Lorinush
היי אנשנושים...
פרק חדשדש :)
היום היה לי תיום הכי טוב בעולם ! קיבלתי במיצב בעיברית - 89 !! אעאעאעאעאע
~ריקוד ניצחון~ ~ריקוד ניצחון~ ~ריקוד ניצחון~
אתם לא מכירים תמורה שלי לעיברית... היא המורה הכי טובה בעולם!
אם הייתם מקבלים 60 - הייתם תלויים על המזגן.
אם הייתם מקבלים 50 - הייתם תלויים על העץ בחוץ.
אם הייתם מקבלים 40 - הייתם תלויים על מטוס ! -,-׳ מטריד...
עכשיו אני וליאן מתווכחות מי ניתקה את השיחה...
סליחה על החפירות...
<3 לונלון ולונלון..
~Lorinush , ~swag-its-cool

העולם שלי? לא מה שחשבתם… – פרק 7 ! ❤

Lorinush 27/05/2013 1142 צפיות 11 תגובות
היי אנשנושים...
פרק חדשדש :)
היום היה לי תיום הכי טוב בעולם ! קיבלתי במיצב בעיברית - 89 !! אעאעאעאעאע
~ריקוד ניצחון~ ~ריקוד ניצחון~ ~ריקוד ניצחון~
אתם לא מכירים תמורה שלי לעיברית... היא המורה הכי טובה בעולם!
אם הייתם מקבלים 60 - הייתם תלויים על המזגן.
אם הייתם מקבלים 50 - הייתם תלויים על העץ בחוץ.
אם הייתם מקבלים 40 - הייתם תלויים על מטוס ! -,-׳ מטריד...
עכשיו אני וליאן מתווכחות מי ניתקה את השיחה...
סליחה על החפירות...
<3 לונלון ולונלון..
~Lorinush , ~swag-its-cool

עבר שבוע, שבוע מהיום הנורא ששינה את חיי. אבי נמצא במאסר, שבוע הבא יום המשפט שלו, ידונו אותו ויחליטו מה עונשו. יום לאחר המקרה, לא הלכתי לבית הספר בתירוץ של ׳אני חולה׳. יום לאחר מכן, חזרתי לבית הספר והתנהגתי כאילו לא קרה כלום, למרות שהיה לי קשה. כל לילה, אני נזכרת במה שקרה, נזכרת בפרצופו התחמן, ומתעוררת בבכי חסר כל רחמים.
בשבוע באחרון אני ופז מאוד התחברנו… וגם כל החבורה שלה. התחלתי להסתובב איתם קצת. גם עם החבורה שלי, אבל גם עם שלהם.
קמתי משכיבה לישיבה וצלצול הפלאפון נשמע ברקע,על הצג הופיע ׳פז׳, חייכתי ועניתי לה ״הלו?״ שאלתי בחיוך וחיכיתי לתשובתה ״אל תשחקי אותה ! אני יודעת הכל, הכל בגללך חתיכת מטומטמת״ אמרה פז ואני הסתכלתי על הקיר במבט אטום. ״מ…ה?״ ברושי הצלחתי למלמל והפסקתי לשחק עם קצוות שיערי. ״את ציירת לי את הציור״ אמרה וצחקקה ״אה כן…״ אמרתי וגיחכתי. ״צוחקים איתך…״ אמרה והתחלנו לצחוק. ״אז.. אממ.. היום בשבע אצל דרור, ביי״ אמרה וניתקה לפני שאני ישחיל מילת התנגדות. נאנחתי. מה יש לי להפסיד?!

נקודת מבט פז:
הזמנתי את אור אל דרור הביתה… הכל הולך לפי התוכנית, היום דרור ואור יהפכו רשמית לחברים ומשם הכל יסתדר בדיוק כמו שתכננו…
הלכתי להתקלח (הכנות למסיבה) וכשסיימתי לבשתי שורט לבן עם קרעים, גופיה ורודה מקושקשת ונעלי עקב גבוהות ורודות, עד שהטלפון שלי צלצל ובצג הופיע ׳דניאל׳, ״הלו?״ שאלתי בהיסוס תוך כדי שאני מסדרת את שיערי.״פז? הזמנת אותה?!״ שאל דניאל מהצד השני וצחק ״כן… אל תדאג, היום תצפה לה הפתעה לא כל כך נעימה״ אמרתי וצחקקתי ״טוב ביי… נתראה בשבע מותק״ אמר ״נתראה חיימ״ אמרתי וניתקתי. ככה אנחנו מדברים, מאמי, מותק, חיימ, נשמה…
מצד אחד אני אוהבת את אור, התחברתי אליה מאוד, אבל מצד שני אם אני לא יעשה את מה שתכננו, יחשבו שאני חננה ולא זורמת בכלום ! אוף.
הערב הגיע וכולם התחילו להגיע עומר, דניאל, דרור, מתן ועוד תלמידים מבית הספר… ״איזה מהממת!״ צעקה מאי, השתחררה ממתן ורצה לחבק אותי ״איפה היא?״ הוסיפה והסתכלה בעיניי. ״אני יתקשר אליה עכשיו…״ אמרתי ורצתי אל חדרו של דרור ״מאמי תזהרי לא ליפול !״ צעק איזה אחד וקרץ לי. חייכתי אליו חיוך מפתה והמשכתי לחדר של דרור, בניסיון לחייג אליה אך ללא הצלחה. ״פאק שתענה!״ צעקתי ונתתי מכה לפלאפון ״הלו?״ שאלה בקולה המתוק ואני העלתי את חיוכי ״את… באה?״ שאלתי בהיסוס וחיכיתי לתשובה, עדיין מה שהולך להיות היום… במקומה לא הייתי באה. ״כן, אני בדרך אליכם״ אמרה ויכולתי להרגיש שהיא מתרגשת, אולי אני לא ישתתף בתוכנית הזאת? אני לא מרגישה בנוח, אני מרגישה צבועה מאוד. כשירדתי למטה אור הייתה שם. וואו היא לבושה מהמם !
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=78470228
״בואי…״ אמרתי ומשכתי אותה לכיוון השירותים בביתו של דרור, ״תקשיבי… אני ממש מצטערת!״ צעקתי והתחלתי לבכות ״על? על מה?״ שאלה אור והסתכלה עליי במבט לא מבין ״על הכל ! על ההשפלות, הכעסים, הפגיעות על הכל!״ צעקתי ונישברתי, באמת כמה אפשר לפגוע בבנאדם?! אבל החלטתי שלא לספר לה על התוכנית… ״זה… בסדר״ אמרה וחיבקה אותי, היא היחידה שמבינה… לקחתי את האיפור שהיה לי בתיק הקטן ותיקנתי את איפורי. ״בואי״ הוסיפה ומשכה אותי אל הסלון ״עכשיו…״ עומר לחש לדרור והוא התקרב אליה, ופה כבר נשברתי ״עצרו הכל !״ צעקתי ותפסתי את ידו של דרור.


תגובות (11)

תמשיכיי

27/05/2013 12:24

המשך בקרוב…

27/05/2013 12:28

עוד פרק התווסף לרשימה…
בננות אם אתם אוהבות את הסיפור תגיבו! זה חשוב לנו
אוהבות מלאמלא לונלון ולונלון…לורין וליאן ;)

27/05/2013 12:54

מהמםםםםםםם

27/05/2013 12:59

תודה D:
<3 לונלון ולונלון…

27/05/2013 13:07

מושלםםםםםםםםם אני דורשת המשךךךךךךךךךךך ואור זה שם מושלמוווששששXD חחחחחחחחחחחח באמת:/ חחחחח זה מושלמוש אז המשךךךךך

27/05/2013 15:02

המשך בקרוב… <3

27/05/2013 20:33

תמשיכי/תמשיכו כבר!!!!

27/05/2013 22:26

המשך בקרוב… ❤

27/05/2013 23:13

תמשיכיייייייייייי

28/05/2013 08:22

תמשיכי!!!!!

30/05/2013 06:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך