העבריין שלי -הקדמה

31/05/2018 459 צפיות אין תגובות

לנה מריסון – בת 18 , גרה בסנט לואיס שבארה"ב יחד עם אחיה הבכור ג'ו .
בת לג'סיקה ארנולד , עובדת בחנות בגדים שברחה מהבית והשאירה את ילדיה בבית לבד כאשר הם היו 17 ו20, ולספלינטר מריסון , עבריין מאוד מסוכן בעולם התחתון , שנטש את ילדיו ואת אישתו שגידלה אותם לבד כבר מגיל 22.בהמשך לנה מתאהבת בעבריין האויב הגדול של אביה , הנריק ליונס ,בן ה-21.
לנה רוצה לחסל את אביה שהורס את כול ארה"ב .

ג'ו מריסון – אחיה הגדול של לנה , בן 21 , סנט לואיס , ארה"ב .
נולד כילד בכור לג'סיקה ולספלינטר ,המלך של העולם התחתון כבר יותר מעשור .
ההפך הגמור מאביו , תלמיד מצטיין בקולג' בתחום הכרימינולוגיה , אוהב לבשל ולעזור בבית , אך בהמשך אוגר כוחות כדי לעזור ללנה לנצח את אביהם ספלינטר .

הנריק ליונס – האויב הגדול ביותר של ספלינטר . בן 21 , משכונת הפשע הגדולה ביותר בסנט לואיס שבארה"ב . לנה וג'ו גרים באותה שכונה בה הוא גר אך הוא אומר כי מעולם לא הכיר אותם או שמע עליהם . אמא של , מריה פטרוב , נפטרה כאשר היה בן 16 , ואביו מג'יק ווילשר נטש אותם .

ספלינטר מריסון – העבריין הכי גדול של ארה"ב ולו כנופיה ענקית . במקור מאורגון שבארה"ב אך בגיל 18 עבר לסנט לואיס , והוא לא הצטיין בלימודיו אף פעם .
אמו , סנטנה הלמסלי , עזב את ארה"ב כאשר ספלינטר היה בן 30 , ואביו קירק הנדרסון , נהרג בתאונת דרכים בדכו הביתה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך