avivlasn
מקווה שיצא יפה !! יצא קצר ??אשמח לקבל תגובות:) מה שהיא לבשה לקניון : http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/154938_430035793731789_575467512_n.jpg

הסיפור שלי פרק 6

avivlasn 24/05/2014 714 צפיות 2 תגובות
מקווה שיצא יפה !! יצא קצר ??אשמח לקבל תגובות:) מה שהיא לבשה לקניון : http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/154938_430035793731789_575467512_n.jpg

הגענו למשרד שלו ודפקנו בדלת …
״ פתוח״ שמענו את הקול של המנהל מהצד השני של החדר, פתחתי את הדלת והמנהל הרים את עייניו מהערמת הדפים ״אממ המנהל ,המורה שלחה אותנו ״ אמרתי ״ גל זה למה עוד פעם להסתבך לא הספיק לך שבוע שעבר . טוב מה עשיתם בדיוק ?״אמר המנהל ״ המורה המעצבנת הזאת פיוז קצר״אמר גל אין לו בושה?! טוב אולי התחצפתי למורה אבל הייתי עצבנית וגם זה מנהל ! ״ טוב ג׳וליאנה את חדשה אז תחזרי לכיתה הפעם לא תענשי אבל פעם הבאה זה לא יעבור חלק , תחזרי לכיתה ואתה גל מצטער אני יחליט כבר איזה עונש תקבל תחזור גמאתה לכיתה משוחררים״אמר ויצאנו ״ אממ גל תיזור לכיתה אני תכף יבוא אני צריכה לשירותים״ אמרתי הוא הנהן והתקדם לעבר הכיתה, הלכתי לשירותים והתפנתי סידרתי את השיער שוב ויצאתי . בדרך ראיתי מישהו מוכר …. זה היה ג׳ייסון ״ אה היי ג׳ייסון מה אתה עו.. ״ אמרתי שמחה אך נקטעתי ששמתי לב שהוא לא לבד הוא היה עם מישהי יפה דווקא מכיתה י׳ב היא הייצה עם שיער בלונדיני ארוך וחלק ועיינים נוצצות גבוהה היא למעשה הייתה מושלמת ! אבל מה היא עושה איתו? כאב לי לראות אותו איתה למרות שאנחנו אפילו לא ביחד מי זאת? למה היא מסתובבת איתו ? ואיך הם לא בכיתה ? הרבה שאלות הציפו אותי עד שהוא שם לב אלי ״ אוה היי ג׳ולי ״ אמר בשמחה וצעד לעברי״ לא עכשיו ג׳ייסון אני צריכה ללכת לכיתה ״ אמרתי בעצביים והלכתי עצבנית לכיון הכיתה פתחתי את הדלת בסערה לא היה לי כוח לכלום ״מה זאת הכניסה הזאת?״ שאלה אותי המורה להיסטוריה ״ כניסה של כוכבת״ אמרתי בחיוך מתנשא והתיישבתי במקום המורה התעצבנה אבל למי אכפת! אין לי כח ללמוד עכשיו נשענתיעל השולחן וכנראה נרדמתי . ״אני מפריעה לך לישון?! ״ צעקה המורה והעירה אותי ״ מ..ה אממ w= x בריבוע ״ אמרתי וכולם התחילו לצחוק ״את חושבת שזה מצחיק מה אמרתי עכשיו תחזרי על זה״ וואי מה היא רוצה ממני עכשיו ״ מה זה משנה עכשיו הסטוריה הכל עבר כולם מתו למה צריך ללמוד על הדברים האלה !״ אמרתי ושמעתי עוד קולות צחוק ״אולי תגידי את מה שאת חושבת למנהל הוא ישמח לשמוע על כך ״ אמרה אויש לא עוד פעם למנהל ! שתקתי ״ עכשיו עם אני שומעת ציוץ ממך את הולכת למנהל !״ צעקה עלי מה נראלה ?! ״ צוויצ״ אמרתי בכוונה בצחוק וכולם המשיכו לצחוק ורון כבר ניהיה אדום מצחוק והמראה שלו הצחיק אותי ״ אני רואה שזה משעשע אותך מה שאני אומרת לכי למנהל מיד !! ״ צעקה וואי זאתי צריכה אספירין בדחוף!! ״ ואם לא באלי ״ אמרתי בתחכום . נשבעת שראיתי את הפרצוף שלה מחליף צבעים זה היה מצחיק ומפחיד ביחד לקחתי את התיק שלי ואמרתי ״ יאלה ביי, והמורה אם את רוצה ישלי אספירין בתיק !״ טרקתי את הדלת והלכתי לכיון חדר המנהל וחשבתי על כך שלא הייתי מסוגלת לדבר ככה לאף אחד שלא לדבר למורים מזה השתנתי השנה לא שזה רע? וגם לא שזה טוב! טוב נו יאלה בואו נעבור את זה מהר ישלי רק עוד שעתיים והולכים הביתה יאיי !! הגעתי לחדר שלו ודפקתי נכנסתי לחדר כבר מוכנה להרצאה ״אממ המורה שלחה אותי לפה ואני ממש ממש מצטערת פשוט לא עבר עלי יום טוב ו..-״ אמרתי אך הוא קטע אותי ״ אני מבין ג׳וליאנה אבל תביני פה זה לא משחק ואני יודע שהציונים שלך מאוד טובים מעל הממוצע ! הכי טובים בכל הכיתה שלך חבל שתקלקלי לעצמך אני מצפה ממך ליותר. אני מצטער אך הפעם אני לא יוותר, מחר תשארי שעתיים אחרי הלימודים לנקות את חדר המוזיקה הישן ״ אמר באמת הייתי טובה מאוד בלימודים אבל לא כמו חנונית כזאת שמשקיעה רק בזה ״ משוחררת״ אמר לי ויצאתי מהדלת אווף ! רציתי להתחיל את הלימודים ברגל ימין הגעתי לכיתה והייתשבתי במקום . לבסוף הצילצול הגיע וישר בוני ליאן וג׳ינה קפצו עלי ״ יוו איך דיברת למורה ? איך קורע ! ראית איך היא התעצבנה ! וואי אני לא מאמינה שזה קרה ?! ועוד שאלות באותו סגנון , ״ כן נו סתם מורה קרציה ״ עניתי להם ״ נו מה המנהל אמר לך ? ״ שאלה אותי בוני ״ מחר אני צריכה להשאר שעתים בבצפר כדי לנקות את חדר המוזיקה״ אמרתי ביאוש ואז גל צץ משום מקום ״גם אני מחר נשאר אז כנראה ננקה יחד ״ אמר בשמחה כנראה שמע מה אמרתי ״טוב גל שיחת בנות אתה יכול ללכת ! ״ אמרתי ״ טוב ״ אמר וחזר לחברה שלו ״ טוב תקשיבו בנות באלכם ללכת היום לקניון אני ממש רוצה לקנות את השימלה שראיתי אתמול שם !״ אמרה ליאן כולם הסכימו ״ ומה איתך את באה ? ״ שאלו אותי כולם ״ אממ בסדר אני צריכה באמת לקנות דברים ולחפש עבודה אבל אני צריכה להגיע לפני 7 ״ אמרתי לא גילתי להם על ג׳ייסון זה גם ככה עוד לא רישמי ״ סבבה אז היום בשלוש כולם נפגשים בקניון ! ״ אמרה בוני הסכמנו כולנו ואז היה צילצול והמורה לחשבון נכנסה . אוף מתי השיעורים הכיפים ! לאחר שעתיים מיסרות הגיע השעה שתיים וכולם הלכו הביתה נפרדתי מהבנות והלכתי לשער ראיתי את שון והוא הקפיץ אותי לבית . אכלתי מהר את ארוחת הצהרים כנראה אמא בישלה אבל היא לא הייתה בבית. עליתי לחדר מהר והלבשתי לקראת הקניות לבשתי ( ברציתי להוסיף) ולקחתי תיק עם כסף איפון ליפגלוס וירדתי למטה פיטר כריסיטיאן שון ועוד אחד לא מוכר ראו טלויזיה ״ לאן?״ שאל שון ״ עם חברות ביי״ אמרתי וסגרתי את הדלת הזמנתי מונית והגעתי לקניון שבקיבוץ לא כזה גדול אבל סבבה ראיתי מרחוק את בוני ועשיתי לה שלום התקרבנו והתחבקנו חיכנו לשאר הבנות והם הגיעו ומכאן התחלנו את המסע הקניות שלנו !!


תגובות (2)

תמשיכי

25/05/2014 00:00

תמשיכי

25/05/2014 07:51
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך