מיוש ♥
מקווה שתהנו... ♥
חמש תגובות וממשיכים... :)

העולם משתנה לי… פרק 10

מיוש ♥ 12/12/2013 739 צפיות 5 תגובות
מקווה שתהנו... ♥
חמש תגובות וממשיכים... :)

עצמתי עניים… פתאום הרגשתי נשיקה קטנטנה על השפתיים – דניאל.. הוא לחש לי אוהבתי והתעוררתי זה היה רק חלום! חלום זה היה חלום!! בגלל שהוא רצה שאקום הוא השתמש בדרך הכי נוראית עבורי הוא אמר: "יש דבורה בחדר".
צ ר ח ת י!!! כן כן אני ממש מפחדת מדבורות ואני אספר לכם למה – כשהייתי בת 5 נסעתי לאילת עם משפחתי, ביום האחרון שלנו באילת ראיתי כוורת של דבורות ובאותו הזמן לא ידעתי מה הן עושות אלא חשבתי שהן חמודות ממש כמו הבובות שלי.. אז התקרבתי אליהן והכנסתי את ידי אל תוך הכוורת – באותו יום ביליתי בבית החולים בגלל שכולי הייתי עקוצה בכל הגוף.
ומאז שסיפרתי לדניאל את זה כל פעם שהוא רוצה – להתעלל/ להציק/ לעצבן/ להעיר אותי הוא אומר שיש לידי דבורה ואני ישר צורחת… כן ככה אני 
"מאמי את ממש חיוורת על מה חלמת?" שאל ברוך.
"עזוב כבר שכחתי.." לחשתי כי לא רציתי לספר לו על החלום המזעזע הזה…
"טוב נסיכה תיכננתי לנו הפתעה! שימי בגדים ובואי אחריי מהממת שלי…
התלבשתי יפה (לפחות לדעתי) – חולצה ורודה זוהרת נופלת, סקיני שחור עם פייטים, סרט ורוד עם פפיון שחור בשיער, ונעלי אולסטר ורודות עם שרוכים שחורים.. פשוט מושלם!
ההפתעה הייתה: נסענו לבית קפה בפריז ודניאל הזמין לי עוגת שוקולד פריכה עם פצפוצים ושוקו חם עם קצפת יאמי…. ;) ואז ראיתי אותי – את ההוא מהחלום..


תגובות (5)

היי סיפור מהממם
אשמח עם תקראי את שליי ותגידי לי עם אהבתת?.?

12/12/2013 07:29

תמשיכי

12/12/2013 07:51

מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ♥ תמשיכיייי

12/12/2013 08:25

מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ♥ תמשיכיייי

12/12/2013 08:25

הרגע קראתי את כללל הפרקייים מהמממממממם ♥ מחכה להמשךךךך :)

12/12/2013 08:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך