LOL22
אשמח לחוות דעת ( נמחק לי הסיפור העלתי שוב }

העניים הכחולות פרק 13

LOL22 28/08/2015 670 צפיות אין תגובות
אשמח לחוות דעת ( נמחק לי הסיפור העלתי שוב }

דניאל התהלכה בחדר ממקום למקום לא יודעת מה לעשות , עומר שלא ידע מה לומר והיה כלכך עצבני על רזיאל ישב על המיטה חסר מילים ואדום מעצבים .
הפלאפון של דניאל צלצל שוב על הצג היה רשום "אמא" והיא מהר ענתה " הלו " היא אמרה בלחץ, רחל אמא של דניאל ענתה בקול דואג " דניאל מהבוקר אני מנסה להשיג אותך את יודעת אך דאגתי , מה זאת התמונה הזאת בעיתון אבא אמר שזה בטח פוטושופ ושאת צריכה לתבוע את האיש הזה ".
דניאל בלעה את רוקה בשקט לא יודעת מה לומר " אמא זה , זה לא פוטושופ ".
האם הייתה מופתעת " מה זאת לא את אבל היא ממש נראת את וגם היית עם החצאית שקנינו ביחד ". דניאל הייתה מבולבלת היא רצתה לגמור עם השיחה הזאת כבר " אמא זאת כן אני וזה לא פוטושופ אני ועומר זוג ".
האם לא הבינה " אני לא מבינה את רוצה להגיד לי שזאת את , איפה את אני עכשיו באה ,החלקת על הראש או משהו ?" היא אמרה בעצבים מעורבבים עם בלבול " רגע ומה עם דן מסכן מחכה לך אה ?, את רוצה להרוס את כל החיים שלך בגלל שטות תגידי לי , איזה בחור יסתכל אלייך אחרכך 'מי יסכים לשדך אותך ?"
דניאל התעצבנה " אתם באמת חושבת שאכפת לי ?".
"לי אכפת מהעתיד ש לך את זורקת את הכל בשביל מה ?, בשביל איזה בחור שהתחביבים שלו זה להיות מרוח על חצי מדינה ?"
דניאל נהפכה אדומה , משום מה היא הופתעה חשבה שהפעם אמא תשחרר " עזבי אמא אין לי כלכך חשק או כוח לדבר ". היא אמרה וניתקה את השיחה .
דניאל זרקה את הפאלפון על המיטה בעצבים " היא משגעת אותי ".,
עומר הביט בה וחייך " את יפה כשאת עצבנית את יודעת את זה ".
דניאל הביטה בוא החיוך שלו המיס אותה , היא התיישבה על רגלו ונתנה לו נשיקה קטנה על הלחי " אז מה מסתגרים כאן קצת , איו לי כח לאף אחד ".
עומר הגניב לה נשיקה על הפה " כמה שרק תירצי ".
דניאל הביטה בוא והזיזה את השעיר שלו מפניו " המצב עם ההורים שלי יותר מסובך משחשבתי שהיה " .
עומר חיבק אותה " אל תדאגי היה בסדר יפה שלי ".

דניאל התעוררה מחובקת בזרועותיו של עומר , היא חפנה בשמיכה והידקה את החיבוק אליו .עומר חייך אליה ונשק לה " רוצה לאכול משהוא ?".
היא חייכה ואמרה " כן בוא נצא קצת , אנחנו כבר יומיים בדירה שלך ".
עומר הביט ה " שאני יבין יש תלונות ".
דניאל צחקה " אפילו לא אחת " היא נתנה לו נשיקה ארוכה.
דניאל התקלחה ולבשה את הבגדים שהיו עליה עוד מלפני יומיים ויצא לסלון .
לאחר מס דקות עומר יצא מהמקלחת ונעמד מול הארון , דניאל קמה אליו ושלפה לו מהארון מכנס וחלוצה " אני כבר רגילה להחליט לך מה ללבוש ".
עומר חייך " סומך עלייך יפה שלי " הוא נתן לה נשיקה וחשב לעצמו , מתי הפחת להיות כזה קיצי מעולם לא זכר את עצמו כבוש ככה אחרי אישה , לא רוצה לעזוב אותה הוא להיפרד ממנה .
עומר התלבש ויצא לסלון לדניאל .
הם פתחו את דלת הדירה ויצאו החוצה , כל הכניסה לביתו של עומר הייתה מלאה בצלמים שצילמו תמונות וזרקו מלא שאלות לאוויר .
עומר חיבק את דניאל והסתיר את פנייה בגופו " תרגעי יפה של עוד שנייה נגיע לרכב ".
הוא פח את דלת הרכב שלו והם נכנסו במהירות , הוא נתן גז והם נסעו משם הם נכנסו למסעדה עומר שם על ראשו כובע ומשקפיים ודניאל שמה את משקפי השמש שלה .
הם הזמינו לאכול ואומר אמר בחיוך " הפעם זה בדוק הכל כשר ".
ואז נכנסה למסעדה נערה בלונדינית , היא זיהת את הכובע של עומר וניגשה אליו " עומר שנים אה ?"
עומר הביט בה וחייך " גל עדני שניים " דניאל זיהתה אותה , זאת גל היא ועומר היו בקשר רומנטי זה היה מרוח בערך על כל העיתונים במשך תקופה ארוכה , ואז זה נגמר בבום אף אחד לא יודע מה הסיבה " .
דניאל בחנה אותה בדיקניות ושמה לב לבטן הקטנה שצצה מגופה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך