הסיפור של דביר – פרק 6

LOVE# 25/02/2015 1557 צפיות 2 תגובות

פתחתי את הפתק והיה כתוב: שימי את הזר ותעצמי עיניים. שמתי את הזר ועצמתי עיניים, אחרי כמה שניות הרגשתי מישהו לוקח אותי ולא הצלחתי להריח אותו כי אני מזהה את הריחות של כל אחד.. הגעתי לגינה והוא סובב אותי ואמר בקול מוזר "תפתחי את העיניים" היה שם עוד פתק והיה כתוב: תסתובבי. הסתובבתי ונדהמתי!! ראיתי מלא מלא מלא בלונים, מלא בגדים מ"pull&bear", הפיג'מה שרציתי מלא זמן, דובוני גומי, נרות דלוקים בצורת לב, ראיתי תמונה גדולה שלי ושל מייק מתנשקים ומכתב של 2 עמודים ליד הכל.. הבנתי שזה ממייק אבל לא ראיתי אותו "מייק?" אמרתי והוא הגיע מאחוריי. "אהבת?" הוא שאל וחייך את החיוך המושלם שלו. "מאוד!! תודה בובי שלי! אני מאוהבת בך!" אמרתי והתנשקנו נשיקה ארוכה ממש והוא הקריא לי את המכתב הארוך והמרגש שלו. ירדו לי דמעות מרוב שהתרגשתי.. מייק ראה שבכיתי, הוא ניגב לי את הדמעות ואמר "התפקיד שלי ביומולדת שלך הוא לשמח אותך ולא שתבכי בגללי" ואמרתי לו "אני הכי שמחה בעולם.. אני שמחה שיש לי אותך" והוא נישק אותי.. מייק פתאום קם ואמר "חכי רגע אני כבר בא" והוא רץ לדלת, יצא ולא הבנתי מה קרה.. הלכתי לבדוק וראיתי את לירון. התקדמתי לעברם ושאלתי "לירון, מה אתה עושה פה??" והוא אמר לי "באתי לבדוק" מייק אמר מיד "יא חתיכת דוחה, עוף מפה! מה נראה לך שאתה בא עד לפה להציץ מה אנחנו עושים?!" לירון אמר "איזה חבר אתה!" והלך. מייק אמר לי "אני מצטער על מה שקרה עכשיו.." וחיבקתי אותו.. אני מתה על הריח שלו. "אני רוצה שכל העולם ידע שאנחנו זוג!" מייק אמר וחיבקתי אותו חזק יותר. ראיתי פתאום את נתנאל ושאלתי אותו "היי, באת לאלפי?" הוא ענה לי "כן, מזל טוב קטנה!!" והוא נתן לי חיבוק ועלה לאלפי. מייק אמר "כל אחד אחר היה עושה לך פרצוף על זה שנתנאל חיבק אותך אבל אני יודע שאתם כמו אחים.." ואמרתי לו "אתה משהו מיוחד" ונכנסנו פנימה לגינה. מייק אמר לי שהיום שלי איתו עדיין לא נגמר ואנחנו הולכים לסרט רומנטי במיוחד.
יצאנו לסרט, והגענו לקופות.. כל העיניים של הבנות היו על מייק, אבל אז הוא נישק אותי אז הן הורידו את העיניים וצחקנו.. קנינו כרטיסים ופופקורן ונכנסנו לסרט. סרט ממש יפה ורומנטי. בסוף הסרט, מייק ואני יצאנו מהקולנוע והתחלנו ללכת לכיוון הבית שלי.. מייק אמר "תקשיבי, אני מאוהב בך! אף פעם לא הרגשתי כל כך טוב! אבל אני מפחד שתתאהבי במישהו אחר וניפרד.. אני צריך שנוכיח אחד לשני שאנחנו באמת אוהבים אחד את השני.." אמרתי למייק "בוא רגע" משכתי לו ביד וישבנו על איזה ספסל.. "מייקי, תקשיב.. אנחנו לא צריכים הוכחות.. לפחות אני לא צריכה.. אני יודעת שאחרי כל מה שעשית בשבילי עד עכשיו זאת הוכחה אחת גדולה. ואתה יכול לסמוך עליי.. במי יש לי להתאהב? בלירון? ממש לא! אני מאוהבת רק בך!! טוב?" והתנשקנו.. חזרנו הביתה וראיתי על השולחן במטבח מתנה עטופה. שאלתי את אלפי "מה זה?" ואלפי אמר לי "מתנה ממני ומנתנאל" והוא חיבק אותי וגם נתנאל והם אמרו "תפתחי" פתחתי את הבושם שהכי אהוב עליי אבל לא שווה להשקיע בו הרבה כסף כי הוא עולה מלא כסף.. לא שאין לי כסף.. פשוט לא היה שווה להשקיע. "וואי, יואווו!! אני לא מאמינה אתם מדהימים!!!" אמרתי וחיבקתי אותם. "תודה" הוספתי ואני ומייק עלינו לחדר. "וואי, איזה תותחים הם יצאו.." מייק אמר לי והושיט לי את היד שאני אבוא לשבת לידו. ישבתי והוא אמר "את מדהימה דבירי!! את יותר שווה מכולם.. ותגידי, נועה וליאן לא עשו לך כלום?" ופתאום נועה וליאן צצו משום מקום עם מלא מלא בלונים וחבילת שוקולד ענקית וכמובן ברכה ארוכה מאוד.. "הנה אנחנו!! נראה לך ששכחנו??" אמרו ליאן ונועה וחיבקו אותי. הראיתי להן מה מייק עשה לי והם ממש אהבו ואמרו "הלוואי עלינו" וצחקנו.. הצטלמנו מלא והעלתי תמונה לאינס שלי ושל מייק מתנשקים עם הבלונים ועם הזר.. והיה לי מלא לייקים! נועה וליאן הלכו אחרי כמה שעות והגיע כבר הערב. שמעתי פתאום צלצול בדלת.. אני ומייק ירדנו לפתוח, זה היה משלוח.. "מה זה מייק?" שאלתי "תפתחי" הוא אמר וחייך. פתחתי והיה שם את הסופלה שוקולד שאני אוהבת ואת העוגת תותים האלופה של הקונדיטוריה שאני אוהבת! ושאלתי את מייק "אתה בא לאכול?" מייק ארגן צלחות וכפיות, הכנתי לנו אייס קפה וישבנו לאכול.. "מייק.. רק שתדע, זה היומולדת הכי טובה שהייתה לי בחיים! אני אוהבת אותך" והוא נישק אותי.. סיימנו לאכול, שטפנו כלים ואמרתי "אתה נישאר לישון פה, נכון?" ומייק אמר לי "אם את רוצה" והתנשקנו.. הלכתי לארגן לו חולצה ומכנס נורמלי לישון.. שלא ישן עם גינס והבאתי כרית ושמיכה יותר גדולה לשנינו.. מייק התלבש וראו לו את כל השרירים והקוביות, כי הבאתי לו גופייה.. ואני התלבשתי ומייק שאל "בגלל שאם שמים מוסיקה בבית שלכם לא שומעים מבחוץ אז אנחנו היום לא נישן עד 2 בלילה לפחות.." ולא הבנתי מה הוא מתכוון לעשות.. הוא שם מוסיקה על פול ווליום ואני אמרתי "יא משוגע!!" והתחלנו לרקוד וזה, התחרפנו. אלפי ונתנאל נכנסנו והשתגעו גם.. ואחרי 2 בלילה אמרתי עצרתי את המוסיקה ואמרתי "יאללה, כולם מתפזרים.. אני עייפה.. לילה טוב.. ותודה אלפי ונתנאל" וחיבקתי את שניהם. הם יצאו ומייק ואני התנשקנו והלכנו לישון.. מייק חיבק אותי כל הלילה והריח שלו פשוט… וואי אני מאוהבת בריח הזה!
כשהגיע כבר בוקר, הסתובבתי ולא ראיתי את מייק. הלכתי לבדוק וראיתי……………………………………………………………….


תגובות (2)

אווו!!!!! תמשיכי!!!!

26/02/2015 08:14

תמשיכי

10/03/2015 00:04
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך