LOVE#
מקווה שאהבתן!!! קריאה מהנה

הסיפור של דביר – פרק 3 + תיאור הדמות של נתנאל ומייק

LOVE# 24/01/2015 1781 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתן!!! קריאה מהנה

***תיאור הדמויות של מייק ונתנאל
בהתחלה בהקדמה רשמתי שמייק ונתנאל הם לא הכי חשובים ולא תיארתי אותם אבל הם כן חשובים אז אני מוסיפה פה
מייק- היי אני מייק, יש לי עיניים כחולות ומארינס. אני אוהב להתלבש בסגנון אמריקאי כזה, כמו לירון. אני רומנטיקן מאוד.. לירון החבר הכי טוב שלי ואני שלו ודביר הידידה הכי טובה שלי. אתם אולי תגידו שאני דומה ללירון, אז זהו שאני לא.. פשוט יש דברים שבהם אנחנו דומים. אומרים לי שאני חתיך ומגדירים אותי ככה.
נתנאל- היי אני נתנאל, יש לי עיניים כחולות ומארינס. אני אוהב ללבוש גופיות וכל מיני חולצות יפות. אני החבר הכי טוב של אלפי והוא אומר שאני חתיך ושחייבים למצוא לי חברה אבל לא מצאתי מישהי שאני יתאהב בה. ***

מייק קם הוא הסתובב כזה בינינו כדי למתוח אותנו ואז הוא התקרב……….
————————————-
~מנקודת המבט של מייק~
דביר נתנה לי חובה לנשק את מי שהכי יפה פה אבל לא רציתי לעשות את זה.. אמרתי חובה ואני חייב לעשות את זה. אבל לא ידעתי מה לעשות כי מי שאני רוצה לנשק היא דביר אבל לירון אוהב אותה והבטחתי לו שאני אעזור לו איתה.. לא ידעתי מה לעשות אבל הלכתי עם הלב שלי.
~חזרה לסיפור~
ואז הוא התקרב אליי ונישק אותי.. ממש הופתעתי , חשבתי שאנחנו ידידים ולא מעבר לזה. מייק הוא ממש חתיך ואני מתה עליו , הוא מושלם אבל לא יודעת.. זה מרגיש לי קצת מוזר.
ראיתי על הפרצוף של לירון שהוא עצבני.. "מה קרה?" שאלתי את לירון "כלום, אני צריך ללכת הביתה" הוא אמר והלך וזה היה נראה שהוא בורח.. "אנחנו גם צריכות ללכת.." נועה וליאן אמרו לי "אני לסבתא" נועה אמרה "ההורים שלי יוצאים אז אני צריכה להיות בבית" ליאן אמרה
נתתי להם חיבוק והם הלכו. "אני מקווה שאתה לא צריך ללכת.." אמרתי למייק וצחקנו "תעלה לחדר שלי, אני מנקה פה ואני אבוא." אמרתי ומייק עלה לחדר שלי. אספתי את הבקבוק והכוסות, החזרתי למקום. שמעתי דפיקה בדלת ואלפי אמר לי "אני יורד לפתוח , זה נתנאל." "עזוב אל תרד, אני אפתח לו" אמרתי לאלפי והלכתי לדלת, פתחתי את הדלת ונתנאל עמד שם , הוא היה חתיך והוא היה לבוש מושלם. "היי, כנס.. אלפי בחדר" אמרתי וחייכתי.. אני מכירה את נתנאל מגיל ממש קטן כי הוא ואלפי חברי ילדות. "היי, מה קורה?" הוא אמר וסגר את הדלת כשהוא נכנס פנימה "בסדר.. פשוט אני צריכה לעלות לחדר שלי.." אמרתי, עלינו יחד והוא הלך לחדר של אלפי ואני לשלי. מייק ישב על המיטה והתיישבתי לידו "תגיד את האמת מייק, מה זה היה הנשיקה הזאת?" אמרתי לו והוא ענה לי "אמרת לי לנשק את מי שהכי יפה ונישקתי.." חייכתי אליו והוא אליי.. ראיתי שהוא הסמיק "את מסמיקה" הוא אמר וצחקנו.. וואי איזה פדיחות עשיתי מולו. הוא התקרב אליי קצת, והתחלתי להרגיש מה שנקרא "פרפרים בבטן" והוא התקרב עוד קצת ועוד קצת עד ש……………..
~מנקודת המבט של נתנאל~
"יואו אלפי, אחותך דביר מושלמת!" אמרתי לאלפי "אדון נתנאל, דביר מחוץ לתחום!" הוא אמר לי וצחקנו. הבנתי שהוא צוחק איתי. "אני הולך אחר כך להציע לה לצאת איתי לדייט.. טוב?" אמרתי לאלפי "בהצלחה אחי" הוא אמר ושמענו שירים באנגלית על ווליום חזק ושרנו כמו שני אדיוטים.. היה מה זה כיף ושמעתי את דביר צועקת "יש פה עוד אנשים!!" אבל אלפי לא התייחס ואני עצרתי את המוסיקה. "מה אתה עושה?" אלפי אמר "היא ביקשה להפסיק.." אמרתי והוא אמר "מאוהב?" אמרתי שאני עוד לא מכיר אותה ושאלתי "מה עם נטלי? יש חדש?" ואלפי אמר "לא, אין.. ולא יהיה גם.." ריכלנו כמו בנות על נטלי ועל החברות הסתומות שלה וניסינו לחפש לאלפי מישהי חדשה. אחרי איזה חצי שעה שהיה כבר מאוחר ממש הטלפון של אלפי צלצל , אלפי ענה ושם על רמקול.. זאת הייתה נטלי. 'אלפי? מה קורה? נטלי שאלה 'מה את רוצה??' אלפי אמר ועשה לי סימן להיות בשקט אבל שמתי מוסיקה חזק שהיא לא שמעה את אלפי ושנינו מתפקעים מצחוק. היא צעקה ושאלה איפה אתה וזה , נלחצה.. ואז היא אמרה 'אני רוצה שנחזור' עצרתי את המוסיקה ואלפי אמר לה 'בחלומות הכי הכי פרועים שלך' וניתק.. אחרי כמה שניות נטלי התקשרה אליי, עניתי והיא בכתה. נטלי לא ידידה טובה שלי אז שמנו עוד פעם מוסיקה וצעקנו לה 'את אוויר בשבילנו' וניתקנו. אחר כך התפקענו מצחוק ונשארתי לישון אצל אלפי כי לא היה לי כוח לחזור הביתה.. גם כך ההורים שלי אצל סבתא שלי.
~חזרה לסיפור~
והוא התקרב עוד קצת ועוד קצת עד ש……………………….


תגובות (3)

למה את מותחת?!?!
תמשיכי…

24/01/2015 16:11

תמשיכי

24/01/2015 16:42

תמשיכי

24/01/2015 18:33
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך