הסיפור של דביר – פרק 5

LOVE# 19/02/2015 1582 צפיות תגובה אחת

הסתובבתי וזה היה אלפי…. "יא דפוק, נבהלתי!" אמרתי לו והוא אמר "אני חולה עלייך שאת עצבנית" וצחקנו. קמתי מהמיטה, צחצחתי שיניים, לבשתי גופייה ושורט ויצאתי לגינה שלנו, ישבתי בכיסא, אכלתי פירות והתכתבתי עם מייק.
'בוקר טוב לנסיכה' מייק כתב לי
'בוקר טוב אהוביי, מה קורה?' כתבתי
'בסדר! ואיתך?' הוא השיב
'גם.. משעמם לי, בוא אליי<3' עניתי לו
'אני יוצא<3' הוא כתב לי וחיכיתי לו.
~מנקודת המבט של מייק~
רשמתי לדביר שאני יוצא והלכתי להתארגן. לבשתי חולצה יפה כזאת וג'ינס קרעים ארוך. לבשתי נעליים וירדתי למטה לשתות מים ושמעתי דפיקה בדלת. הלכתי לפתוח ולירון עמד בחוץ. "לירון, מה אתה עושה פה?" אמרתי לו "סתם, באתי.. היה לי משעמם" הוא ענה "תקשיב, אני בדיוק בדרך החוצה ואני לא יכול כל כך להיות איתך היום." אמרתי ללירון "טוב, ביי" הוא אמר והלך.. ראיתי שהוא הלך לכיוון הבית שלו אז הלכתי לדביר. הגעתי, דפקתי בדלת ודביר צעקה לי "שנייה" ושמעתי שהיא קפצה משמחה שהגעתי. דביר פתחה לי את הדלת, נתתי לה נשיקה ויצאנו לבחוץ לשבת על הכיסאות. "היום אני לא יכול להישאר הרבה זמן כי אני צריך ללכת לסידורים.." אמרתי לדביר אבל אין לי באמת סידורים.. יש לדביר מחר יומולדת ואני חייב להתארגן. "טוב, באסה.." דביר אמרה בפרצוף מבואס.. אבל היא ישר אמרה "אני מקווה שיש לך בגד ים מתחת.." ועניתי לה "לא.." "נו, אז מה נעשה עכשיו?" היא שאלה. נישקתי את דביר ואמרתי לה "שאני איתך אני לא צריך לעשות כלום.. מה שאני צריך זה אותך" הפנים שלה האדימו והתנשקנו.
ראיתי על השעון שכבר השעה 11:00 ויש לי המון דברים לעשות היום ליומולדת של דביר. "דבירי, אני צריך ללכת" אמרתי "אוף נו, תישאר איתי עוד קצת.." דביר ענתה וחייכה את החיוך המושלם שלה. לא יכולתי שלא להישאר איתה אבל אמרתי "אוקיי, טוב… אבל קצת" "לאן אתה כל כך ממהר??" דביר אמרה לי ועניתי לה "אמא שלי רוצה שאני אלך לקנות כמה דברים בסופר שבקניון, אני צריך לעבור בחנות הזאת של הצילום לקחת את הצילומים של אבא שלי לדרכון שלו ועוד מלא דברים.." ישבנו אחד ליד השני ודביר אמרה לי "אני אוהבת אותך" ונישקתי אותה.. היא לא תאמין למה שיחכה לה מחר בבית שלה. ישבנו קצת וצחקנו ואמרתי לדביר שאני הולך להטעין את הטלפון שלי עד שאני אלך ועל הדרך עליתי רגע לאלפי. "אלפי, מחר אני מפתיע את דביר ליומולדת שלה. אני תכננתי להיכנס מוקדם ממש ולשים ולארגן לה הכל בחוץ ליד הבריכה וזה.." אלפי אמר לי "אין בעיה, אני נותן לך את המפתח וכשאתה בא בבוקר שים אותו על השולחן במטבח.." "תודה" אמרתי לאלפי והתחבקנו(חיבוק בנים)
היה השעה כבר 11:45 ואמרתי לדביר ביי, נתתי לה נשיקה והלכתי לקניון. קניתי לה מלא גופיות רחבות כאלה כמו שהיא אוהבת ללבוש כל הזמן ושורטים וג'ינסים מהחנות שהיא אוהבת "pull&bear" ומסגרתי תמונה שלי ושלה בגדול כזה.. תמונה שאנחנו מתנשקים. כתבתי לה ברכה מכל הלב של איזה 2 עמודים שלמים בלי להעתיק משום אתר. קניתי לה פיג'מה שהיא נורא רוצה ולא יוצא לה ללכת לקנות. אני מקווה שהיא לא קנתה את זה כבר.. קניתי לה מלא מלא בלוני הליום.. איזה חמישים בלונים רגילים ועוד מלא מיוחדים וזה.. ובנוסף קניתי גם בקבוק שיש בפנים דובוני גומי.. היא חולה על זה.
תכננתי שאני אבוא לארגן הכל בשש בבוקר כי דביר קמה מוקדם.. לגינה שלה יש אפשרות לעשות חושך כזה כמו לילה אז אני יעשה את זה וידליק נרות של לב.. ואת כל שאר הדברים אארגן יפה. אני גם יכין לנו מילקשייק ואני מקווה שהיא תאהב את זה.
~חזרה לסיפור~ (אני מזכירה שחזרה לסיפור זה נקודת המבט של דביר)
קמתי בבוקר, צחצחתי שיניים, התלבשתי יפה כי היום זה היומולדת שלי!!!
ירדתי למטה ובמדרגות היה תלוי מהתקרה פתק קטן מקופל שמחובר לזר פרחים מושלם.. פתחתי את הפתק והיה כתוב:……………………………………………………………..


תגובות (1)

מאוד מאוד מאוד מעניין!! תמשיכי!

19/02/2015 20:55
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך