אריאנה :)
הקדמה !! פרק 1 בהמשך :))

-העין הסגולה- הקדמה :))

אריאנה :) 02/10/2014 550 צפיות 3 תגובות
הקדמה !! פרק 1 בהמשך :))

הקדמה :
"אני לא כמו כולם , אני שונה , אני מיוחדת בעצמי ומי שאני ."
המשפט הזה לוקח אותי לכל מקום , שאני קופצת בין עץ לעץ , כאילו זה לא מזיז לי , שאני שותה דם של בעלי חיים , ושאני נלחמת בעידו הערפד.
מוזר אע?
אז הסיפור שלי הוא כמו של כל בן אדם , אמא שלי ילדה אותי בבית חולים , נורמלי נכון?! גדלתי מהחינוך של אמא שלי כמו ילדה רגילה עד שיום אחד באמצע שאני מטיילת לי ביער , עבר מישהו ונתן לי סריטה ענקית.. , אמא שלי הייתה מאוד דאגנית ככה שלא סיפרתי לה , סבלתי בשקט .. כשאני נכנסתי למקלחת , לא מבינה איך אני יתקלח אם הסריטה הזאתי , בדקתי את הסריטה , וכשהרמתי טיפה את החולצה , הסריטה נעלמה , לא היה זכר מימנה קפאתי במקום! ואז הרגשתי מוזר , הרגשתי רצון לדם.. נגעלתי מההרגשה הזאתי , הייתי חייבת לשתות דם , לא שלטתי בזה , צעקתי , צעקתי כל כך חזק עד שאמא שלי נבהלה ורצה לבדוק מה איתי , לא התכוונתי לעשות את זה , אני כל כך מתביישת בעצמי!! הרגתי אותה.
קוראים לי שני , אני בת 16.5 יש לי חברה טובה – מאי- אנחנו חברות כבר מהגן וידיד בשם עומר , אנחנו שלישיה כזאת , אנחנו מאוד קרובים אחד לשני ותומכים אחד לשני.,
אבא שלי עזב את אמא שלי כשהייתי בת שנה ונסע לחו"ל ..


תגובות (3)

זה נשמע מאוד יפה! אשמח לקרוא המשך!
כמה הערות, לא לקחת ללב, זה לשיפור – :)
כתבת בין סלנג כזה. "מוזר אע?" אז לדעתי, בספר לא צריך להיות סלנג, אלא רק בדיבר וזה גם קצת.
סריטה- שריטה, עם ש.
יתקלח = אתקלח, אותיות אית"ן.
מקווה שלא העלבתי, זה רק לעזור לסיפור! רוצה המשך!

02/10/2014 20:53

    חח תודה שהערת לי , גם לי המילים לא נשמעו ברורות כל כך ,
    אני אשמח לעוד הערות אם יהיו בפרק הבא :)

    02/10/2014 21:15

מושלםם המשך דחוףףףף

02/10/2014 21:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך