העבר תמיד קשור בעתיד פרק 5

29/06/2012 872 צפיות 3 תגובות

אז הלכתי אליו והוא הסתכל עלי במבט של מה לעזאזל היא עושה כאן???
"אני מבינה שאתה לא רוצה לראות אותי..זה בסדר גם אני לא בדיוק מעריצה שלך…אבל אני חייבת להבין למה אתה לא עוזב את רועי כאילו די הבנאדם השתנה תשחררו אותו..ולמה בדיוק אמרת לו שאני התנשקתי איתך??" אמרתי לו ופתאום הוא התקרב אליי ונישק אותי,בלי שום התראה מוקדמת שום דבר
דחפתי אותו אחורה וצעקתי עליו"ממש חבר טוב אתה,מנשק את החברה של חבר שלך"
"את לא מבינה..אה ? ועוד הבנות אומרות על הבנים שהם לא מבינים..אני רוצה אותך ולא אכפת לי ואם אני צריך להרוס את רועי אני יעשה את זה" הוא אמר לי בלי לחשוב פעמיים,"אם אתה כל כך רוצה אותי אז אמור להיות לך אכפת ממני לא?" אמרתי לו,"אכפת לי,בגלל זה אני רוצה להרחיק אותך מרועי..את לא מבינה הוא אף פעם לא ישתנה הוא תמיד ישאר רועי של כיתה ט' את לא מבינה יש לו קטעים שהוא לא שולט בעצמו…הוא יכול גם להרביץ לך פתאום." הוא אמר לי,ואני החזרתי לו בשיא האדישות..כי באמת לא האמנתי שרועי מסוגל לדבר כזה.."אני לא מתכוונת לשבת כאן ולשמוע את השטויות שלך."
"את תראי שאני צודק..אבל תמיד את יכולה לפנות אלייך,כי אני לא מתכוון לתת לו לפגוע בך."
הלכתי משם לרועי,הייתי חייבת להזהיר אותו,להגיד לו משהו,שיזהר מעידו,כי הוא היה כל כך בטוח בעצמו.
אחרי שסיפרתי לו את זה..רועי היה פשוט בנאדם אחר,הוא היה כל כך עצבני,קילל בלי סוף את עידו וברגע
שבאתי לחבק אותו ולהרגיע אותי הוא פשוט העיף את היד שלי שפגעה בארון..באותה השנייה..התחלתי להאמין שמה שעידו אמר לי היה נכון..אולי באמת יש לו קטעים כאלה.
"חיים שלי אני מצטער את בסדר…אני אני לא יודע מה יש לי אני לא יכול,את לא מבינה שהוא רוצה לקחת לי אותך?אני אמות אם אני אאבד אותך.."
הסתכלתי עליו במבט מוזר כזה חייכתי חצי חיוך והלכתי..
ביום שלמחרת הייתה לנו הרצאה..אני ישבתי שורה מתחת לרועי..ישבתי ליד חברה טובה שלי שקוראים לה לינוי והתחלתי לספר לה מה שקרה..שפתאום המורה צעקה"אהה עידו תתחלף עם לינוי"
לא ידעתי מה לעשות עם עצמי..הסתכלתי על רועי "אל תדאגי אני בסדר מלאך שלי " הוא אמר לי בטון בטוח מדי בעצמו שזה לא בדיוק הרגיע אותי
היד שלי כאבה מהמכה של אתמול אז החזקתי אותה כזה.."מה קרה לך ביד?" עידו שאל.."כלום קיבלתי מכה אתמול…"אמרתי לו.."קיבלת מכה לבד או שמישהו עזר לך?" הסתכלתי עליו במבט שלא אומר דבר אחר מלבד דיי!!
ואז יצאנו מההרצאה ושמעתי את עידו קורא לרועי."תקשיב אני מכיר את החרא שלך,אני יודע איך אתה כשאתה עצבני,אבל אני נשבע לך,יקרה לה משהו,אני לא חושב פעמיים ואתה תשלם על זה"
מפה הכל רק נהיה גרוע יותר!!


תגובות (3)

אהבתי מאד את הסיפור שלך ומקווה שההמשך כבר "על אש קטנה" תודה ממני
בקי ♥

30/06/2012 03:38

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!

30/06/2012 04:02

חחח ההמשך בדרך..שבוע טוב :)

30/06/2012 10:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך