זאת עם המשקפיים P:
מקווה שאהבתם הפרק הבאה אצל Flandre :)))))

העמק הירוק פרק 1 (סיפור משותף עם Flandre) :)

מקווה שאהבתם הפרק הבאה אצל Flandre :)))))

אני מודה הייתי מופתע כשקיבלתי את שיחת הטלפון ממר אלכס,הוא נישמע לחוץ
"כריס .. נערי אתה מוכרח להגיע למשרד שלי" הוא התנשף בכבדות.
"בסדר אדוני " התכוונתי לנתק את הטלפון והוא קטע אותי.
"כריס … תגיד בבקשה גם ללורי להגיע" הוא התנשף שוב נשימות רדודות, זה היה נראה כאילו הוא… גוסס?
"ב…בסדר אדוני" ניתקתי את הטלפון ושמתי אותו בכיס מכנסי הרכיבה המלוכלכים מבוץ שלי.
"לו… לורי אני חושב שזה חושב מר אלכס התקשר הוא … הוא ביקש שנגיעה למשרד שלו כמה שיותר מהר " טיפת זיעה ירדה על כף ידי שהייתי מונחת על דלת התא של צ'אנס, הסוס שלי.
"אוקיי" אמרה לורי ויצאה מהתא של איילן סוסתה הלבנה כשלג.
צ'אנס רקע ברגליו וצהל.
"צ'אנס, נגמרו לי הגזרים, אני מבטיח לתת לך עד אחר כך" לא נראה שהתשובה הזו מספקת אותו הוא המשיך לרקוע ברצפת הקש ולצהול בעצבים.
"אוף… אתה כל כך …. " לפתע הוא נרגע כאילו משהו נתן לו פקודה .וזה היה כל כך מוזר צ'אנס אף פעם לא נרגע.
"סוס טוב" ליטפתי את אפו הרטוב ומיהרתי החוצה אחרי לורי .
שערה השחור של לורי שהיה אסוף לקוקו גבוה ועינה הבריאה נצצה באור השמיים הכחולים של אותו היום. זה היה יום מושלם לרכיבה אבל הייתה לי תחושה שזה הולך להשתנות.
אני ולורי התקרבנו לביתו של מר אלכס שהיה כולו בצבע ירוק ולבן, עברנו את שביל החצץ שבשני צדדיו פרחו פרחים עדינים בצבע כחול ונכנסנו לבית. הכל היה שקט אף אחר לא בא היום חוץ ממני ומלורי משום שאנחנו היחידים בכיתת המתקדמים.
כמה שזה מצחיק שאני כריס אולי עם הסוס ההייפר אקטיבי ביותר בכל חוות העמק הירוק, צ'אנס. הגענו לכיתת המתקדמים, זה באמת קרה אפילו לורי הייתה מופתעת כלומר הסוסה שלה קצת מוזרה לפעמים אבל היא די בסדר. צ'אנס מוגדר על גדר מעצבן +++. עם לא הייתי כל כך קשור עליו בטח הייתי מבקש ממר אלכס סוס אחר אבל … טוב החיבור שלי עם צ'אנס הוא משהו מסובך שממש קשה לי להסביר אפילו לעצמי .
"מה אתה חושב שקרה?" שאלה לורי כשעלינו במדרגות לכיוון משרדו של אלכס.
"ממש אין לי מושג אבל אני די בטוח שזה רציני" אמרתי מתנשף עד מהריצה .ממש לא הייתי בכושר כמו לורי.
"טוב אז … שניכנס ?" היא שאלה כשעמדנו מחוץ למשרד.
הינהנתי ומיד אחר כל התחרטתי על זה.


תגובות (1)

אין לנו קוראים >< ,

29/08/2013 04:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך