avivlasn
נו איך???? אהבתן?

הסיפור שלי פרק 7

avivlasn 25/05/2014 822 צפיות 2 תגובות
נו איך???? אהבתן?

מכאן התחלנו את מסע הקניות שלנו !!
התחלנו לחרוש חנות,חנות קניתי מלא שורטים מהממים וגם חולצות. ישבנו בבית קפה,ודיברנו מלא השעה הייתה כבר חמש וחצי "טוב יאלה בנות אני הולכת " אמרתי וחיבקתי אותם, רק לג'ינה סיפרתי שאני יוצאת עם ג'ייסון "בהצלחה עם גי'ייס" לחשה וקרצה "ביוש יפות!!" צעקתי בזמן שאני מתרחקת מהם,הזמנתי מונית ותוך חמש דקות הייתי בבית טוב ישלי עד שמונה ועכשיו כבר שש עוד שעתיים. מילתי לי אמבט עם מים חמים נכנסתי פשטתי את בגדי ושקעתי בתוך המים,תכננתי מה אני ילבש היום לדייט עם ג'ייסון. יצאתי מהמקלחת עם המגבת על גופי התהלכתי לחדר שלי ועמדתי מול הארון והוצאתי את מה שחשבתי ללבוש אבל רגע עם זאת לא ארוחה רגילה ? עדיף לשאול שלחתי לו הודעה 'לאן יוצאים?' אחרי עשר דקות הוא ענה 'הפתעה!'
'אני צריכה לדעת מה ללבוש' 'אה תבואי יפה כמו תמיד :)' 'מצחיק ג'ייסון איזה בגדים להביא?'
'תבואי עם בגדים רגילים אבל יפים{פרצוף קורץ}' 'ברור טוב ביי {פרצוף שולח נשיקה}' טוב אז אני ילבש חולצת פסים שחור לבן ארוכה עם שורט ג'נס ונעלי אולסטר:http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/7f/8f/ad/7f8fad55c930046f3aba1f7da57b7cff.jpg
שמתי בושם ליפגלוס איינלנר סירקתי את השיער ועשיתי צמה לצד רופפת . מעניין לאן הולכים!
השעה 7:35 בערבירדתי למטה שון לא בבית בטח אצל חברים כריסטיאן פה עם רומי על הספה רואים טלוויזיה ואבא עם העיתון שלו :) "ביי הלכתי" אמרתי ונישקתי את אבא בלחי "ביי מתוקה לאן?" "לאן" אמר כריסטיאן באותו זמן עם אבא "ידי..חברה ג'ינה "פו כמעט אמרתי ידיד "מה זה הידי ?" שאל כריסיטיאן "כלום טוב ביי! אוהבת " שלחתי נשיקה באוויר וסגרתי את הדלת וראיתי לא אתם לא מאמינים!! זה היה ג'יייסון על מרכבת סוסים כן כן אמרתי מרכבת סוסים " מה זה??" שאלתי בהלם אבל לא צרחתי לא באלי שעכשיו אבא וכריסטיאן יצאו "הפתעה " אמר והוסיף "איזה יפה את ,בואי תעלי " "אני בכלל לא יפה זה בגדים זרוקים " הוא גיחך והעלה אותי למרכבה לידו ואמר לעגל (זה נכון ככה אומרים עגל לזה שמרכים את סוסים? נראלי) להתחיל לרכוב " לאן הולכים ?" אמרתי שמחה " תחכי ותראי " " לא ידעתי ישיש סוסים פה ?"אמרתי הוא גיחך ומילמל משהו והעגל עצר ליד חוף ים?! כן זה חוף ים מ עוד יש בקיבוץ הזה שאני לא יודעת !?? הגענו לחוף בודד והיה שם שמיכה פרוסה עם סל פיקניק אמאלה איזה נסיך הוא !!! כל זה בשבילי!! "יואוו איזה חמוד "חיבקתי אותו הוא חייך והתיישבנו על השמיכה "אז.. מה את רוצה לדעת עלי?" שאל "ה-כו-ל-!" "טוב סיפרתי לך בערך על המשפחה ואחי שבגיל שלך הוא בא לפה שבוע הבא לא שאני שמח אני שונא אותו וזה הדדי בינינו ,ואני רוצה לדעת עליך!" אמר בחיוך שממיס !"אוקי אין לי משהו מיוחד רק שתי אחים מעצבנים והשיא שלהם זה שהם הצליחו לקשור אותי לעץ בכיתה ד' "צחקתי וגם הוא השעה הייתה 12 וואווו אנחנו ארבע שעות פה "טוב מאוחר אני צריכה ללכת בכלל לא יודעים שאני איתך" אמרתי בזמן שקמתי "היה לי כיף איתך מאוד" אמר והתקרב אלי הוא רוצה לנשק אותי לנשק?לא לנשק? כן או לא לקחת את הסיכון שיהיה לי חבר טוב אני רק בת 16 יש לי עוד הרבה לעבור בחיים התנשקנו אני אומרת לכם שהלב עשה מליון סלטות באוויר פרפרים התרוצצו לי בבטן הרגשתי בעננים אבל נגמר האוויר צריך לנתק :( התקדמנו ובדרך שאלתי "אז מה אנחנו ?" הוא נישק אותי והבנתי כבר את התשובה חייכתי חיוך ענקי וגם והוא . "ביי אהובתי " אמר ונישק אותי שעמדנו ליד ביתי "ביי חתיך שלי" חייכתי וראיתי אותו מתרחק הוא הצדיע לי עם היד בצורה של רובה וקרץ פתחתי את הדלת שאני מעכלת את מה שקרה יש לי חבר!!!!!!!!!!!!!! צרחתי צרחה ענקית ונמרחתי על הדלת עד לצורה של ישיבה וחשבתי עליו ג'ייסון♥♥♥♥♥♥♥♥ "מה קרה !?" ירד שון מבוהל מהצרחה עם הבוקסר של בובספוג וכל השיער מבולגן אני אומרת לכם שאתם רואים את זה אי אפשר לא לצחוק אני נקרעתי על הריצפה .
הוא שם לב איך הוא יצא והסמיק "היי בוספוג חמוד !" אמר מנסה להגן על הכבוד שלו .
"אז למה צרחת?" לא אני לא אומרת לו על ג'ייסון הוא ירצח אותי "סתם ראיתי ג'וק" אמרתי
הוא קפץ עלי והפיל אותי בזמן שהוא צורח "איפה ?איפה? תהרגיי אותו!!" "חחחחחחח דיי דיי אני לא נושמת " אמרתי צוחקת הוא קם מעלי "ל..א.. לא עשיתי את עצמי נראלך פ'חח מג'וק אני יקפוץ פ'חח" אמר שון בטח בטח ! "שון אמאלה הג'וק עליך" הוא צרח "איפהה?????!! הצילוו"איזה כיף לעבוד עליו . אני נחנקת בצחוק רציני ! "טוב טוב יאלה ג'ל לכי לישון " אמר מנסה לצאת מהבושה אווף למה לא צילמתי את זה " טוב ביי אחי הנמושה" אמרתי ונשקתי ללחיו "יאלה לכי לכי לישון!" אמר. עליתי למעלה החלפתי לפיגמה קצרצרה של ניקי , ונשכבתי על המיטה חושבת על היום שעברתי ועלה בי חיוך ונרדמתי….


תגובות (2)

אני ימשיך מחר :)

25/05/2014 21:45

סיפור מושלם

26/05/2014 15:54
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך