LOL22
אשמח לחוות דעת

העניים הכחולות פרק 12

LOL22 19/08/2015 807 צפיות 3 תגובות
אשמח לחוות דעת

עומר רץ לעבר דניאל במהירות , הוא היה כלכך מבוהל , הוא ניגש אליה והרים את ראשה בעדינות " יפה שלי הכל בסדר ? כואב לך ? מה את מרגישה ?" הוא שאל בלחץ, ומזווית עניו קלט את רזיאל מתרחק מהאזור מצלם מס תמונות ובורח.
דניאל ניסתה להוציא חיוך קטן כדי להרגיע אותו " כן אני בסדר רק תעזור לי לקום " היא הרגישה נוזל על פנייה , הראש שלה דימם קלות .
עומר ליטף את פניה ונתן לה נשיקה על הצוואר , לאחר מכאן הביט בה בדאגה " אני נשבע שאני יהרוג אותו " הוא אמר עצבני ובמקום לתת לה יד הוא הרים אותה בשתי ידיו " יאלה ישר לרכב ".
דניאל חייכה הראש של כאב בצורה נוראית " אתה יודע שבסך הכל נפלתי לא דרסו אותי או משהוא אני יכולה ללכת " היא אמרה למרות שאהבה שהוא מרים אותה ודואג לה ככה .
עומר חייך לעברה והגניב נשיקה לשפתיה " תני לי לעשות את העבודה שלי בשקט "הוא הבט בראש שלה ואמר " אני חושב שנצטרך לקפוץ לביקור בבית חולים הפצע שלך מאוד עמוק".

עומר חנה את הרכב מחוץ לביתו ומהר יצא מהדלת ופתח את הדלת של דניאל לפני שתספיק לרדת בעצמה , הוא הרים אותה שוב על ידיו וסגר את הרכב.
דניאל חייכה " אני באמת יכולה ללכת לבד תסתכל על הפצע הוא חבוש הכל בסדר".
עומר הרצין את פניו " שמעת מה הרופא אמר לנוח 24 שעות לא לקום מהמיטה יכול להיות לך זעזוע מוח , ולכן את תקועה בביתי 24 שעות שלמות ".
דניאל חייכה היא כולכך הייתה אסירת תודה על דאגתו ורצתה להיות איתו כמה שיכלה אבל פחדה שיסחפו למקומות אליהם היא לא מוכנה להתקרב.
עומר פתח את דלת הדירה שלו ועשה לדניאל סיור בזמן שהוא מרים אותה " אז ככה זה המטבח תרגישי חופשי , אמבטיה חדר שינה סלון " דניאל הייתה פעורת פה הבית שלו היה כלכך גדול ויפה . עומר הניח אותה על המיטה ואמר " זאת המקלחת והמגבות בארון הראשון , קחי איזה בגד שאת רוצה יש לי המון טרנינגים בארון השלישי מימין אני ילך להכין לנו אוכל ליבנתים סגור ?".
דניאל הנהנה בחיוך ועומר נשק לה והלך לכיוון המטבח .
היא קמה למקלחת הורידה את בגדייה ונכנסה תחת זרם המים החמים , לאחר מכאן ניגבה את גופה ושערה ואספה אותו לקוקס גדול .
היא עטפה את עצמה בחלוק של עומר ויצאה לחדר הארונות , לאחר 3 דקות של חיפושים שבהם בחנה את הבגדים שלו בקפידה לבשה את החלק העליון של הטרנינג שהיה גדול ממנה בהמון מידות והגיע לה עד חצי הרגל והחליטה לבסוף להתאים לו בוקסר קצר במקום המכנס של הטרנינג עצמו .
היא נגישה למטבח וראתה את עומר עומד ומבשל , היא הלכה אליו מבלי ששם לב וחיבקה את הגב שלו בחוזקה " זה מריח נהדר ".
עומר חייך והסתובב מצמיד את בטנה לגופו נותן לה נשיקה קטנה בפה ועוד אחת בצוואר " יפיופה , אך את מרגישה ?".
דניאל נתנה לו נשיקה חטופה השתחררה מהחיבוק וכרסמה גזר שעומר קילף למוקפץ " הרבה יותר טוב ".
עומר צחק " רואים ".

השעה 4 בבוקר ודניאל נכנסה למיטה " לילה ארוך אה " עומר יצאה מהמקלחת עם מגבת בלבד לגופו , הוא נראה כולכך טוב שרירי והחיוך המושלם שלו בלט על פניו " על מה את מדברת ?" הוא אמר בצחוק.
הוא נכנס למקלחת ולאחרכמה דקות יצא עם בוקסר בלבד על גופו , הוא הביט בה בחיוך " את רוצה שאני ישן על הספה ?" הוא שאל.
ודניאל חייכה , היא ידע שעצם העובדה שהוא בכלל שאל אותה את השאלה הזאת מראה לה עד כמה הוא מכבד אותה " כנס עכשיו למיטה ותחבק אותי זאת פקודה ".
עומר צחק ונכנס למיטה ונישכב מולה " אני לא מסרב לפקודות " הוא אמר והצמיד אותה אליה מנשק אותה בחושניות .
דניאל הסתובבה ועומר עטף את גופה עם ידיו מחבק אותה " לילה טוב יפה שלי ".

השעה 2 בצהריים עומר פקח את עניו עקב נשיקה שדניאל הגניבה לשפתיו "איזה דרך יפה לקום על הבוקר " הוא אמר בעודו מביט בענייה הכחולות והגדולות .
דניאל חייכה " יותר צהריים מבוקר " היא אמרה ונכנסה לחדר האמבטיה .
עומר קם וניגש לסלון הרתיח את הקומקום לקפה של הבוקר והוציאת את החלב והנס , בעודו מחכה למים לקח את עיתון הבוקר שהיה מונח על הרצפה ליד הדלת " הוא הרים את העיתון ופתח אותו , הפנים שלו האדימו על כל השער היתה מרוחה התמונה שלהם מתנשקים עם כותרת גדולה " החברה החדשה של עומר " הוא רצה שכולם ידעו ולא הפריע לו אך אבל ידע שדניאל תכעס ושזה לא יתאים לה כל הסיפור הזה " רזיאל הזה אני יהרוג אותו " סינן בכעס .
דניאל יצאה למטבח וראתה את עומר , היא נעמדה מולו וראתה אותו עצבני " מה קרה ממי ?" היא שאלה וניגשה אליו .
עומר הפנה את העיתון לכיוונה " יפה שלי אני כלכך מצטער ואני נשבע שהוא ישלם על זה " דניאל הביטה בעיתון והחליפה צבעים " לא זה לא קורה לי , לא "
המשפחה שלה חושבת שהיא שומרת נגיע והארוס לשעבר הטרי שלה מנסה למצוא דרך לחזור אלייה ומה יגידו החברים והקהילה , מה חשבת לעצמך סתומהה , היא מהר רצה לחדר ופתחה את הפאלפון שלה " 107 " שיחות שלא נענו "348 הודעות "


תגובות (3)

מהמם אבל למה דניאל כזאת דרמתית?! :(

20/08/2015 12:49

ואוו מהמםם אני מחכה כבר להמשך

20/08/2015 13:09

חח תודה היא לא דרמתית בעולם הדתי דברים כאלה לא מקובלים בכלל ודן עדיין חושב שיהיה סיכוי לחזור

20/08/2015 15:04
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך