LOVE#
אשמח שתגיבו ותגידו את דעתכם! קריאה מהנה

הסיפור של דביר – פרק 1

LOVE# 06/01/2015 2060 צפיות 14 תגובות
אשמח שתגיבו ותגידו את דעתכם! קריאה מהנה

יאללה, עוד חמישה ימים גומרים בית ספר ויוצאים לחופש! נמאס כבר ללמוד!!! אני לא איזה אחת שמזלזלת בלימודים או לא משקיעה.. אני הכי משקיעה ולומדת אבל נמאס…
קמתי בבוקר, צחצחתי שיניים, התארגנתי והתלבשתי. ירדתי לאכול ארוחת בוקר והלכתי עם אלפי לבית ספר. הגעתי לבית ספר ובסוף התברר שאין לחמודים היום לכיתות ט' ו י' כי כל המורים שלנו יצאו לטיול עם שכבת ז' ומה זה התעצבנתי.. יכולתי להמשיך לישון עכשיו! אז אני ואלפי חזרנו הביתה והתחשק לי להיות בבריכה לבד. עליתי לחדר שלי והחלפתי לבגד ים, ירדתי לחתוך לי פירות ויצאתי לבחוץ. שחיתי קצת בבריכה, אחר כך הלכתי לג'קוזי ואכלתי את הפירות שחתכתי. הרגשתי לא טוב פתאום, כאב לי הראש מאוד.. עצמתי עיניים על הכיסא והרגשתי שמישהו בא, ידעתי שזה אלפי.. הוא כיסה אותי בשמיכה ונרדמתי… ישנתי בערך חצי שעה וקמתי. ראיתי את אלפי שוחה ומתאמן.. אמרתי לעצמי שאני אלך לשחות איתו קצת ואולי יעבור לי הכאבים. קמתי מהכיסא ופתאום הרגשתי סחרחורת, מעדתי טיפה וניסיתי להגיע לבריכה, הגעתי ממש קרוב לבריכה והתעלפתי.
~מנקודת המבט של אלפי~
שחיתי ושחיתי.. התאמנתי קצת, ופתאום שמעתי מין נחיתה כזאת במים… ישר הסתובבתי וראיתי את דביר בתוך המים לא זזה. צללתי במהירות והרמתי אותה, היא לא פתחה עיניים ולא דיברה ולא היה אף אחד בבית חוץ מאיתנו.. הייתי בלחץ, אני לא יודע מה עושים המצב כזה.
רצתי להביא לה בקבוק ומים ולקחתי את הטלפון ועמדתי לחייג להזמין אמבולנס, ראיתי שהיא פתחה עיניים ורצתי אליה.. נתתי לה לשתות וחיבקתי אותה, היא לא הבינה מה קרה לה.
אמרתי לה "דבירי, מה קרה התעלפת??! הכל בסדר?!" "התעלפתי?!" היא שאלה ונבהלה.. "שמעתי מין נחיתה כזאת בתוך המים וראיתי אותך בפנים לא זזה ונבהלתי, איך זה קרה? הייתה לך סחרחורת או משהו??" אמרתי לה "היו לי כאבי ראש וסחרחורת וזה מה שאני זוכרת.." היא אמרה והתנשפה. כל כך נבהלתי ואמרתי "חייבים לקחת אותך לרופא דבירי, עדיף לבדוק מה קרה מאשר לא להיות מודעים למשהו רע חס וחלילה" היא ענתה "טוב, אבל תן לי קודם להתקלח ולהתלבש" "טוב" עניתי לה וליוויתי אותה לאמבטיה… עמדתי מחוץ לדלת כי אם יקרה לה משהו חס וחלילה אני יהיה לידה.
~חזרה לסיפור(נקודת המבט של דביר)~
יצאתי מהמקלחת, התארגנתי ואלפי לקח אותי למרפאה. נכנסנו לרופאה, היא בדקה אותי והסתכלה עליי בצורה מוזרה.. פחדתי קצת. ואז היא אמרה "טוב, אז יש לך………….


תגובות (14)

ווואי תמשיכיייייייי

06/01/2015 23:26

בכללי זה ממש יפה ובאמת שממש אהבתי ואני מחכה להמשך ולדעת מה יקרה בחופש אלפי נשמע ממש חמוד .אבל יש משהו שממש מפריע לי בסיפור שאני לא יודעת אייך להסביר אולי זה שהעלילה ממהרת מיידי או שאת לא ממש מפרטת ,תפרטי אייך המקום נראה יותר ואייך הם נראים אני לא בטוחה בזה שזה מה שמפריע לי סורי שאני מוזרה ומבלבלת אותך אבל הסיפור ממש יפה תמשיכי ושוב פעם אני לא ממש בטוחה במשאני אומרת אבל כע…חחח

06/01/2015 23:26

תודה על הערה! אתייחס לזה בפרק הבא!
אני אמשיך מחר או מחרותיים..

06/01/2015 23:28

וואו סיפור מושלם את חייבת להמשיךךךךך קניתי יכול הכבוד !!

06/01/2015 23:28

מדהים תכתבי כבר את הפרק הבא ותודה שקראת את שלי
ואני מחכה לפרק הבא שלך

06/01/2015 23:32

הסיפור מהמם תמשיכי!

07/01/2015 08:28

תמשיכי ^_^ אהבתי

07/01/2015 16:07

מהמם תמשיכי

07/01/2015 16:14

הסיפור ממש יפה והוא מעניין, אבל הסיפור כאילו זורם מדי.. אהבתי ואני מחכה להמשך♥ :)

07/01/2015 20:47

מהמםםם!!!!תמשיכיייי

07/01/2015 22:58

זה נשמע שזה הולך להיות סיפור ממש טוב , תמשיכייי

08/01/2015 15:42

מהמם תמשיכיי

08/01/2015 19:34

מהמם תמשיכי

09/01/2015 14:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך