אני חדשה אז אם יש לכן הצעות לאיך לשפר את הסיפור אז תכתבו בתגובות..
מקווה שתאהבו את הסיפור.. <3

הסיפור של ניצן.

30/12/2013 904 צפיות 3 תגובות
אני חדשה אז אם יש לכן הצעות לאיך לשפר את הסיפור אז תכתבו בתגובות..
מקווה שתאהבו את הסיפור.. <3

-הצגת דמויות-

אני!- אני ניצן, בת 16 עוד חודשיים מחיפה, אני אוהבת לשיר וללכת לשופינג עם חברות, אני חושבת שאני חברה טובה (לפחות משתדלת להיות), אני תמיד מנסה למצוא את הטוב שבי ולא את הרע.., יש לי עניים כחולות כהות, שיער עד המותניים בצבע חום ובקצוות שטני, אני לא שמנה ולא רזה גובה ממוצע, אין לי חבר!!

ירון- הוא חתיך שיער שחור עניים ירוקות גבוה שרירי אוהב מסיבות, מעשן, שותה.

שיראל- חברה שלי.. אני ממש אוהבת אותה! <3 היא ל הזמן מצליחה איך שהוא להרגיע אותי תמיד! <3

עדן- עוד חברה שלי.. היא חברה שלי מכיתה ג' בערך.. כי בכיתה ב' היא עשתה עליי חרם.. אבל למדתי לסלוח לה וחוץ מזה זה לא אשמתה היא פשוט הלכה עם כל מי שעשה עליי חרם אם לא החרם יעבור עלייה.. ובעקיבות ריב שהיה לנו אני איבדתי בה את האמון.. כמו שאומרים: "אמון זה הדבר הכי קל למצוא, והכי קל לאבד.."

ליאל- ילדה ממש פרחה בית הספר שלי.. היא מאוהבת בילד שיושב לידי בכיתה.. והיא כל הזמן מסתובבת עליו למרות שהיא רואה שהוא לא שם עלייה ואוהבת משהי אחרת מהכיתה..

אגם- אחותי הגדולה.. בת- 18 עוד שבוע, יפה, רזה שיער חום בהיר מאוד חלק, עניים כחולות גובה ממוצע מקובלת יוצאת הרבה למסיבות שותה נפרדה מחבר שלה שהיו ביחד חודשים, אנחנו לא דומות בכלל!!

רז- הילד שאני מאוהבת בו.. הוא פשוט מושלם יש בו את כל מה שרציתי שיהיה בחבר שלי.. אנחנו דיברנו על זה והוא אמר שהוא אוהב אותי גם אבל שאם אנחנו נהיה חברים אז זה יהרוס לנו את הידידות הטובה שלנו.. והידידות שלנו היא באמת טובה.. כולם חושבים תמיד שאנחנו חברים אבל אנחנו תמיד אומרים לכולם שחברות הורסת את הידידות וזה נכון..

שרון- אחותי הקטנה בת 5 חודשים..


תגובות (3)

אוומייגאאד אני עשיתי 5 צפיות מרוב שאני קוראת את זה הרבה כל כך תתחילי

30/12/2013 10:00

איזה חמודה תודה!! <3
ואני אתחיל אל תדאגי.. :)
אוהבת אותך.. <3

30/12/2013 11:27

יואו גם אני איזה סיפור מושלם!
תמשיכי את הסיפור!!!

04/01/2014 02:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך