הסיפור של אריאנה גרנדה פרק 1!

מאיה יניב 19/05/2015 1050 צפיות 2 תגובות

ועוד פעם אני יורדת מהבמה עם חיוך מזוייף מרוח על הפנים כשכולם צועקים "אריאנה! אריאנה!" יום מתיש, מעריצים מתישים, לפעמים, אבל רק לפעמים, אני מרגישה כאילו אני רוצה לחיות חיים רגילים כמו כולם , אחרי הכול אני רק בת שש עשרה רגילה עם קול יפה ומראה מהמם ויכולות משחק אומנם לא כל כך טובות כמו של השכן שלי, נרי (על הסיפור שלו תוכלו לקרוא בקהילה מרגיש מטורף, סיפור שאני כתבתי,https://plus.google.com/u/1/communities/101152188701378496791) הוא שחקן אדיר ומגיל שניים עשרה אני מאוהבת בו אבל הוא לא מבין רמיזות, למזלי לא הרבה שמות לב אליו, כי הוא די שקט, נכון, אתם יכולים לשמוע אותו שם שיריםרועשים באחד בלילהאבל אם מבקשים ממנו להפסיק אז הוא מפסיק, זה לא שצריך לצעוק עליו (יום אחד אמא שלי ממש התעצבנה עליו ואיימה שהיא תתקשר למשטרה! היא כל כך מפדחת…)

בכל מקרה, הוא גם קטן ממני, הוא בן ארבע עשרה, וגם ניראלי שבת דודה שלי מאוהבת בו! פאדיחה!(הוא היה אצלה ביומולדת ואיך שהיא נמרחה עליו!)
טוב, תיזהרו כי הסיפור שלי הולך להיות מבולגן, אני כל הזמן אקפוץ ממקום למקום ומנושא לנושא כזאתי אני אז רגע, תזכירו לי איפה הייתי? אה כן ירדתי מהבמה עם חיוך מזויף , זה כי מישהו החליט לזרוק עלי זר פרחים, אני מבינה שאתם מאד אוהבים אותי, אבל לא צריך להגזים! מה שעיצבן אותי שהוא פגע לי בעין וזה התחיל לשרוף ליאבל אני התאמצתי שלא יראו לי את הדמעות אני מקווה שהמצלמות לא קלטו אותן כי אחרי כמה דקות תוכלו לראות את זה בכל העיתונים שקיימים…

"היית מדהימה!" אמרה חברתי הטובה ג'נט אנחנו הכרנו אחת את השניה בסדרה שלנו "סאם וקאט" שבוודאי אתם מכירים …
ןלא, אני לא סתומה כמו שאני משחקת שם ואני פשוט שונאת ששואלים אותי את זה כל הזמן, זה ממש כמו ששאלו את אמה ווטסון אם כאשר היא שיחקה בהארי פוטר היא התאהבה במישהו ופשוט אחרי כמה שנים היא המציאה!


תגובות (2)

מהמם מחכה לעוד פרק :)

19/05/2015 16:15
top top

התבלבלתי בטעות בכוכבים ממש יפה
מחכה להמשך!!!

19/05/2015 17:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך