלה גם כן היא!
יצאתי עם התיק בגב וטרקתי את הדלת וקיבלתי עוד הודעה מגל
' חכי לי יש לי משהו להגיד לך '
' אין לי כוח עכשיו'
ואז הוא יצא גם מהכיתה "מה אתה עושה פה איך יצאת ?" " בדיוק כמו איך את יצאת" אמר
" מה אתה לא נורמאלי למה ?" הוא מטומטם ! "כי אני צריך לומר לך משהו וגם אין לי כוח למורה הזאת" "אה גם אתה הרגזתה אותה?" "כן רציתי לומר לך ש" קטעתי אותו "אתה יודע שאתה דפוק ! יכלת לצאת לשירותים למה לעצבן אותה מסכנה " "אה וואלה אבל מי שמדברת ראית איך היא התעצבנה ממך" אמר "טוב יאלה מה רצית לומר?" "אה תתרחקי מג'ייסון הזה הוא לא בשבילך " "בשביל זה יצאת אני לא משנה את דעתי טוב ?! עכשיו בוא למנהל " הוא שתק והלך אחרי. הגענו למשרד שלו ודפקנו בדלת .


תגובות (8)

תמשיכייי דחוףףף !

23/05/2014 15:16

המשךךךךךךךךךךך

23/05/2014 15:46

מושלםםםםם

23/05/2014 17:20

מושלםםםםםוואי מושלם

23/05/2014 17:21

מושלםםםםםםם

23/05/2014 17:24

    סורי בטעות יצא לי הרבה פעמים

    23/05/2014 17:25

    חחחח זה בסדר תודה רבה לכולכם3>
    מחר אני יעלה פרק❤️❤️

    23/05/2014 18:22

טעות בקבוצה … פאדיחה

23/05/2014 18:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך