LOVE#
סורי שלא העליתי הרבה זמן.. לא יוצא לי לכתוב בקושי. מקווה שתאהבו:*

הסיפור של דביר – פרק 8

LOVE# 23/08/2015 1710 צפיות אין תגובות
סורי שלא העליתי הרבה זמן.. לא יוצא לי לכתוב בקושי. מקווה שתאהבו:*

"מה?? אני לא מאמינה!" אמרתי למייק וירדו לי דמעות "כן… אני התווכחתי שאני לא עובר, אפילו לא שאלתי למה.. אני לא חוזר הביתה אני אוכל להיות אצלך?" מייק אמר לי והנחתי את הראש שלי על החזה שלו ואמרתי "ברור מייקי אבל מה יהיה?" "יהיה טוב" מייק אמר וליטף לי את הראש.. אני אוהבת אותו כל כך ולא מוכנה לאבד אותו בחיים!
הלכנו לבית שלי, אלפי ונתנאל ראו שחזרנו והם אמרו "טוב, אנחנו נוסעים ליומולדת של חבר.. נחזור מאוחר" אמרנו להם ביי והם הלכו. עליתי למעלה, לבשתי פיג'מה והבאתי למייק חולצה ומכנס והוא והוריד את החולצה מולי ויש לו שרירים וקוביות.. וואי עוד שנייה התעלפתי. "על מה את מסתכלת?" הוא אמר בחיוך והתקרב אליי "כלום" אמרתי וצחקתי. הוא הביא לי נשיקה ארוכה מאוד… נשיקה מהאגדות, נשבעת שזה הרגיש לי ככה! אני כל כך אוהבת אותו!! ישבנו וראינו סרט רומנטי ובאמצע הסרט הוא אמר לי "דבירי…." עצרתי את הסרט והסתכלתי עליו וראיתי את העיניים שלו.. הן היו כל כך עצובות וירדו לו דמעות. חיבקתי אותו מהר והוא המשיך את מה שהוא רצה להגיד "מה נעשה? אני ממש ממש לא רוצה לעבור בית.. טוב לי פה!" "אני מבינה אהובי.. אבל אני גם לא יודעת מה נעשה! אני כל כך לא רוצה שניפרד" אמרתי וירדו לי גם דמעות.. מייק ניגב לי את הדמעות ואמר "אל תבכי דבירוש" והוא קיבל הודעה "מי זה?" שאלתי "זאת אמא שלי.. היא כתבה שאם אני לא מגיע הביתה אז אני אחטוף הרבה על הראש. תגיע מיד לפני שאני אצטרך לבוא ולקחת אותך." הוא אמר "וואי מה עושים?" שאלתי "לא עושים כלום, לא מעניין אותי כלום. אני לא הולך! היא לא יודעת איפה את גרה והיא בכלל לא יודעת שאני אצלך." הוא אמר "אבל מייק אני לא רוצה שתסתבך…"
אמרתי ודאגתי שאולי אמא שלו יודעת איפה אני גרה. "אל תדאגי" הוא אמר וחיבק אותי. המשכנו לראות את הסרט ואחרי רבע שעה שמענו דפיקות בדלת.. קפצתי, אני לא מאמינה שהיא כאן!! מייק יצא ואמר לי להישאר פה. שמעתי מהדלת שמייק ואמא שלו התווכחו וצעקו והוא אמר לה "אני שונא אתם את יודעים? אתם הורסים לי ת'חיים! את הכל!! את החברים שלי, את האהבה הכי גדולה בחיים שלי, וכיף לי פה כל כך ואתם חייבים להרוס! עם איזה משפחה גדלתי אלוהים!! העיקר לימדתם אותנו שחשוב בחיים לא לוותר על מה שאנחנו רוצים אז עכשיו אני לא מוותר ואני לא עובר! מצידי תעברו אתם לבד, מטומטמים" ונכנס לבית ונעל את הדלת. הוא התיישב על הרצפה וישבתי עליו וחיבקתי אותו.. לא דיברנו ופשוט היינו ככה חצי שעה! קמתי למזוג לנו ספרייט כי היה נראה שאחרי השיחה הזאת זה יעזור..
הוא שתה, קם ונישק אותי. ואחר כך הוא אמר "אני אוהב אותך ואני בחיים לא אעזוב אותך. את אהבת חיי!" המשכנו להתנשק ואז הייתה שוב דפיקה בדלת. הפעם אני פתחתי וזה היה שליח פיצה.. אמרתי שלא הזמנו פיצה והשליח אמר שזה פיצה ששילמו עליה ושלחו אותה אליכם. והוא הלך. מייק היה רעב אז הוא לקח את זה מהיד שלי וראה שיש שם פתק. הוא התעצבן וזרק את הפיצה. שאלתי "למה זרקת?" והוא ענה "זאת אמא שלי שלחה, היא רשמה שאני מקווה שתבין שאני לא התכוונתי וזה רק לטובתך.." חיבקתי אותו ואמרתי לו שנכין אנחנו ארוחה והרבה יותר טובה והוא עזר לי להכין פנקייקים עם אייס קפה וקצפת ופירות ושוקולד.. בקיצור היה טעים מאוד. היה כבר שתיים בלילה ועלינו למעלה לחדר שלי. לאט לאט נרדמתי והרגשתי שמייק נתן לי נשיקה, כיסה אותי וחיבק אותי. אני פשוט מאוהבת בו!
קמתי בבוקר ועוד הפעם לא ראיתי את מייק.. צחצחתי שיניים וירדתי למטה, הוא היה למטה והוא הכין לי ולו ארוחת בוקר מפנקת במיוחד… "בוקר טוב אהובי" אמרתי לו וחיבקתי אותו מאחורה.. הוא הסתובב ונתן לי נשיקה. "בוקר טוב אהובתי" הוא אמר "השקעת בשבילי" אמרתי והוא ישר אמר "מגיע לך" והתנשקנו. באנו לשבת לאכול והייתה דפיקה בדלת…………………


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך